نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J7 J710 از جمله گوشی های میان رده این شرکت است که با ابعاد 151.7* 76 * 7.8  میلیمتر و وزن 170 گرم در سال 2016 وارد بازار جهانی شده است. در ساخت فریم اصلی این گوشی از آلومینیوم استفاده شده است و بر روی نمایشگر آن از لایه محافظ گوریلاگلس استفاده کرده اند. ال سی دی گوشی گلکسی جی710 از نوع Super AMOLED  و در اندازه 5.5 اینچ شاخته شده است که رزولوشن720  * 1280  پیکسل برای آن در نظر گرفته اند. بنا بر این در هر اینچ این نمایشگر شاهد 267 پیکسل می باشید و می توانید تصاویر را با نسبت 16 به 9 ملاحظه نمایید. مساحت این نمایشگر برابر با 83.4 سانتی متر مربع می باشد که 72.3درصد از گوشی را به خود اختصاص داده است.

شرکت سامسونگ برای این گوشی سیستم عامل Android 6.0.1  را در نظر گرفته که تا قابل آپدیت تا اندروید 8.1 می باشد و برای گرافیک آن از تراشه Adreno 405 استفاده کرده است. تراشه اصلی نیز از نوع Snapdragon 617 و پردازنده مرکزی آن Octa-core می باشد که دستورات شما را سریعا پردازش و اجرا خواهند کرد. دوربین هایی که برای این گوشی در نظر گرفته اند با اینکه کیفیت بالایی ندارند اما مناسب یک گوشی میان رده هستند. دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی گوشی گلکسی جی 710 با کیفیت 5 مگاپیکسل ارائه شده اند. اما این فناوری و تجهیزات نیازمند باتری پرقدرتی دارد که سامسونگ برای آن باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی710

هر گوشی یا وسیله الکترونیکی از قطعات بسیاری تشکیل شده است که ممکن است به دلایل بسیاری این قطعات آسیب دیده و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند. خیس شدن گوشی، وارد شدن ضربه به آن، نوسانات داخلی و… از جمله عوامل آسیب زننده به گوشی ها می باشند که در اینجا انتخاب مرکزی معتبر برای تعمیر گوشی بسیار مهم است. مرکز تعمیرات موبایل ۱۱۸ با کادری مجرب که دارای چندین سال سابقه می باشند در کمترین زمان و با استفاده از ابزارهای بروز تعمیر گوشی شما را انجام می دهد. پس با خیالی آسوده تعمیر یا تعویض قطعات گوشی ساموسنگ J7 2016 را می توانید به ما بسپارید. همچنین در این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال گوشی گلکسی J710 گوشی تعمیر می شود و پس از تعمیر مجددا شاهد کیفیت اولیه گوشی خود خواهید بود.

خرید قطعات گوشی Samsung J7 2016

خرید قطعات الکترونیکی در دنیای امروز که قطعات فیک بسیار فراگیر شده اند دشوار می باشد و تبدیل به یکی از معضلات کاربران و تعمیرکاران شده است. اما می توان با خرید از مرکزی معتبر این مشکل را حل نموده و بدون نگرانی خرید خود را انجام دهید. مرکز تعمیرات ۱۱۸ به عنوان مرکزی معتبر با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر و فروش قطعات است که با مجوز از سوی اتحادیه دستگاه های مخابراتی در خدمت شماست. دراین مرکز هم تعمیر تعمیر گوشی سامسونگ گلکسیJ710 انجام می شود هم می توانید از فروشگاه خرید قطعات گوشی Galaxy J710 را انجام دهید. ما در این مرکز به صورت مستقیم قطعات را به فروش می رسانیم به همین دلیل قیمت قطعات بسیار مناسب می باشد که برای آگاهی از قیمت قطعات گوشی سامسونگ J7 2016 می توانید با ما تماس بگیرید.