نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در فوریه سال 2018 هواوی یکی از محصولات خوش قیمت خود را با نام تبلت هواوی MediaPad M5 8 معرفی کرد. ساختار بدنه‌ی این دستگاه از شیشه و فلز طراحی شده است و درب پشت و فریم آن از نوع آلومینیوم است که به تبلت ساختاری یکپارچه بخشیده است. تاچ و ال سی دی تبلت هواوی مدیاپد ام5 از نوع IPS LCD ساخته شده است که تصاویر و متون را با میزان روشنایی و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. نمایشگر این تبلت با اندازه‌ی 8.4 اینچی به طور تقریبی 77 درصد از قاب جلوی تبلت را به خود اخصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 2560 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسلی 359 پیکسل بر اینچ هستند. این تبلت در دو نسخه‌ی 32 گیگابایت با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم عرضه شده است که افزایش حافظه‌ی داخلی به وسیله‌ی کارت حافظه برای کاربران امکان پذیر می‌باشد.

دوربین اصلی تبلت هواوی مدیاپد ام 5 8 از یک لنز 13 مگاپیکسلی فوکوس خودکار بهره برده است و تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این دوربین قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما، HDR را برای کاربران فراهم کرده و به دلیل پشتیبانی از فلش LED حتی در محیط‌های تاریک و کم نور تصاویر خوبی را به ثبت می‌رساند. دوربین جلو این دستگاه از لنز 8 مگاپیکسلی برخوردار است که ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط می‌کند. باتری تبلت هواوی مدیاپد ام5 8 از نوع لیتیوم پلیمری است که دارای ظرفیت شارژدهی 5100 میلی آمپری می‌باشد. این باتری به دلیل پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود.

تعمیر تبلت هواوی MediaPad M5 8

یکی از انواع خدماتی که تعمیرکاران تعمیرات دستگاه‌های هوشمند به مشتریان ارائه می‌دهند تعمیر تبلت هواوی مدیاپد ام5 8 می‌باشد. تعمیر گجت‌ها را به افراد ماهر و خبره بسپارید چرا که در صورت عدم مهارت در این زمینه ممکن است به سایر قطعات دستگاه شما آسیب وارد نمایند. خوشبختانه مرکز تعمیرات موبایل 118 یکی از مراکز معتبری است که با سابقه‌ای چندین ساله بهترین خدمات را در زمینه تعمیر و تعویض گجت‌های هوشمند به مشتریان ارائه می‌دهند. قطعات تبلت مدیاپد ام5 8 ممکن است در اثر ضربه و یا آبخوردگی دچار آسیب شوند لذا لازم است کاربران جهت تعمیر به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه نمایند. تعویض قطعات تبلت هواوی مدیاپد ام5 8 در این مجموعه با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال صورت می‌پذیرد.

خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M5 8

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه‌های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات تبلت هواوی MediaPad M5 8 را در این مجموعه گرد آوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M5 8 می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات تبلت هواوی MediaPad M5 8 مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده‌ی خدمت رسانی به شما هستند