نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

این گوشی هم از لحاظ کیفیت قطعات سخت افزاری و هم از نظر قابلیت‌های نرم افزاری در کیفیت بالایی ساخته شده است؛ به عبارتی یکی از گوشی‌های خوب میان رده به شمار می‌آید. با این حال،‌ مانند سایر تلفن‌ها ‌این گوشی شما هم در برابر تعداد زیادی عوامل آسیب پذیر است. برخورد ضربه به صفحه گوشی، افتادن موبایل از دست‌تان،‌ نفوذ بدافزارهای مختلف و آب دیدگی از مهم‌ترین دلایل آسیب دیدن موبایل‌تان هستند. اگر چه باید از گوشی موتورولا خود به خوبی مواظبت کرده تا با این مشکلات رو به رو نشود، اما در صورت رخ دادن این اتفاق، باید به فکر تعمیر مناسب آن باشید. از آن جایی که تعمیرات گوشی شما کاری حساس بوده و نیاز به دقت بالایی دارد، ‌نمی‌توانید این کار را به هر فرد یا موسسه‌ای بسپارید. چرا که هر گونه اشتباه در حین این کار می‌تواند باعث آسیب دیدگی اجزای موبایل شما شود. بنابراین، برای این کار باید به مجموعه‌هایی مراجعه کنید که از اعتبار و مهارت بالایی در این زمینه برخوردار باشند. ما در مرکز تعمیرات 118 با استفاده از متخصصین حرفه‌ای در حوزه نرم افزار و سخت افزار گوشی‌های موبایل، کار تعمیر گوشی موتورولا Moto G40 Fusion شما را با کیفیتی عالی انجام می‌دهیم. کافی است موبایل‌تان را با استفاده از پست یا پیک برای ما ارسال کنید.

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی Moto G40 Fusion

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی Moto G40 Fusion

ایرادات و آسیب‌های گوشی موتورولا شما در دو دسته کلی مشکلات نرم افزاری و خرابی‌های قطعات سخت افزاری تقسیم می‌شوند. ایرادات نرم افزاری در پی استفاده نادرست و فشار آوردن با گوشی و یا نفوذ برخی بدافزارها به گوشی ایجاد می‌شوند. این مشکلات در صورت مراجعه به مراکزی که از دانش و تخصص نرم افزاری مناسبی برخوردار باشند، به راحتی قابل رفع شدن هستند. ویروسی شدن گوشی،‌ هنگ کردن آن و مشکلات سیستم عاملی از جمله مهم‌ترین مشکلات نرم افزاری گوشی موتورولا Moto G40 Fusion محسوب می‌شوند. دسته دیگر مشکلات موبایل شما یعنی ایرادات سخت افزاری، به طور معمول نسبت به آسیب‌های نرم افزاری دشوارتر هستند. با توجه به این که در بیش‌تر موارد برای رفع کردن این مشکلات نیاز به تعویض قطعه وجود دارد، هم به هزینه بالاتر و هم به مهارت بیش‌تری برای این کار نیاز است. شکستگی تاچ و ال سی دی، خرابی‌ باتری و آسیب دیدن هارد از جمله رایج‌ترین مشکلات نرم افزاری گوشی شما به حساب می‌آیند. در ادامه تعدادی از مهم‌ترین این مشکلات و راه‌های رفع آن‌ها را بیان خواهیم کرد.

خرابی تاچ و ال سی دی موتو G40 Fusion

خرابی تاچ و ال سی دی موتو G40 Fusion

شرکت موتورولا در این گوشی خود از صفحه نمایش IPS LCD استفاده کرده که دارای نرخ به روز رسانی تصویر 120 هرتز است. سایز تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا Moto G40 Fusion برابر با 6.8 اینچ و مساحت صفحه آن 109.8 سانتی متر مربع است. هم چنین رزولوشن و وضوح تصویر آن برابر با 1080 در 2460 پیکسل است و تصاویری با کیفیت عالی در اختیار شما می‌گذارد. با این حال، امکان خرابی یا شکستگی تاچ و ال سی دی در صورت افتادن گوشی یا برخورد با سطوح سخت و محکم وجود دارد. در این موارد نشانه‌هایی در موبایل‌تان مشاهده خواهید کرد که رایج‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  1. از کار افتادن بخش‌هایی از لمس گوشی
  2. ایجاد نقاط یا ناحیه‌های تاریک در صفحه
  3. سوسو زدن و قطع و وصل شدن سریع تصویر
  4. تاریک شدن کامل صفحه نمایش در اثر سوختن ال سی دی

در هنگام مواجهه با این علائم باید هر چه زودتر برای تعویض تاچ و ال سی دی به مراکزی معتبر مراجعه کنید. با این کار می‌توانید مجددا کارایی موبایل موتورولا خود را به دست آورید.

ضعیف شدن باتری موتورولا موتو G40 Fusion

ضعیف شدن باتری موتورولا موتو G40 Fusion

این گوشی دارای یک باتری قدرتمند و مناسب با ظرفیت 6000 میلی آمپر است و از نوع لیتیوم پلیمری است. هم چنین از قابلیت فست شارژ 20 واتی برخوردار است که باعث می‌شود شارژ گوشی در مدت زمان کم‌تری انجام گیرد. البته این باتری پلمپ بوده و قابل جدا شدن یا جا به جایی نیست؛ بنابراین شما نمی‌توانید کار خارج کردن باتری را خودتان انجام دهید. باتری گوشی موتورولا Moto G40 Fusion شما به طور تقریبی دارای یک عمر مفید دو تا سه ساله است. بعد از این مدت رفته رفته کارایی باتری کاهش یافته و عملکرد مناسب خود را از دست خواهد داد. در این مواقع باید نسبت به تعویض باتری با یک باتری اورجینال و با کیفیت اقدام نمایید تا این مشکل به خوبی برطرف شود. علائمی مانند باد کردن و متورم شدن باتری، تخلیه سریع شارژ باتری و داغ شدن باتری در هنگام استفاده از جمله رایج‌ترین دلایلی هستند که خرابی باتری موتورولا شما را نشان می‌دهند. در هنگام مشاهده این علائم در موبایل‌تان،‌ باید به مراکزی مراجعه نمایید که هم از ابزارآلات لازم و هم مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشند.

آسیب دیدن هارد پروگرم شده گوشی موتو G40 Fusion

یکی دیگر از آسیب‌های مهم سخت افزاری گوشی شما، خرابی و ایراد پیدا کردن هارد آن است. هارد گوشی موتو G40 Fusion شما دارای ظرفیت‌های 64 یا 128 گیگا بایتی است که قابلیت پشتیبانی از رم 4 و 6 گیگی را دارد. هم چنین این گوشی توانایی پشتیبانی از مموری microSDXC را دارا است که در صورت نیاز به حافظه بیش‌تر، بتوانید از کارت حافظه هم بر روی موبایل‌تان استفاده نمایید. از آن جایی که هارد نقش اصلی در ذخیره داده‌ها و اطلاعات مختلف را در گوشی‌تان برعهده دارد، باید مراقبت‌های لازم از آن را انجام دهید. چرا که در صورت آسیب دیدن هارد، امکان پاک شدن همه اطلاعات ذخیره شده شما وجود دارد. ریست کردن گوشی در شارژ کم‌تر از 20 درصد، اجرای بازی‌های سنگین بر روی گوشی و استفاده از شارژرهای تقلبی از جمله مواردی است که باید از انجام آن‌ها پرهیز نمایید. اما اگر با وجود مواظبت از هارد، باز هم نشانه‌های خرابی را در گوشی موتورولا Moto G40 Fusion خود مشاهده کردید، باید هر چه زودتر جهت تعمیر آن مراجعه نمایید. تغییر آیکون برخی برنامه‌ها، ‌پاک شدن خود به خود اطلاعات و اختلال در عملکرد گوشی یا هنگ کردن از جمله رایج‌ترین علائم خرابی هارد هستند.

تعویض قطعات موتورولا Moto G40 Fusion

مشخصات هارد Moto G40 Fusion

در صورتی که احساس کردید گوشی‌تان دچار ایراد شده یا نیاز به تعویض قطعات موتو جی 40 فیوژن دارد،‌ این کار را با خیالی راحت به ما بسپارید. ما در مجموعه تعمیرات 118 با برخورداری از نیروهای تعمیرکار حرفه‌ای و متخصص و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، کار تعویض قطعات موبایل شما را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهیم. پس اگر گوشی موتورولا Moto G40 Fusion شما از نظر نرم افزاری یا سخت افزاری دچار مشکل شده است، با خاطری آسوده آن را برای ما بفرستید.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو جی 40 فیوژن

در هنگام خرید قطعات Moto G40 Fusion،‌ باید به اورجینال و با کیفیت بودن آن‌ها توجه نمایید. چرا که قطعات تقلبی و بی‌کیفیت پس از مدتی دوباره کارایی خود را از دست داده و مجددا با مشکل رو به رو می‌شوید. علاوه بر این که باید هزینه‌ای برابر با قطعات اصلی برای آن‌ها بپردازید. ما در مرکز تعمیرات 118 با سابقه‌ای بالا در این زمینه، کار عرضه انواع قطعات موبایل شما را به صورت کاملا اورجینال انجام می‌دهیم. شما عزیزان می‌توانید از هر کجای کشور، با مراجعه به سایت ما یا از طریق تماس تلفنی، ‌قطعات مورد نیاز خود را سفارش داده و آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید. البته این امکان هم برای شما وجود دارد که در صورت حضور در شهر تهران، با مراجعه حضوری به مجموعه ما قطعات گوشی موتورولا Moto G40 Fusion را دریافت نمایید.