نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

سهل انگاری در مراقبت از تلفن های همراه می‌تواند آن را با خرابی هایی از جمله: ترک خوردگی نمایشگر، شکستگی ال سی دی و کم شدن عمر باتری مواجه کند. پس اگر با گوشی تان رفتار مناسب نداشته باشید، مطمئناً دچار آسیب خواهد شد. عواملی مانند: آب خوردگی، وارد شدن ضربات خارجی و … می توانند در آسیب گوشی شما نقش مهمی داشته باشند. ممکن است آسیب دیگی خود به خود پدیدار شود، در چنین شرایطی باید علت را برسی نمود. اگر متوجه شدید که گوشی تان دچار خرابی شده است، ما به شما کمک خواهیم کرد. مجموعه تعمیرات 118 همیشه در کنار شما خواهد بود. پس بدون استرس، تعمیر گوشی ال جی Wing 5G را به ما پسپارید، این مرکز از خبره ترین تعمیرکاران بهره می برد که عمل تعمیر را می‌توانند کم تر از دو ساعت به اتمام برسانند. شما عزیزان برای راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان در تماس باشید.

مشخصات گوشی ال جی Wing 5G

تعمیر ال جی Wing 5G

محصولی که برند LG آن را به بازار روانه کرده، توانسته انقلابی در طراحی گوشی های دو نمایشگره ایجاد کند. گوشی ال جی Wing 5G، چیزی فراتر از یک میان رده است. بهره گیری از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری به روز، طراحی خیره کننده و … دست به دست هم داده تا این گوشی را متمایز با دیگر رقبایش کند.

نمایشگر اصلی این گوشی از نوع P-OLED بوده که 6.8 اینچ است و کیفیت تصاویر را با رزولوشنی 2460 در 1080 نشان می دهد. حدود 87 درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه است که تراکم پیکسل در هر اینچ آن 395ppi می‌باشد.

صفحه نمایش ثانویه هم اندازه ای 3.9 اینچی دارد که وضوح تصاویر را با رزولوشن 1240 در 1080 نمایش می‌دهد. تراکم پیکسلی آن هم 419ppi است.

آسیب دیدگی‌های رایج LG Wing 5G

این گوشی با وجود داشتن استاندارد نظامی MIL-STD-810G در مقابل برخی آسیب دیدگی ها مصون نیست، انواع آسیب دیدگی های رایجی که می‌تواند برای آن رخ دهد را در اینجا لیست کرده ایم

  • شکستگی ال سی دی و کار نکردن تاچ آن
  • خرابی زود هنگام باتری
  • عدم آنتن دهی مناسب
  • عدم توانیی شناسایی سیم کارت
  • باز نشدن دوربین
  • سوختگی هارد و مشکل صدا

عمده علائم خرابی ال سی دی LG Wing 5G

به دلیل دو نمایشگر بودن LG Wing، امکان خراب شدن تاچ و ال سی دی  به مراتب بالاتر می رود. اگر می‌خواهید با این علائم آشنا شوید ما در این قسمت این نشانه ها را جمع آوری کرده ایم.

  1. تاچ نمایشگر از کار افتاده است یا دیر دستورات را اجرا می کند
  2. صفحه نمایشگر گوشی دیگر روشن نمی شود
  3. به وجود آمدن هاله در نقاطی از نمایشگر
  4. سیاهی برخی از نقاط ال سی دی که به دلیل سوختن پیکسل موجود در آن اتفاق می افتد

این علائم، مهم ترین نشانه های یک ال سی دی آسیب دیده هستند. اگر دستگاه تان با یکی از علائم بالا رو به رو شده است. می توانید گوشی تان را برای ما ارسال نمایید تا با برسی دقیق توسط تعمیرکاران، علت خرابی گوشی شما روشن بشود.

تعمیر ال جی Wing 5G آبخورده

گوشی ال جی وینگ 5G از گواهی IP54 بهره می برد یعنی می‌تواند در مقابل گرد و غبار یا آب خوردگی مقاومت قابل قبولی داشته باشد. اما کاملاً محفوظ از نفوذ قطرات آب نیست.

پس این احتمال وجود خواهد داشت گوشی شما بر اثر آب خوردگی آسیب ببیند. در این حالت، اصلاً گوشی خود را برسی نکنید زیرا ممکن است آب به دیگر قطعات رفته و باعث سوختگی شود. فقط با تحویل تلفن خود به تعمیرکار می توانید مشکل پیش رو را حل کنید.

خرابی باتری گوشی wing 5G

تعمیر ال جی Wing 5G

باتری چون یک قطعه شیمیایی است، عمر طولانی نداشته و در معرض آسیب دیدگی های زیادی قرار خواهد داشت. باتری ها معمولاً تا 24 ماه عمر می‌کنند و پس از گذشت این دوره، عملکردشان کاهش پیدا خواهد کرد. علائمی که نشان دهنده خرابی باتری شما هستند عبارت اند از:

  • کم شدن شارژ گوشی بصورت ناگهانی و بی دلیل
  • خاموش شدن های مکرر گوشی با وجود داشتن شارژ
  • تغییر و برآمدگی در بدنه پشتی گوشی
  • روشن ماندن دستگاه فقط با برق

مشکل خاموشی ال جی Wing 5G

مشکل خاموش شدن گوشی هم می‌تواند یکی از دیگر دلایل خرابی دستگاه تان باشد. با وجود تلاش های مستمر جهت روشن کردن گوشی، جوابی نمی گیرید و تلفن خاموش می‌ماند گویای این مشکل است. در مورد این ایراد نمی‌توان نظر قطعی داد. سوختگی مدارات شارژ یا باتری، خراب شدن برد و قطعات درون آن می توان عامل این مشکل باشد. همه این موارد در مجموعه ما برسی می شود و با تعمیر، گوشی تان مانند سابق خواهد شد.

مشکل آنتن دهی گوشی LG Wing 5G

عدم آنتن دهی پیچیده ترین مشکلی است که امکان دارد برای گوشی تان رخ بدهد. ممکن است به دلیل مختل شدن یا سوختگی مدار بیس باند سبب عدم آنتن دهی شود. این مورد باید توسط تعمیرکاران عیب یابی شده که به درستی آن را تعمیر نمایند.

مشکل شارژ LG Wing 5G

استفاده از شارژر های غیر اصلی مهم ترین نقش را در خرابی شارژ دارند. علائم دیگر مثل: خرابی سوکت شارژ گوشی، اختلال در مدار شارژ یا خرابی باتری هم می تواند عامل این مشکل باشد.

تعویض هارد گوشی ال جی Wing 5G

آسیب دیدگی هارد گوشی، اتفاقی ناراحت کننده برای کاربران است. در این حالت، دیگر دسترسی به اطلاعات گوشی تان نخواهید داشت. اصلی ترین علائم خرابی هارد گوشی:

  • اطلاعات از جمله برنامه های نصب شده روی گوشی بعد از ریست فکتوری پاک نخواهند شد
  • هنگ کردن های مکرر گوشی
  • با فلش کردن یا ریست فکتوری دیگر گوشی روشن نمی شود
  • گوشی را وقتی روشن می شود بر روی آرم برند ال جی گیر می کند
  • لرزش و ایجاد ویبره ممتد وقتی گوشی در حال روشن شدن است

مشکل صدا در گوشی LG Wing 5G

مشکل در صدا می‌تواند بر اثر اختلال سخت افزاری یا نرم افزاری گوشی باشد. آب خوردگی، ضربه یا … می تواند عامل قطع شدن صدا باشند. در قدم اول، با بازگردانی تنظیمات به حالت اولیه مشاهده کنید مشکل رفع می‌شود یا نه. اگر این ایراد باز هم وجود داشت، گوشی را به یک تعمیرکار مطمئن نشان دهید

خش در صدای بلندگو ، خروجی نداشتن صدا از اسپیکر و … علامت هایی هستند که شما را از خرابی صدا در گوشی تان مطمئن می‌کنند.

قطعات گوشی ال جی Wing 5G

مرکز تعمیرات 118 با ارائه خدمات نوین همچنین کسب سال ها تجربه در زمینه تعمیر، توانسته توجه و رضایت مشتریان را جلب کند. ما بر اساس اصول کاری و تعهدی که به مشتریان عزیزمان داریم، همیشه در خدمات خود، از محصولات کاملاً اورجینال استفاده می کنیم. وجه تمایز ما با دیگر مراکز در این است که پس از تعمیر گوشی ال جی Wing 5G، دستگاه گارانتی خواهد شد و همراه تست 7 روزه به شما تحویل داده می شود. با استفاده از راه های زیر گوشی تان را می توانید به دست ما برسانید

  • مراجعه حضوری به مرکز
  • ارسال توسط پست رایگان مجموعه
  • فرستادن گوشی به وسیله پست یا تیپاکس برای کسانی که ساکن تهران نیستند

خرید قطعات گوشی ال جی Wing 5G

شما عزیزان به روش های حضوری و غیر حضوری امکان خرید قطعات گوشی ال جی Wing 5G را خواهید داشت. با ثبت درخواست خود در سایت مجموعه، همکاران ما پیگیر سفارش شما خواهند شد. همچنین می‌توانید در ساعات مشخص شده  هرگونه سوال خود را از پشتیبان های آنلاین ما بپرسید تا آن ها پاسخگوی شما عزیزان باشند.