نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در آگوست سال 2017 هواوی محصول مقرون به صرفه خود را با نام گوشی هواوی P9 Lite Mini رونمایی کرد. بدنه‌ی این دستگاه مرکب از شیشه و فلز ساخته شده است و درب پشت و فریم آن از نوع آلومینیوم طراحی شده است و تنها 145 گرم وزن دارد. این دستگاه از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و از یک نمایشگر 5.0 اینچی بهره برده است که حدودا 67 درصد از پنل جلویی را در بر گرفته است. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی پی 9 لایت مینی از نسبت تصویر 16:9 برخوردار است و تصاویر را با کیفیت 720 در 1280 و تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. این نمایشگر از نوع IPS LCD ساخته شده است که در وضوح و میزان روشنایی تصاویر و متون تاثیر بالایی دارد. حافظه‌ی داخلی پیش فرض این دستگاه 16 گیگابایت به همراه 2 گیگابایت رم عرضه شده است که امکان افزایش آن برای کاربران وجود دارد.

دوربین اصلی گوشی هواوی P9 Lite Mini مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی شده است که در زمان خود تصاویر خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این دوربین قادر است ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط نماید. دوربین سلفی این دستگاه در حاشیه‌ی بالای صفحه نمایش تعبیه شده است و تنها تصاویری را با لنز 5 مگاپیکسلی را برای کاربران ثبت می‌کند. باتری گوشی هواوی پی 9 لایت مینی از نوع لیتیوم یونی غیر قابل تعویض است و با میزان ظرفیت شارژدهی 3020 میلی آمپر به راحتی انرژی الکتریکی را برای دستگاه تامین می‌کند.

تعمیر گوشی هواوی P9 Lite Mini

تعمیر گوشی هواوی پی 9 لایت مینی یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل این مرکز به مشتریان ارائه می‌دهند. تلازمه‌ی تعمیر گوشی‌های هوشمند برخورداری از مهارت و دانش است همچنین استفاده از قطعات اورجینال تا بدین طریق بهترین خدمات به کاربران ارائه گردد. کاربران لازم است جهت تعویض قطعات گوشی هواوی پی 9 لایت مینی خود به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. خوشبختانه در مرکز تعمیرات موبایل 118 تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب آماده تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی‌های هوشمند مشتریان با استفاده از قطعات اورجینال هستند. در صورت عدم دسترسی به این مرکز می‌توانید دستگاه خود را از طریق پست به این مرکز ارسال نمایید و از طریق تماس تلفنی پیگیر دستگاه خود باشید.

خرید قطعات گوشی هواوی P9 Lite Mini

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی هواوی پی 9 لایت مینی را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی هواوی P9 Lite Mini می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی هواوی P9 Lite Mini مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.