نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

با توجه به این که شرکت هواوی امروزه برای رقابت با شرکت­‌هایی مانند سامسونگ، اپل و غیره نسبت به تولید محصولاتی مقاوم و با کیفیت اقدام می­‌کند، گوشی View40 این شرکت هم با کیفیتی مناسب و استقامت بالا ساخته شده است. این گوشی از نظر نرم افزاری هم در سطح کیفی  بالایی قرار داشته و  دارای قابلیت‌­های فراوانی برای کاربران است. اما با این وجود باز هم ممکن است در اثر عوامل مختلف، از نظر سخت افزاری و یا نرم افزاری دچار مشکل و خرابی شود. رایج‌­ترین دلایل آسیب دیدگی این گوشی از نظر سخت افزاری شامل اصابت ضربه یا ایجاد فشار، سقوط از ارتفاع و یا نفوذ آب هستند. ورود بدافزار­ها به گوشی شما هم از مهم­ترین دلایلی است که می­‌تواند به مشکلات نرم افزاری گوشی هواوی ویو 40 شما منجر گردد. به هر حال، زمانی که گوشی موبایل شما با هر کدام از مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری مواجه شود، باید به فکر تعمیر گوشی هواوی View40 خود باشید. با توجه به حساسیت‌­ها و پیچیدگی‌­هایی که در ساختار این گوشی وجود دارد، برای تعمیر آن هم باید به مراکز تعمیراتی معتبر مراجعه کنید. ما در مجموعه تعمیراتی 118 با برخورداری از سابقه‌­ای بالا در زمینه تعمیر گوشی­‌های تلفن، کار تعمیر گوشی هواوی View40 شما را در بهترین کیفیت و کوتاه­‌ترین زمان ممکن انجام می­‌دهیم. پس اگر گوشی هواوی شما دچار مشکل شده، هر چه سریع­تر آن را برای ما ارسال کنید.

آسیب دیدگی­ های رایج گوشی هواوی View40

اگر چه گوشی هواوی View40 هم از نظر سخت افزاری وهم از نظر نرم افزاری در کیفیت بالایی ساخته شده است، اما باز هم ممکن است در اثر بی‌­احتیاطی و بی‌­دقتی شما در حین استفاده از آن و یا در برخی مواقع به صورت خود به خود دچار مشکلاتی شود. آسیب­‌ها و مشکلات این گوشی به طور کلی در دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری قرار می­‌گیرند. آسیب­‌های نرم افزاری رایج این گوشی شامل ورود بدافزار به دستگاه، مختل شدن عملکرد برنامه­‌ها و نرم افزار­های گوشی­‌تان و مشکلات سیستم عامل می‌­شود. به طور معمول مشکلات نرم افزاری این گوشی با مراجعه به مراکز معتبر و افرادی که دانش لازم برای این کار را دارند، با کم­ترین هزینه قابل رفع شدن هستند. اما آسیب دیدگی­‌های سخت افزاری تا حد زیادی پیچیده‌­تر هستند و نیاز به صرف زمان و هزینه بیش­تری برای تعمیرات دارند. شکستگی و سوختن تاچ و ال سی دی، خراب شدن باتری، از کار افتادن هارد و قطعات دیگر مهم‌ترین مشکلات سخت افزاری گوشی هواوی View40 هستند. در صورتی که گوشی هواوی شما با مشکل و خرابی مواجه شده است، می­‌توانید به مجموعه ما مراجعه کنید. ما در مرکز تعمیرات 118 با برخورداری از نیروهای متخصص در زمینه سخت افزار و نرم افزار کار تعمیر گوشی هواوی شما را در کوتاه­ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی هواوی View40

شکستگی تاچ و ال سی دی گوشی هواوی View40

در ساخت تاچ و ال سی دی گوشی هواوی View40 از فناوری AMOLED استفاده شده است. صفحه نمایش این گوشی از فرمت تصویری HDR10 پشتیبانی کرده و دارای روشنایی 800 نیت است. نرخ نوسازی تصویر در این گوشی 120 هرتز است. سایز صفحه نمایش این گوشی 6.72 اینچ بوده و نسبت صفحه نمایش به کل سطح گوشی 91.5 درصد است. وضوح و رزولوشن تصویر آن هم 1236 در 2676 است و دارای تراکم پیکسلی 439 پیکسل در اینچ می­‌باشد. با این که تاچ و ال سی دی این گوشی دارای کیفیت و قابلیت­‌های زیادی است، اما ممکن است در اثر برخی عوامل مانند ضربه خوردن یا افتادن از دست­ شما زمانی که در حال استفاده از آن هستید، دچار خرابی و آسیب شود. با توجه به هزینه بالای تاچ و ال سی دی و حساسیتی که در تعویض آن وجود دارد، در هنگام خرابی تاچ و ال سی دی گوشی هواوی View40 باید به مراکز معتبر و مناسب مراجعه کنید تا کار تعویض آن را با کیفیتی بالا برای شما انجام دهند.

خرابی باتری گوشی هواوی View40

خرابی باتری گوشی هواوی View40

باتری گوشی هواوی View40 از نوع لیتیوم پلیمری بوده و دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر است. این باتری از قابلیت شارژ سریع 66 واتی برخوردار بوده و 60 درصد ابتدایی شارژ را در 15 دقیقه و 100 درصد شارژ را در 35 دقیقه انجام می­‌دهد. از طرف دیگر این باتری از شارژ سریع 50 واتی بی سیم برخوردار بوده و از این طریق 50 درصد شارژ اولیه را در 35 دقیقه انجام می­‌دهد. اما مانند سایر قطعات، باتری هم دارای یک عمر مفید است و بعد از مدتی که از آن استفاده می‌­شود، دچار خرابی شده و کارایی خود را از دست می‌­دهند. عمر مفید این باتری گوشی هواویView40 هم مانند اکثر باتری گوشی‌­ها در حدود دو تا سه سال است و بعد از این مدت ممکن است کارایی خود را از دست بدهد. البته اقداماتی مانند کار کردن با گوشی مانی که در حال شارژ شدن است و یا استفاده از شارژرهای تقلبی و بی‌­کیفیت می‌­تواند باعث خرابی سریع‌­تر باتری گوشی شما شود. به هر حال، اگر باتری گوشی شما خراب شده و دیگر مانند قبل کارایی ندارد باید به فکر تعویض باتری گوشی هواوی View40 خود با یک باتری اصل و اورجینال باشید.

آسیب دیدن هارد گوشی هواوی View40

هارد از قطعات مهم گوشی شما است که وظیفه ذخیره داده­ها و اطلاعات مختلف را در گوشی‌­تان بر عهده داشته و مجوز­های لازم برای بوت کردن گوشی را هم به سیستم عامل می­‌دهد. در گوشی هواوی View40 از هاردی با ظرفیت 256 گیگابایت استفاده شده و از رم 8 گیگی پشتیبانی می­‌کند. هارد این گوشی هم مانند سایر قطعات آن از کیفیت بالایی برخوردار است، اما ممکن است در اثر عواملی چون نصب و اجرای بازی­‌های سنگین بر روی گوشی و استفاده از شارژرهای نامناسب و بی­کیفیت، دچار آسیب و خرابی شود. مهم­ترین علائمی که نشان دهنده خرابی هارد گوشی شما هستند، عبارتند از :

  • خاموش شدن ناگهانی گوشی
  • پاک شدن برخی از اطلاعات به صورت خود به خود
  • حذف نشدن اطلاعات و تنظیمات حتی پس از ریست فکتوری کردن
  • تغییر آیکون برنامه‌­های گوشی
  • اختلال در عملکرد نرم افزارها و برنامه‌­های گوشی

مشاهده هر یک از این علائم در گوشی­‌تان به احتمال زیاد نشان­‌دهنده خرابی هارد آن بوده و باید به فکر مراجعه به مراکز تعمیراتی معتبر جهت تعمیر هارد و یا تعویض آن، در صورت نیاز باشید.

تعویض قطعات گوشی هواوی View40

اگر گوشی شما از نظر سخت افزاری یا نرم افزاری دچار مشکل شده است و تصمیم به تعویض قطعات آن را گرفته‌­اید، مجموعه ما بهترین گزینه برای شما است. ما در مرکز تعمیرات 118 با برخورداری از متخصصان حرفه­ای و کارآزموده در حوزه نرم افزار و سخت افزار، کار تعویض قطعات گوشی هواوی View40 شما را در بهترین کیفیت و در کوتاه­ترین زمان ممکن انجام می­‌دهیم. شما می­‌توانید از سراسر کشور گوشی‌­تان را از طریق پست برای ما بفرستید یا این که آن را به صورت حضوری و با مراجعه به مجموعه، به ما تحویل دهید.

خرید قطعات گوشی هواوی View40

اگر دنبال مرکزی مناسب و معتبر برای خرید قطعات گوشی هواوی View40 هستید و در ضمن اصل بودن و کیفیت محصولات هم برای شما اهمیت زیادی دارد، مجموعه ما همان جایی است که دنبالش می­‌گردید. ما در مجموعه تعمیرات 118 سال­‌هاست که کار ارائه قطعات موبایل را به صورت کاملا اورجینال و اصل بر عهده داریم تا خیال شما عزیزان از این بایت راحت بوده و با اطمینان خاطر نسبت به تهیه آن اقدام نمایید. شما می‌­توانید به صورت حضوری و با مراجعه به مجموعه، نسبت به خریداری قطعات گوشی هواوی View40 اقدام نموده و یا به صورت غیر حضوری و از طریق تلفن یا مراجعه به سایت ما، نسبت به ثبت سفارش برای خرید این قطعات اقدام کنید و آن­ها را درب منزل خود تحویل بگیرید.