نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

یکی از ارزان‌ترین محصولات کمپانی هواوی در سال 2019 گوشی هواوی Y6 Pro 2019 است که در فوریه همان سال معرفی شده است. در قاب و فریم این گوشی ارزان قیمت از جنس پلاستیک و در پنل جلویی آن از لایه‌ای شیشه‌ای استفاده شده است.  قاب پشتی این گوشی مستعد خط و خش است و بهتر است جهت محافظت از این قطعه از گارد موبایل استفاده شود. هواوی وای 6 پرو 2019 قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد اما متاسفانه از اسکنر انگشت بهره‌مند نیست. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی وای 6 پرو 2019 از اندازه‌ی 6.09 اینچ بهره برده است که به طور تقریبی 79 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر تصاویر با کیفیت 720 در 1560 پیکسل و تراکم پیکسلی 282 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. حافظه‌ی داخلی این دستگاه به طور پیش‌فرض 32 گیگابایت همراه با 3 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است.

در پنل پشتی این دستگاه شاهد یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.8 هستیم. دوربین اصلی گوشی هواوی وای 6 پرو 2019 از قابلیت فوکوس خودکار مرحله‌ای (PDAF)٬ عکسبرداری پانوراما، HDR و ضبط ویدئو های فول اچ دی با فریم ریت 30 فریم در هر ثانیه پشتیبانی به عمل می‌آورد. دوربین سلفی این دستگاه نیز با لنز 8 مگاپیکسلی عملکردی معمولی دارد و می‌توان با آن تصاویری جهت قرار دادن در شبکه‌های اجتماعی را به ثبت رساند. باتری گوشی هواوی وای 6 پرو 2019 از نوع لیتیوم یونی با میزان ظرفیت شارژدهی 3020 میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می کند.

تعمیر گوشی هواوی Y6 Pro 2019

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی هواوی Y6 Pro 201 را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی تعمیر هواوی Y6 Pro 201 به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات هواوی Y6 Pro 201 موجود است و تعمیرکاران ما می‌توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

 خرید قطعات گوشی هواوی Y6 Pro 2019

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی وای 6 پرو 2019 را دارند می‌توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل 118 جهت این امر اقدام نمایند. فروش قطعات و ابزارآلات اورجینال و با کیفیت به مشتریان همراه با فاکتور خرید و ضمانت نامه ارائه می گردد لذا می‌توانید با اطمینان کامل از این مرکز خریداری نمایید. قیمت قطعات و ابزارآلات به دلیل نوسانات ارزی در سایت این مرکز درج نشده است به همین سبب می بایست جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی Y6 Pro 2019 با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.