نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE از جدیدترین محصولات برند سامسونگ است. برند سامسونگ همیشه کیفیت را در اولویت خود قرار داده است. کیفیت این گوشی بسیار بالاست. ولی این کیفیت ممکن است تحت شراط مختلفی دچار آسیب و خدشه شود. ممکن است شما با یک سهل انگاری کوچک به یک قسمت خاص این گوشی آسیب وارد کنید. ممکن است با یک سهل انگاری کوچک به تاچ و ال سی دی این گوشی آسیب وارد کنید. گاهی اوقات ممکن است که به باتری گوشی آسیب وارد شود. آسیب‌های زیادی در کمین این گوشی است که در ادامه به معرفی و بررسی تک تک آنها خواهیم پرداخت. اگر گوشی شما دچار آسیب شده است حتما با همکاران ما در تماس باشید و از آنها راهنمایی بگیرید. برطرف کردن انواع آسیب‌های وارد شده به این گوشی و تعویض قطعات سامسونگ Galaxy S20 FE در مرکز ما قابل بررسی و برطرف شدن است. نگران نباشید.

آسیب دیدگی‌های رایج سامسونگ Galaxy S20 FE

همانطور که اشاره شد این گوشی در معرض آسیب‌های بسیاری است. این آسیب‌ها در ادامه ذکر می‌شود. این مشکلات عبارتند از:

  1. مشکلاتی که در مورد تاچ و ال سی دی به وجود می‌آید
  2. مشکلاتی که به باتری گوشی مربوط می‌شود
  3. ایرادات صدای گوشی
  4. مشکلاتی که در خصوص عدم آنتن دهی و بیس باند رخ می‌دهد
  5. سوختگی و یا خرابی هارد
  6. و …

در ادامه به بررسی موارد بالا می‌پردازیم. لطفا ما را همراهی کنید. اگر سوال خاصی در مورد موارد بالا دارید حتما با کارشناسان ما در تماس باشید.

گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE

خرابی ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE

یکی از مشکلات رایجی که شاید گریبان گیر شما شود همین بحث تاچ و ال سی دی است. تاچ و ال سی دی تحت شرایط مختلفی دچار آسیب می‌شود. علائم آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی به شرح زیر است:

  1. ممکن است به گوشی ضربه ی شدیدی وارد کرده باشید.
  2. ممکن است تاچ و ال سی دی را در معرض تماس با آب قرار داده باشید.
  3. ممکن است گوشی ار ارتفاع زیادی بر روی زمین افتاده باشد.

فرقی نمی‌کند که تاچ و ال سی دی چگونه آسیب دیده است. تنها چیزی که مهم است این است که اقدام به تعویض تاچ و ال سی دی گوشی‌تان بکنید. شما می‌توانید گوشی‌تان را برای ما ارسال کنید. پس از ارسال گوشی، کارشناسان ما اقدام به بررسی گوشی می‌کنند و نتیجه را به شما اعلام می‌کنند. ممکن است مشکل فقط از گلس گوشی باشد که تنها همان قسمت تعویض می‌شود. گاهی اوقات هم دقیقا خود تاچ و ال سی دی سامسونگ گلکسی S20 FE دچار آسیب شده است که باید تعویض شود. می‌توانید هم اکنون با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید.

تعمیر سامسونگ گلکسی S20 FE آبخورده

گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE از قابلیت IP68 بهره می‌برد. دستگاه‌هایی که از درجه استاندارد بین المللی IP68 پشتیبانی می‌کنند، به اندازه کافی مناسب برای مقاومت در برابر گرد و غبار، خاک و شن و ماسه شناخته می‌شوند. همچنین تا حداکثر عمق 1.5 متر زیر آب تا 30 دقیقه مقاوم هستند. با این وجود ممکن است که این گوشی خیس شود و قطعاتش کارکرد خود را از دست بدهند. اب از طریق مختلف مثل درپوش شارژ و … به درون گوشی نفوذ می‌کند. در این صورت گوشی خود را برای ما ارسال کنید. این مشکل در مرکز ما قابل برطرف شدن می‌باشد. هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

خرابی باتری گوشی سامسونگ S20 FE

یکی دیگر از مشکلاتی که برای شما ممکن است به وجود بیاید آسیب به باتری گوشی است. باتری یک قطعه مصرفی است. یعنی پس از گذشت مدت زمان خاصی کارکرد همیشگی خود را از دست می‌دهد. این مدت زمان در حدود 2 سال است. یعنی پس از گذشت 2 سال که از باتری استفاده می‌کنید آن باتری ضعیف می‌شود. بنابراین نگران نباشید و تعویض باتری خود را به ما بسپارید. چند مورد از علائم خرابی باتری در زیر آورده شده است:

  • شارژ گوشی نسبت به گذشته سریعتر خالی می‌شود.
  • گوشی فقط در هنگام اتصال به برق روشن می‌شود و بلافاصله بعد از اینکه از برق جدا می‌نمایید گوشی خاموش می‌شود.

مشکل خاموشی گلکسی اس 20 اف ای

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید مشکل خاموشی گوشی است. خاموشی گوشی بدین معنی است که تلاش‌های شما برای روشن کردن آن بی فایده است و هر کار می‌کنید گوشی روشن نمی‌شود. این مشکل جای بررسی دارد و به طور قطع نمی‌توان گفت که دلیل این مشکل چیست. بنابراین شما جهت بررسی بیشتر می‌توانید گوشی‌تان را برای ما ارسال کنید.

مشکل آنتن دهی گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE

از دیگر مشکلات کاربران گوشی‌های هوشمند با آن درگیر هستند مشکل در عدم آنتن دهی و بیس باند است. مشکلات آنتن از پیچیده ترین مشکلاتی است که ممکن است با آن روبرو شوید. احتمالا مدار آنتن گوشی دچار مشکل شده باشد. باز هم جهت بررسی‌های بیشتر و اطمینان کامل باید گوشی مورد بررسی قرار بگیرد. برای ارسال گوشی‌تان از همکاران ما راهنمایی بخواهید. آنها شما را راهنمایی خواهند کرد.

مشکل شارژ گوشی Samsung Galaxy S20 FE

مشکل شارژ از دیگر مشکلاتی است که ممکن است گریبان‌گیر شما شود. این مشکل بنا به دلایل مختلفی بروز می‌کند. احتمالا از شارژرهای متفرقه و غیراورجینال برای اینکار استفاده کرده‌اید. سعی کنید همیشه از شارژرهای اصل و فابریک خود گوشی برای شارژ آن استفاده کنید. نحوه شارژ نیز بسیار مهم است که به شما توصیه می‌کنیم از قانون 20-80 پیروی کنید. نزدیک 20 درصد گوشی‌تان را به شارژ بزنید و در حدود 80 درصد آنرا از برق جدا نمایید.

تعویض هارد

خرابی هارد گوشی بسیار فاجعه بار است. ممکن است دیگر به اطلاعات گوشی‌تان دسترسی پیدا نکنید. از مهم‌ترین علائم خرابی هارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه (فکتوری ریست)
  • گوشی روشن می شود, بالا هم می‌آید ولی نه می‌توان اطلاعاتی روی آن ریخت و نه میتوان داده‌ای را از روی آن پاک کرد: این مورد از علائم ۱۰۰درصدی خرابی هارد گوشی است.
  • مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن گوشی
  • مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن گوشی

مشکل صدا در گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE

مشکلات صدا در گوشی می‌تواند هم به سخت افزار گوشی برگردد و هم به بخش نرم افزاری آن. اگر با مشکل صدا در گوشی‌تان مواجه شده اید ابتدا تنظیمات گوشی را بررسی کنید. اگر مشکل کماکان پابرجا بود قطعا مشکل از سخت افزار گوشی است و باید توسط تعمیرکاران ما این موضوع بررسی شود. با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها کمک بگیرید.

قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE

ما در تعمیرات 118 به دنبال رضایت حداکثری شما عزیزان هستیم. همیشه سعی کرده‌ایم از محصولات تماما اصل و اورجینال در تعمیر گوشی‌های هوشمند استفاده کنیم. تمامی محصولات موجود در سایت دارای ضمانت نامه‌ی اصالت هستند. بنابراین خیال شما از کیفیت قطعات بکاررفته آسوده باشد. راه‌های ارسال گوشی به مرکز در زیر آورده شده است:

  1. مراجعه حضوری
  2. استفاده از پیک رایگان مرکز برای تهرانی ها
  3. استفاده از پست و تیپاکس برای ساکنین عزیز شهرستانی

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE

یکی دیگر از خدماتی که برای رفاه شما مشتریان گرامی در نظر گرفته‌ایم امکان خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE است. شما می‌توانید هم اکنون و در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش خود را در سایت ثبت کنید. کارشناسان ما سریعا به سفارش شما رسیدگی می‌کنند. قیمت قطعات گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE در سایت درج شده است ولی اگر در این مورد به مشکلی برخورد کردید حتما آنرا به همکاران ما گزارش دهید.