نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی تایوانی HTC در آگوست سال 2019 یکی از محصولات و گوشی‌های مقرون به صرفه خود را با عنوان گوشی اچ تی سی Wildfire X رونمایی کرد. این دستگاه با توجه به ویژگی و قابلیت‌هایی که دارد از قیمتی مناسب و مقرون به صرفه بهره برده است. این دستگاه از نظر ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز است و دارای وزن 160 گرم و ابعاد 156.7 x 74.9 x 8 میلی‌متر می باشد. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی وایلدفایر ایکس به عنوان رابط کاربری اصلی با نسبت 81 درصدی به قاب گوشی بر روی پنل جلویی دستگاه قرار گرفته است. اچ تی سی برای ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که متون و تصاویر را با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش  می‌دهد. در این نمایشگر کاربران شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1520 پیکسل و تراکم پیکسلی 271 پیکسل بر اینچ هستند. این نمایشگر با اندازه‌ی 6.2 اینچی دارای نسبت تصویر 19:9 می‌باشد. اچ تی سی این دستگاه را در دو نسخه‌ی 32 گیگابایتی با 3 گیگ رم و 128 گیگابایتی با 4 گیگ رم عرضه کرده است که امکان افزایش ظرفیت آن برای کاربران فراهم می‌باشد.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی وایلدفایر ایکس به سه دوربین با سنسورهای 12 مگاپیکسلی, 8 مگاپیکسلی تله فوتو و 5 مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق تصویر مجهز شده است. ترکیب این سه دوربین باعث می‌شود تا کاربران بتوانند تصاویر خوبی را از لحظات خود عکاسی نمایند. این دوربین از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR و همچنین فلش دوگانه LED بهره برده است. دوربین پشت دستگاه به کاربران امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره برده است که قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را داراست. باتری گوشی اچ تی سی وایلدفایر ایکس با ظرفیت 3300 میلی آمپری تامین انرژی الکتریکی دستگاه را برعهده دارد و کاربران می توانند این باتری را با استفاده از یک شارژر 10 واتی شارژ نمایند.

تعمیر گوشی اچ تی سی Wildfire X

کاربران پس از مدت طولانی استفاده از دستگاه‌های هوشمند خود مانند اسمارت فون‌ها در صورت خرابی قطعات دستگاه لازم است به تعمیرکاران تعمیرات موبایل مراجعه نمایند. تعمیر گوشی اچ تی سی وایلدفایر ایکس یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای تعمیرات 118 به مشتریان ارائه می‌دهند. تعمیر و تعویض انواع قطعات معیوب خوشبختانه در این مجموعه با استفاده از قطعات اورجینال صورت می‌پذیرد لذا کافی است کاربران به این مجموعه مراجعه کرده و از قطعات اصل و همچنین گارانتی معتبر بهره مند گردند. با مراجعه به این مرکز در ابتدا دستگاه شما به صورت رایگان عیب یابی شده و پس از اعلان عزینه و رضایت شما به تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی اچ تی سی وایلدفایر ایکس اقدام خواهند کرد.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Wildfire X

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی اچ تی سی Wildfire X را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی اچ تی سی Wildfire X موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.