نمایش 9 24 36

تلفن همراه از جمله وسایلی است که ما در هر شرایط و مکانی از آن استفاده می‌کنیم. احتمال آسیب دیدن هر کدام از قطعات آن زیاد است. پس خرابی قطعات تلفن همراه یک اتفاق طبیعی است و جای نگرانی نمی‌باشد. ما در کنار شما هستیم تا مشکل گوشی شما برطرف شود. اول از هر چیز باید مشخص شود مشکل از کدام یک از قطعات گوشی نوکیا G20 می‌باشد. سپس باید مشخص شوید مشکل از سخت‌افزار قطعه است و یا از نرم‌افزار گوشی است. اگر متوجه شدید که مشکل ایجاد شده از نرم‌افزار گوشی می‌باشد می‌توانید با کمی جست و جو در اینترنت مشکل ایجاد شده را حل کنید. گاهی اوقات مشکلات نرم‌افزاری با ریست کردن و یا ریست فکتوری کردن قابل حل است. در برخی موارد نیز مشکل نرم‌افزاری به گونه‌ای است که باید فرد تخصص لازم برای رفع آن را داشته باشد. اما اگر متوجه شدید که مشکل ایجاد شده از سخت‌افزار قطعه می‌باشد حتما باید از متخصصان این حوزه کمک بگیرید. در ادامه رایج‌ترین خرابی‌های تلفن همراه را باهم بررسی می‌کنیم.

 تعمیر گوشی نوکیا G20

خرابی های رایج گوشی نوکیا G20

گوشی موبایل از قطعات بسیاری تشکیل شده است. برخی از قطعات به دلیل اینکه بیرونی هستند بیشتر در معرض آسیب هستند مانند تاچ و ال سی دی گوشی، درب پشت گوشی، شیشه دوربین که در صورت وارد شدن ضربه شدید به گوشی ممکن است به این قطعات آسیب وارد شود. برخی از قطعات مانند باتری، هارد، اسپیکر که داخلی هستند ممکن است بر اثر آب خوردگی دچار آسیب شوند. برخی از قطعات مانند باتری عمر مشخصی دارند و پس از مدتی استفاده ممکن است خراب شوند. حتما از گوشی خود در برابر ضربه و آب خوردگی محافظت کنید تا درصد زیادی از احتمال آسیب‌ دیدن گوشی را کاهش دهید. با ما همراه باشید تا متداول‌ترین خرابی‌ها که بیشتر کاربران با آن مواجه‌اند را باهم بررسی کنیم.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا G20

تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا G20 به اندازه 6.52 یا به عبارتی 102.6 سانتیمترمربع است. این نمایشگر از نوع IPS LCD می‌باشد. نسبت سطح ال سی دی به بدنه در حدود 81.9 درصد است. رزولوشن این نمایشگر 720 در 1600 پیکسل می‌باشد. این نمایشگر دارای تراکم پیکسلی تقریبا 269 است. تاچ و ال سی دی گوشی یک قطعه اصلی در تلفن همراه است که قیمت بالایی نیز دارد. اگر ال سی دی گوشی شما صدمه دیده است نگران نباشید با تعویض آن مشکل به طور کامل حل می‌شود‌. اما برای اینکه با مشکل تاچ و ال سی دی گوشی مواجه نشویم بهتر است از ال سی دی گوشی خود مراقبت کنید. خرابی تاچ و ال سی دی با علائم سوسو زدن صفحه نمایش، سیاه شدن صفحه نمایش و یا خاموشی کامل ال سی دی بروز پیدا می‌کند. آب خوردگی دلیل اصلی سوختن تاچ و ال سی دی گوشی می‌باشد. حتما از گوشی خود در برابر آب خوردگی محافظت کنید. اگر ال سی دی گوشی نوکیا جی ۲۰ شما خراب شده است برای رفع مشکل به مراکز معتبر و متخصص مراجعه کنید.
راه های مراقبت از ال سی دی گوشی:

  • استفاده از محافظ صفحه نمایش
  • استفاده از قاب مناسب برای گوشی
  • توجه به محل قرارگیری گوشی

خرابی باتری گوشی نوکیا G20

باتری گوشی نوکیا G20 از نوع لیتیوم پلیمری است‌. این باتری دارای ظرفیت ۵۰۵۰ است. که ظرفیت خوبی برای باتری یک گوشی می‌باشد. باتری این گوشی توسط کمپانی نوکیا در گوشی قرار داده شده و درب گوشی پلمپ شده است. پس خود کاربر قادر به بیرون آوردن گوشی نمی‌باشد. این گوشی دارای شارژر ۱۰ واتی می‌باشد.
باتری گوشی یا به طور طبیعی و با پایان دوره مصرفش عمرش پایان می‌یابد و خراب می‌شود. و یا براثر آب خوردگی و رعایت نکردن نکات ایمنی خراب می‌شود. پس خرابی باتری گوشی یک اتفاق معمول است که ممکن است هر کاربری با آن مواجه باشد. حتما از باتری گوشی خود مراقبت کنید. از شارژر استاندارد استفاده کنید زیرا ولتاژ ورودی هر گوشی متفاوت است. تا حد امکان نور صفحه نمایش گوشی را پایین نگه‌دارید. اگر نیاز به اینترنت ندارید داده‌ها و یا وای‌فای گوشی خود را خاموش نگه‌دارید. این موارد می‌تواند در دراز مدت به باتری گوشی شما صدمه وارد کند. آب خوردگی بلای جان بسیاری از قطعات گوشی از جمله باتری گوشی هست. حتما از گوشی خود در برابر آب خوردگی محافظت کنید. برای رفع مشکل باتری گوشی نوکیا G20 خود حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی نوکیا G20

 تعمیر گوشی نوکیا G20
هارد گوشی نوکیا G20 یک تراشه ریز است که روی مادربرد گوشی تعبیه شده است. از هارد گوشی با عنوان eMMc نیز یاد می‌کنند. که این قطعه دارای دو بخش است. یک بخش آن که مربوط به ذخیره‌سازی اطلاعات است و بخشی دیگر که کنترلر است و به سیستم عامل گوشی اجازه بوت شدن را می‌دهد. کمپانی نوکیا گوشی‌های G20 خود را در دو سری با ظرفیت هارد ۶۴ گیگابایت ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گبگابایت ۴ گیگابایت رم به بازار عرضه کرده است. این گوشی دارای ظرفیت بالایی است و شما را از هشدارهای ظرفیت پر است راحت می‌کند. هارد گوشی محل زخیره‌سازی اطلاعات ما با هر فرمتی مانند عکس، فیلم و فایل می‌باشد. پس خرابی هارد بسیار ناراحت‌کننده است. زیرا اگر هارد آسیب جدی ببیند ممکن است اطلاعات ما به طور کامل از بین برود. پس حتما از هارد گوشی خود محافظت کنید و نکات مراقبتی را رعایت کنید. پبشنهاد می‌کنیم حتما از اطلاعات داخل گوشی خود که برای‌تان مهم است. یک نسخه کپی تهیه کنید تا در صورت خرابی هارد گوشی اطلاعات‌تان به طور کامل از بین نرود. یکی از دلایلی که باعث سوختن هارد گوشی می‌شود آب خوردگی است. حتما از گوشی خود در برابر آب خوردگی محافظت کنید. اما به هر حال اگر هارد گوشی نوکیا جی ۲۰ شما دچار آسیب شده است حتما به مراکز مطمئن مراجعه کنید.

خرابی سوکت شارژ گوشی نوکیا G20

سوکت شارژ گوشی نوکیا G20 اولین قسمت از گوشی است که در هنگام شارژ با آن برخورد داریم. اگر گوشی شما در زمان شارژ شدن دارای اختلال است حتما اول سوکت شارژ گوشی را بررسی کنید و سپس به سراغ باتری گوشی بروید. در هنگامی که می‌خواهید گوشی را از شارژ جدا کنید توجه داشته باشید که به درستی شارژر را بیرون بکشید و اگر محکم و با عجله اینکار را بکنید ممکن است به سوکت شارژ آسیب وارد شود.اگر سوکت شارژ گوشی نوکیا جی 20 شما آسیب دیده است حتما به مراکز معتبر برای رفع آن مراجعه کنید.

قطعات گوشی نوکیا G20

وقتی یکی از قطعات اصلی گوشی خراب می‌شود نگران می‌شویم که نکند دیگر گوشی قابل استفاده نباشد. اما نگران نباشید قطعات گوشی قابل تعمیر و تعویض می‌باشند. فقط مهم است که از تعمیرکاران باتجربه کمک بگیرید. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ به کمک افراد با تجربه و ماهر در زمینه تعمیرات موبایل و تبلت، مشکل قطعات گوشی نوکیا G20 شما را حل می‌کنیم. ابتدا گوشی شما مورد عیب‌یابی قرار می‌گیرد و سپس برآورد هزینه می‌شود و در صورت اعلام موافقت شما کار تعمیر انجام می‌شود. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری و با پیک به ما بسپارید. اگر ساکن تهران هستید پیک مجموعه ما برای شما رایگان است.

خرید قطعات گوشی نوکیا G20

با توجه به اینکه هر روز قطعات فیک و بی کیفیت وارد بازار می‌شود یکی از اصلی‌ترین مواردی که در خرید قطعات گوشی نوکیا جی ۲۰ باید به آن توجه کرد اصل و اورجینال بودن قطعه می‌باشد. بهتر از قبل از خرید قطعات از معتبر بودن مرکز خرید خود اطمینان حاصل کنید. امکان خرید قطعات گوشی در مجموعه ما به سه صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی وجود دارد. برای خرید اینترنتی می‌توانید درخواست خود را در سایت ما ثبت کنید. در اولین فرصت همکاران ما سفارش شما را ارسال خواهند کرد. ارسال به سراسر ایران انجام می‌شود. مجموعه ما در مرکز تعمیرات یکی از فروشندگان قطعات اصل در تهران می‌باشد که قطعات مورد نیاز شما را با حذف واسطه‌ها و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. برای اطلاع از قیمت قطعات گوشی نوکیا G20 به کارشناسان واحد فروش تماس حاصل نمایید. با اطمینان خاطر خرید کنید.