نمایش 1–8 از 15 نتیجه

نمایش 9 24 36

سپتامبر یکی از جذاب تریمن ماه های سال برای افرادی که علاقه مند به دنیای فناوری هستند به شمار می رود. زیرا اپل هر ساله در این ماه از گوشی های جدید خود پرده برداری می کند. آیفون گوشی هوشمند iPhone 11 Pro را در سپتامبر 2019 به بازار جهانی عرضه کرده است. نمایشگر این گوشی دارای قطر 5.8 اینچ است و اندازه ی آن مطابق با گوشی آیفون Xs طراحی شده است. این گوشی مجهز به نمایشگر Oled Super Retina Xdr با پشتیبانی از Dolby شده است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی آیفون iPhone 11 Pro حدود 84.4 سانتی متر مربع است و حدود 82.1 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. در بالای نمایشگر یک بریدگی وجود دارد و داخل آن دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی به همراه اسپیکر قرار گرفته است.

این شرکت برای قابلیت تصویر برداری این گوشی خلاقیت هوشمندانه ای انجام داده است. در قسمت پشتی این گوشی یک ماژول مربعی شکل قرار گرفته و سه دوربین 12 مگاپیکسلی معمولی، تله فوتو و فوق عریض درون آن جای گرفته اند. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3046 میلی آمپر تامین می کند. با کمک فست شارژ 18 واتی باتری گوشی آیفون iPhone 11 Pro در مدت زمان 30 دقیقه حدود 50 درصد شارژ می شود. همچنین این گوشی مجهز به شارژ وایرلس است و شما می توانید بدون استفاده از کابل گوشی خود را شارژ کنید. روی لبه ی پایینی این گوشی سوکت شارژ و اسپیکر های این گوشی به چشم می خورد.

تعمیر گوشی آیفون iPhone 11 Pro

امروزه گوشی های هوشمند به بخش مهمی از زندگی افراد تبدیل شده اند و در صورت آسیب دیدگی در کار آن ها اختلال ایجاد می شود. انتخاب محلی مناسب جهت تعمیر گوشی از دیگر دغدغه های کاربران گوشی های هوشمند است. زیرا در صورتی که تعمیرکار ناشی باشد، ممکن است به هنگام تعمیر آسیب های بیشتری به گوشی وارد شود. ما به شما تعمیر در مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم. ما در این مجموعه دارنده ی تکنسین مجرب و ماهری هستیم که می توانند هرگونه ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی را برطرف کنند. شما می توانید تعمیر موتورولا iPhone 11 Pro  را به تعمیرکاران ما در این واحد بسپارید. در صورتی که شرایط مراجعه حضوری ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی موتورولا iPhone 11 Pro موجود است و تعمیرکاران می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند.

خرید قطعات گوشی آیفون 11 پرو

کلیه ی قطعات گوشی آیفون Phone 11 Pro در فروشگاه قطعات موبایل 118 موجود هستند و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی Phone 11 Pro را دارند می توانند با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات گوشی آیفون Phone 11 Pro مطمئن شوند. به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده قیمت ها در حال تغییر هستند به همین دلیل ما نمی توانید قیمت ها ی به روز و دقیقی را روی سایت قرار دهیم. افرادی که در شهرستان هستند هم می توانند سفارشات خود را به صورت اینترنتی و یا تماس با مجموعه ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال جهت خرید و دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.