نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

تعمیر گوشی هوآوی Enjoy 20 5G

برند هوآوی پیشرو در صنعت تولید گوشی های با کیفیت است. کیفیت به معنای همه چیز تمام بودن گوشی نیست و هر گوشی از هر برندی چه گران قیمت باشد و چه ارزان همه در معرض آسیب دیدگی قرار دارند. خرابی گوشی معضلی است که همه ما در زمانی تجربه می‌کنیم. به عنوان صاحب گوشی باید از بی توجهی، رفتار نامناسب و … پرهیز کنیم تا عمر مفید گوشی را افزایش دهیم اما خیلی از عوامل که باعث آسیب گوشی می‌شود از دست ما خارج است. در ادامه به مهم ترین علائم خرابی گوشی هوآوی Enjoy 20 5G می‌پردازیم.

خرابی ال سی دی گوشی هوآوی Enjoy 20 5G

تعمیر گوشی هوآوی Enjoy 20 5G

تاچ و ال سی دی گوشی هوآوی Enjoy 20 5G به دلیل ظرافت در ساخت بدنه و نمایشگر بسیار آسیب پذیر اند. حتی استفاده از بهترین محافظ صفحه نمایش با یک ضربه هم ممکن است آسیبی بس جدی ببیند. زمانی که تاچ و ال سی دی هوآوی Enjoy 20 5G آسیب می‌بیند به احتمال خیلی زیاد شاید تاچ هم نتواند دستورات را به خوبی اجرا کند و یا اصلاً کار نکند. نظر ما به شما، مراجعه به دفتر تعمیرات 118 است تا با کارشناسان فنی درباره مشکل ایجاد شده گفتگو کنید تا آن ها اطلاعات مورد نیاز را به شما بدهند.

تعمیر گوشی هوآوی Enjoy 20 5G آب خورده

این گوشی هرچند از فناوری های جدید پیروی می‌کند اما با برخی استاندارد ها مانند IP8 فاصله زیادی دارد و مقاومتی در برابر نفوذ آب ندارد. پس باید مراقب باشید تا در معرض آب خوردگی قرار نگیرد. اگر بنا به دلایلی گوشی تان در آب افتاد سریعاً آن را خاموش کنید و گوشی را برسی نکنید زیرا باعث نفوذ آب به مدارات و آیسی های حساس گوشی خواهد شد و تعمیر آن را سختر و میزان خسارت را بیشتر خواهد کرد.

در این صورت شما باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید. مشکل پیش آمده را به تعمیرکار گفته تا به شما راه درست تعمیر را بگوید. ما در مرکز تعمیرات 118 به شما تمامی ایرادات را گفته و راه حل های پیش رو را خواهیم گفت. تعمیر گوشی آب خورده کار راحتی نیست و باید زیر نظر تعمیرکاران با تجربه صورت گیرد. تعمیرات 118 پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

خرابی باتری گوشی هوآوی Enjoy 20 5G

باتری گوشی عمر محدودی دارد و پس از گذشت زمانی گوشی برای ادامه فعالیت نیاز به باتری جدید خواهد داشت. داغی زیاد دستگاه، باد کردن باتری، خاموشی رو به تکرار گوشی و … علائمی هستند که خبر تعویض باتری را می‌دهد. باتری گوشی هوآوی اینجوی 20 از نوع داخلی بوده و به دست کاربر قابل تعویض نیست و باید برای تعویض آن به ابزار مخصوص متوسل شوید. تعمیر و تعویض این قطعه فقط باید به دست تعمیرکاران مجرب انجام شود تا گوشی آسیب دیگری نبیند.

مشکل خاموشی گوشی هوآوی Enjoy 20 5G

مسئله ای که بسیاری از کاربران را درگیر خود کرده خاموشی گوشی های هوشمند است. مشکل روشن نشدن گوشی هوآوی enjoy 20 می‌تواند دلایلی نظیر سوختگی مدار باتری و آیسی های مربوط به آن، اختلال در عملکرد صفحه نمایش یا خرابی هارد باشد. همه این مشکلات باید زیر نظر تعمیرکار حرفه ای برسی و عیب یابی شود

مشکل شارژ گوشی هوآوی Enjoy 20 5G

مشکل شارژ در گوشی ها یک ایراد رایج است. شاید شما هم پس از مدتی مشاهده کنید گوشی به درستی شارژ نشده و یا به کندی شارژ می‌شود. این ایراد می‌تواند نتیجه خرابی پورت درگاه شارژ گوشی باشد یا ناشی از خرابی سیم شارژر باشد. به همین دلیل نظر ما این است همیشه از شارژر خود برند گوشی استفاده نمایید و سراغ شارژر های تقلبی نروید.

اگر مشکل شارژ گوشی را مشاهده کردید برای رفع این مشکل، تعمیر گوشی هوآوی Enjoy 20 5G را به دست یک تعمیرکار با سابقه بگذارید تا آن را به خوبی برسی کند. خیلی از ایرادات مربوط به شارژ می‌تواند ناشی از اختلال در مدارهای شارژ و باتری دستگاه باشد و این مورد حتما نیاز به نگاه و برسی یک متخصص دارد.

تعویض هارد هوآوی Enjoy 20 5G

برای تعویض هارد هوآوی Enjoy 20 حتما به سراغ مرکزی معتبر بروید. به این خاطر که تعویض هارد کاری تخصصی است و باید زیر نظر فرد پروگرمر انجام شود. تعویض هارد نیاز به لوازم و ابزار خاص دارد. این خدمات را می‌توانید در مجموعه 118 به راحتی پیدا نمایید. تعویض هارد بسته به نیاز مشتری می‌تواند جهت ارتقای هارد باشد یا تعمیر آن. در هر صورت اگر نیاز به تعویض این قطعه داشتید این مجموعه نیاز شما را پاسخگو خواهد بود.

مشکل صدا در هوآوی Enjoy 20 5G

تعمیر گوشی هوآوی Enjoy 20 5G

اختلال در صدای گوشی بسیار برای ما آزار دهنده خواهد بود. کارنکردن یا خش دار بودن اسپیکر، خرابی میکروفون و اختلال در عملکرد آن ها علائم خرابی صدای گوشی را خبر می‌دهند. اگر این ایراد را در گوشی خود مشاهده کردید بی درنگ آن را جهت تعمیر به تکنسین مجرب بسپارید. تعمیرکاران پس از برسی با دقت، عیب را پیدا کرده و با برداشتن قطعه معیوب، قطعه اورجینال را جایگزینی خواهند نمود.

قطعات گوشی هوآوی Enjoy 20 5G

تمامی قطعات در این مجموعه بصورت اورجینال موجود بوده و پس از تعمیر تمام قطعات جایگزین و استفاده شده در یک لیست به شما تحویل داده می‌شود. شما اگر ساکن تهران هستید می‌توانید برای تعمیر گوشی هوآوی Enjoy 20 5G به دفتر تعمیرات 118 مراجعه کنید یا اگر در استان های دیگر سکونت دارید برای تعمیر گوشی می‌توانید با پست شرکت، گوشی خود را به دست ما برسانید. لازم به ذکر است تمامی خدمات این مجموعه دارای ضمانت نامه معتبر خواهد بود و بسته به نوع تعمیر زمان گارانتی به شما اعلام می‌شود. پس از انجام تعمیر و تست نهایی گوشی شما، همکاران مجموعه در سریع ترین زمان اقدام به ارسال گوشی شما خواهند کرد.

خرید قطعات گوشی هوآوی Enjoy 20 5G

دوستانی که قصد خرید قطعات گوشی هوآوی Enjoy 20 را دارند می‌توانند بصورت حضوری و غیر حضوری خرید خود را انجام دهند. شما در هر جایی که هستید می‌توانید با دفتر مجموعه تماس گرفته و قطعه مورد نظرتان را سفارش دهید. این مجموعه بستری را فراهم نموده تا افراد بصورت اینترنتی هم بتوانند قطعات خود را سفارش دهند. با مراجعه به سایت ما، قطعه خود را ثبت سفارش کنید. پس تایید ثبت، همکاران ما در واحد فروش، سفارش شما را پیگیری و در کمترین زمان برای شما با پیک رایگان مجموعه یا پست قطعه را به دست شما خواهند رساند.