نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Y5 2017 یکی از محصولات مقرون به صرفه هواوی است که در آوریل سال 2017 رونمایی شد. این دستگاه از وزنی 150 گرمی برخوردار است و بدنه‌ی آن از ترکیب شیشه و پلاستیک طراحی شده است. فریم و قاب پشتی از نوع پلاستیک و پنل جلویی آن شیشه ای است. این دستگاه به طور همزمان استفاده از دو سیم کارت را برای کماربران فراهم می‌کند اما در صورت استفاده از کارت حافظه تنها می توانند از یک سیم کارت استفاده نمایند. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی وای 5 2017 با اندازه‌ی 5 اینچی به طور تقریبی 66 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1280 پیکسل و  چگالی پیکسل 296 پیکسل بر اینچ می باشند.

کاربران جهت ذخیره نمودن اطلاعات می‌توانند از حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی استفاده نمایند همچنین این دستگاه از رم 2 گیگابایتی بهره برده است. دوربین اصلی گوشی هواوی وای 5 2017 از قطعات قابل توجهی است که با سنسور 8 مگاپیکسلی تصاویر معمولی را برای کاربران به ثبت می‌رساند و قادر است ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط نمایند. دوربین جلو این دستگاه نیز مجهز به یک سنسور 5 مگاپیکسلی٬ با توانایی ضبط ویدئوهای 720 پیکسلی است. تامین انرژی این دستگاه از طریق باتری گوشی هواوی وای 5 2017 با میزان ظرفیت 3000 میلی‌آمپری فراهم می‌شود.

تعمیر گوشی هواوی Y5 2017

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی هواوی Y5 2017 را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی تعمیر هواوی Y5 2017 به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات هواوی Y5 2017 موجود است و تعمیرکاران ما می‌توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y5 2017

مرکز تعمیرات موبایل 118 با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری مفتخر است تا پس از چندین سال سابقه بهترین قطعات را به مشتریان عزیز ارائه نماید. خرید قطعات گوشی هواوی Y5 2017 در این مرکز به صورت اورجینال برای تعمیرکاران و افرادی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارند فراهم می باشد. تعمیرکاران می توانند به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه کرده و قطعات مورد نیاز خود را تهیه کرده و از گارانتی و فاکتور خرید نیز بهره مند گردند. چنانچه به این مرکز دسترسی ندارید می‌توانید به صورت غیر حضوری از طریق سایت این مرکز سفارش خود را ثبت کرده تا در اسرع وقت برایتان ارسال گردد. جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی وای 5 2017 و سایر محصولات می توانید با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.