نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی Mi Mix 2 با نمایشگری بدون حاشیه در سپتامبر 2017 به بازار معرفی شد. این گوشی دارای سایز متفاوتی می باشد و به عنوان جذاب ترین گوشی سال شناخته شده است. برای این اسمارت فون یکی نمایشگر بزرگ در نظر گرفته شده و در دست گرفتن را کمی مختل کرده است. اغلب گوشی های شیائومی از سرامیک ساخته می شوند و میمی کس 2 نیز از این قاعدعه مستثنی نیست. قاب پشتی گوشی Mi Mix 2 درخشش بسیار زیبایی دارد و میربان دوربین اصلی و سنسور اثر انگشت می باشد. دوربین اصلی به سنسور 12 مگاپیکسلی و لرزشگیر 4 محوره مجهز شده که این لرزشگیر موجب افزایش کیفیت فیلم های 4k شده است. این دوربین از حالت HDR بهره می برد که باعث می شود کیفیت تصاویر در نور کم افزایش پیدا کند.

نزدیک به 80 درصد قسمت جلویی دستگاه را نمایشگر پوشانده است. در این گوشی از پنل لمسی خازنی IPS بهره گرفته شده و دارای قطر 5.99 اینچ می باشد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi Mix 2 حدود 92 سانتی متر مربع و دارای نسبت تصویر 18 به 9 است. بر روی نمایشگر گوشی یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 4 قرار گرفته است و از نمایشگر گوشی در برابر ضربه خوردن مراقبت می کند. در بالای ال سی دی هیچ بریدگی برای دوربین سلفی وجود ندارد، زیرا دوربین سلفی در لبه ی پایینی دستگاه طراحی شده است. از سنسور 5 مگاپیکسلی برای این دوربین بهره گرفته شده است و زمانی که با این دوربین تماس ویدئویی برقرار م یکنید، به نظر می رسد که شما نسبت به طرف مقابل بی توجه نیستید. محل قرار گیری دور بین زیاد مناسب نیست و مشکلاتی را برای کاربران به وجود آورده است.

شیائومی برای تامین انرزی مورد نیاز دستگاه از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. با توجه 4G بودن گوشی و نمایشگر FULL HD، میزان طول عمر باتری با یک بار شارژ بسیار کم است. برای شارژ سریع باتری شیائومی Mi Mix 2 از فناوری شارژ سریع 3 استفاده شده است. در انتها به معرفی سخت افزار داخلی گوشی می پردازیم. پردازنده ی اسنپدراگون 835 به عنوان پردازنده ی مرکزی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. بر روی این پردازنده ی 8 هسته ای پردازنده ی گرافیکی Adreno 540 قرار گرفته است. این گوشی در 4 نسخه با رم 6 یا 8 گیگابایت و حافظه ی داخلی 256 ، 128 و یا 64 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

تعمیر گوشی شیائومی Mi Mix 2

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Mi Mix 2 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Mi Mix 2 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی می میکس 2

امکان خرید قطعات شیائومی Mi Mix 2 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi Mix 2 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.