نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی هواوی در مارس سال 2019 یکی از محصولات مقرون به صرفه خود را با عنوان گوشی هواوی P30 Lite معرفی کرد. این گوشی با بدنه‌ای شیشه‌ای و فریمی پلاستیکی از وزن 159 گرم بهره برده است. ال سی دی گوشی هواوی پی 30 لایت از اندازه‌ی 6.15 اینچ برخودار است که موجب دربرگیری 84 درصدی از قاب جلوی گوشی شده است. هواوی در ساخت این نمایشگر از فناوری LTPS IPS LCD بهره گرفته است که متون و تصاویر را با میزان وشنایی و وضح بالایی نمایش می‌دهد. رزولوشن این نمایشگر 1080 در 2312 پیکسل و تراکم پیکسلی 415 پیکسل بر اینچ می‌باشد. از نظر سخت افزاری مجهز به اندروید 9.0 و پردازنده‎ی 8 هسته‌ای به همراه حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایت شده است.

دوربین اصلی گوشی پی 30 لایت از سه لنز، شامل حسگر اصلی 24 مگاپیکسلی با لنز F/1.8 و بدون لرزشگیر اپتیکال، حسگر 8 مگاپیکسلی با لنز واید 120 درجه‌ای F/2.4 و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی با لنز F/2.4 را دربرمی‌گیرد که حسگر آخر به منظور  جمع‌آوری اطلاعات مربوط‌ به عمق برای پیاده‌سازی جلوه‌ی بوکه تعبیه شده است و عکسی ثبت نمی‌کند. دوربین جلو این دستگاه نیز با لنز 32 مگاپیکسلی حتی در شب نیز تصاویر خوبی را به لطف نمایشگر به عنوان فلش برای کاربران به ارمغان می‌آورد. باتری گوشی هواوی پی 30 لایت از ظرفیت 3340 میلی آمپر ساعتی برخوردار است که شارژدهی بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می‌کند.

تعمیر گوشی هواوی P30 Lite

قطعات گوشی هواوی P30 Lite بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می‌کنند و موجب از کار افتادن گوشی می‌شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی هواوی P30 Lite  وجود دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی هواوی P30 Lite

خرید قطعات گوشی هواوی پی 30 لایت را به تعمیرکاران و افرادی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارند پیشنهاد می‌کنیم. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات اورجینال دارند می‌توانند به صورت حضوری به این مرکز مراجعه نمایند و در صورت عدم دسترسی به این مجموعه می‌توانند به صورت انلاین سفارش خود را در سایت ثبت نمایند تا در اسرع وقت پیگیری شده و برایشان ارسال شود. این مرکز دارای چندین سال سابقه است بنابراین از خرید خود از این مرکز اطمینان خاطر داشته باشد چرا که تمامی قطعات و ابزارآلات در این مرکز به صورت اورجینال و اصل ارائه می‌گردد. تعمیرکاران لازم است جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی پی 30 لایت به این مرکز مراجعه و یا تماس حاصل نمایند.