نمایش 1–8 از 21 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S7 Edge یکی از پرطرفدارترین گوشی های این خانواده می باشد که به دلیل لبه های خمیده زیبایی بسیاری دارد. نمایشگر این گوشی Super AMOLED است که در اندازه 5.5 اینچی ساخته شده و مساحت آن 83.4 سانتی متر مربع می باشد. رزولوشن این قطعه 1440 * 2560 پیکسل می باشد که 76.1 درصد از صفحه رویی گوشی را در برگرفته است. بر روی ال سی دی و درب پشت فلزی از کورنینگ گوریلاگلس 4 استفاده شده است. سیستم عامل استفاده شده در این گوشی اندروید 6.0 است و از تراشه Exynos 8890 Octa برای این گوشی استفاده است. پردازنده گرافیکی نیز از نوع Adreno 530 – G9350 و در کنار پردازنده مرکزی 8 هسته ای تشکیل گوشی قدرتمندی را داده اند.

باتری گوشی از نوع لیتیوم یونی بوده که دارای ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعت می باشد که تا 27 ساعت می توانید با آن مکالمه کنید. ظرفیت این باتری کمتر از باتری گوشی گلکسی S7 Active می باشد که این امر در کمتر شدن وزن گوشی تا 157 گرم تاثیرگذار بوده است. استفاده از دوربین 12 مگاپیکسلی نیز برای این گوشی بر نقاط قوت آن افزود. دوربین سلفی نیز دارای کیفیت 5 مگاپیکسلی می باشد. در سه ظرفیت 32 و 64 و 128 گیگ می توانید این گوشی را خریداری نمایید که در هر سه از هارد UFS 2.0 استفاده کرده اند. در حاشیه پایینی گوشی شاهد جک هدفون 3.5 میلیمتری، اسپیکر، میکروفن و پورت microUSB 2.0 هستیم.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی اس7 اج

 وسایل الکترونیکی معمولا با خیس شدن، نوسانات داخلی و… آسیب دیده و از کار می‌افتند. گوشی‌های همراه نیز یکی از این ابزارها می‌باشند که در صورت رعایت نکات ایمنی تا چند سال می‌توانید از آن استفاده کنید. اما اگر یکی از قطعات این گوشی آسیب ببیند، از آنجایی که بر دیگر قطعات تاثیرگذار می‌باشد، باید آن قطعه را تعویض یا تعمیر نمایید. اما دقت داشته باشید که برای تعویض قطعات گوشی سامسونگ  Galaxy S7 Edge معتبر را انتخاب نمایید. مرکز تعمیرات 118 با سال‌ها سابقه و کادری مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. در این مرکز با استفاده از بهترین ابزار گوشی شما تعمیر می‌شود. از طرفی تعمیرکاران ما مهارت بالایی در این زمینه داشته با خیالی آسوده می‌توانید تعمیر گوشی خود را به ما بسپارید. قطعات گوشی سامسونگ S7 Edgeتماما اورجینال بوده و به همین دلیل کیفیت اولیه گوشی بازگردانده می‌شود.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S7 Edge

تعمیرکاران و دوستانی که برای تعمیر قطعات گوشی Samsung S7 Edge به دنبال خرید قطعات اورجینال می باشند می توانند به فروشگاه مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایند. در این مرکز تمامی قطعات با کیفیت اورجینال مستقیم و با حذف واسطه ها به فروش می رسد و به همین دلیل قیمت قطعات گوشی Galaxy S7 Edge بسیار مقرون به صرفه می باشد. در هنگام تعویض قطعات نیز بهتر است از کیفیت اورجینال قطعات استفاده کنید تا کیفیت اولیه گوشی مجددا بازگردانده شود. قطعات اورجینال کمی گرانتر می باشند اما قطعات فیک زودتر آسیب دیده و باید مجددا برای تعویض آن هزینه کنید و گوشی را تعمیر نمایید. خرید قطعات گوشی گلکسی S7 Edge را می توانید از فروشگاه مرکز تعمیرات 118انجام دهید. در این مرکز تمام تلاش ما به ارائه بهترین خدمات به شما می باشد تا بتوانیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.