نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی نوکیا است طی چند سال اخیر گوشی‌های با کیفیت و جذاب طبق نیازهای مخاطبانش روانه بازار کرده است. گوشی نوکیا Nokia 2.4 محصولی مقرون به صرفه است که مشخصات فنی بالایی ندارد ولی می‌تواند بخش عمده از نیاز شما را رفع نماید.

با گوشی‌های موبایل باید به خوبی رفتار کنیم و نسبت به آن بی توجه نباشیم تا بتوانیم از آن چند سال بدون مشکل خاصی استفاده نماییم. استفاده از شارژر نامناسب، قرار دادن گوشی در معرض آب خوردگی، پر نگهداشتن حافظه گوشی و استفاده بیش از حد آن و … می‌تواند سلامت گوشی را به خطر انداخته و آسیب های جدی به آن وارد سازد. اگر گوشی Nokia 2.4 تان دچار مشکل شده نگران نباشید. می‌توانید برای تعمیر گوشی نوکیا Nokia 2.4 به مجموعه تعمیرات 118 مراجعه کنید و با همکاران ما، مشکل پیش آمده دستگاه خود را مطرح نمایید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند. تعمیرات 118 با داشتن تیمی با تجربه و خبره تمامی خدمات از جمله تعمیر، تعویض و … ارائه می‌کند.

آسیب دیدگی های رایج نوکیا 2.4

دور از ذهن نیست با استفاده مداوم از گوشی ها، بعد از مدتی آن ها با مشکلاتی رو به رو نشوند.

مشکلات رایج در گوشی نوکیا Nokia 2.4 را به چند دسته می‌توان تقسیم کرد.

  • خرابی تاچ و ال سی دی بر اثر فشار یا ضربه
  • خاموشی دستگاه بر اثر آب خوردگی
  • شناسایی نشدن سیم کارت
  • خرابی و سریع خالی شدن باتری
  • مشکل آنتن یا بیس باند
  • مشکل شارژر
  • خرابی هارد
  • ایراد در صدای بلندگو

اگر دستگاه تان یکی از این ایراد پیدا کرد پیشنهاد ما این است که اول در مورد ایراد پیش آمده در گوگل سرچ و مطالعه کنید همچنین برای آشنایی با عملکرد و کارایی هر قطعه موجود در موبایل، اطلاعات بدست آورید. اجزای تشکیل دهنده داخلی نوکیا 2.4 شامل انبوهی از قطعات ( مدارات، ایسی ها و…) است که هر کدام دچار آسیبی شوند باید بدست تعمیر کار متخصص تعمیر شود. برخی از ایرادات گوشی نوکیا 2.4 بدست خودتان می‌تواند رفع شود اما دیگر ایرادات تخصصی تر بوده و نیازمند داشتن ابزار آلات مخصوص است. اگر نتوانستید مشکلات گوشی خود را مرتفع سازید می‌توانید برای تعمیر، آن را به تعمیرکاران با تجربه و حرفه ای بسپارید.

خرابی ال سی دی نوکیا Nokia 2.4

کمپانی نوکیا، نمایشگری بزرگ 6.5 اینچی با وضوح تصویر HD+ برای این گوشی در نظر گرفته است. صفحه نمایش نوکیا در برابر نفوذ آب و ضربه کمی مقاوم است. بی توجهی به وارد شدن ضربه های مکرر به ال سی دی یا نفوذ ناگهانی آب می‌تواند به گوشی صدمه جدی وارد کند. آب خوردگی مشکل رایج خرابی نمایشگر می‌باشد. اگر گوشی تان به هر علتی به درون آب افتاد و خیس شد آن را از آب درآورده و فوراً خاموش نمایید و دیگر به آن دست نزنید چون با دستکاری باعث می‌شوید آب به درون دیگر قطعات نفوذ کرده و آن ها را بسوزاند.

پس از از خشک شدن اگر مشاهده کردید گوشی روشن شد اما در نمایشگر لکه های تیره به وجود آمد، باید صفحه نمایش را تعویض نمایید. بدون نگرانی می‌توانید با تعویض ال سی دی، مجدد از گوشی استفاده کنید. شما می‌توانید ال سی دی گوشی را در یک مرکز معتبر تعویض نمایید. فقط به این توجه داشته باشید در بازار کنونی، ال سی دی های مختلفی برای گوشی نوکیا 2.4 موجود است که احتمال تقلبی بودن آن بسیار زیاد است که اگر از آن استفاده کنید شاید دستگاهتان کارایی سابق را دیگر نداشته باشد.

خرابی باتری نوکیا 2.4

باتری گوشی نوکیا 2.4 چون یک قطعه شیمیایی است عمری محدود دارد. پس از مدتی استفاده از باتری گوشی عمر آن تمام می شود و دستگاه برای ادامه کار نیاز به باتری جدید دارد. از علائم خرابی باتری می‌توان به گرم شدن پنل پشتی دستگاه، تخلیه زود هنگام شارژ و … اشاره کرد. باتری نوکیا بصورت داخلی در قاب پشت دستگاه جای گرفته که امکان تعویض از سوی شما وجود ندارد و حتما باید با ابزار آلات به دست تعمیرکار تعویض شده و تعمیر گوشی نوکیا 2.4 به راحتی صورت گیرد.

مشکل خاموشی نوکیا Nokia 2.4

این مشکل شاید عوامل متعددی داشته باشد که باید بدست تکنسین های با تجربه شناسایی شود. روشن نشدن و خاموش ماندن گوشی Nokia 2.4 می‌تواند علتی مانند ایراد در کانکتور شارژ یا خرابی آیسی های دستگاه داشته باشد. این مشکلات قابل حل است و تکنسین ها آن را رفع می‌کنند.

مشکل آنتن گوشی نوکیا 2.4

مشکل رایجی که می‌تواند در مقطعی از زمان رخ دهد مشکل آنتن گوشی‌های نوکیا است. شاید بتوان گفت این مشکل یکی از پیچیده‌ترین ایرادات موجود در تلفن شما باشد که در نگاه بیشتر تعمیرکاران قابل حل نیست. عیب یابی مدار آنتن نوکیا 2.4 کار چندان راحتی نیست چون بسیار پیچیده است و تعمیر آن نیاز به مجرب بودن تکنسین دارد. مهم ترین آیسی در مدار آنتن، بیس باند است که هنگام خرابی، باید آن را با آیسی اصلی تعویض نمود.

مشکل شارژ Nokia 2.4

ایرادی دیگر در نوکیا 2.4 مشکل شارژ آن است. از شارژرها و کابل های متفرقه استفاده نکنید چون به سلامت باتری و گوشی شما لطمه بزرگی وارد می‌کنند. خرابی شارژ مرتبط با خرابی باتری یا آیسی مدار شارژ می‌تواند باشد. به این دقت داشته باشید اگر گوشی نوکیا 2.4 دیر شارژ می‌کند یا وقتی کابل شارژ را به پورت متصل می‌کنید گوشی شارژ نمی‌شود برای حل سریع این مشکل تلفن خود را برای تعمیر به تعمیرکار تحویل دهید تا ایراد را برطرف سازد.

تعویض هارد گوشی نوکیا 2.4

تعویض این قطعه بسته به نیاز مشتری برای ارتقای فضای کاربری جهت ذخیره بیشتر اطلاعات صورت می‌گیرد. گاهی هم ممکن است به علت خرابی هارد دستگاه تعویض انجام شود. در هر صورت این کار نیاز به دانش کافی سخت افزاری بوده و تخصص لازم را می‌خواهد. شما می‌توانید برای تعویض هارد Nokia 2.4 به مجموعه تعمیرات 118 مراجعه و هارد اورجینال را تهیه نمایید.

مشکل صدا در Nokia 2.4

یکی از مشکلات رایج در گوشی های نوکیا مشکل صدا است. ایرادی که می‌تواند با قطع کامل صدای دستگاه، کار نکردن اسپیکر و میکرفون همراه باشد. اگر با این مشکلات رو به رو شدید نگران نباشید. تعمیر کار می‌تواند ایرادات را با برسی دقیق عیب یابی کرده و قطعات اشکال دار را با قطعات اورجینال تعویض نماید و تعمیر گوشی نوکیا Nokia 2.4 را به راحتی انجام دهد.

قطعات گوشی Nokia 2.4

نوسانات زیادی در بازار وجود دارد و این نوسان بر روی قطعات موبایل هم تاثیر گذاشته است. به همین دلیل روز به روز شاهد افزایش قطعات تقلبی هستیم. ما در مجموعه تعمیرات 118 تمامی قطعات نوکیا 2.4 را بصورت اورجینال موجود داریم. برای تعمیر هر نوع دستگاهی از قطعات اصلی استفاده می‌کنیم. رضایت مشتریان برای مجموعه ما بسیار مهم بوده و اصل کار تعمیرات 118 بر اساس مشتری مداری است. با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه، در کوتاه ترین زمان ممکن گوشی شما اقدام به تعمیر می‌شود و پس از برسی نهایی، دستگاه به شما تحویل داده خواهد شد.

خرید قطعات گوشی Nokia 2.4

اگر قصد خرید قطعات نوکیا 2.4 را دارید می‌توانید بصورت حضوری، غیر حضوری و یا بصورت اینترنتی در سایت تعمیرات 118 در طول شبانه روز اقدام به ثبت سفارش کنید. تمامی همکاران سفارش شما را پیگیری خواهند کرد. اگر قیمت قطعات نوکیا 2.4 در سایت ثبت نشده بود می‌توانید با مجموعه تماس گرفته و از قیمت آن اطلاع پیدا کنید.