نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J5 J500 در سال 2015 وارد بازار شده است. شرکت سامسونگ برای ساخت بدنه  این گوشی از پلاستیک استفاده کرده است و ابعادی که برای آن در نظر گرفته اند 142.1 * 71.8 * 7.9  میلیمتر و وزن آن 146 گرم می باشد. نمایشگر67.5 درصد از صفحه رویی گوشی را در برمی گیرد و از فناوری  Super AMOLED در آن استفاده شده است. برای ال سی دی رزولوشن 720 * 1280  پیکسل در نظر گرفته اند و با توجه به اندازه 5.5 اینچی آن در هر اینچ 294 پیکسل وجود دارد. برای نمایش تصاویر نیز نسبت 16 به 9 در نظر گرفته شده است که به این ترتیب تصاویری با کیفیت بالا در آن تماشا خواهید کرد.

بر روی دستگاه دکمه هوم نیز وجود دارد و دوربین در پشت گوشی بدون هیچ برجستگی قرار گرفته است. دوربین اصلی با کیفیت 13مگاپیکسل و برای دوربین سلفی نیز سنسوری 5 مگاپیکسلی را در نظر گرقته اند. سیستم عامل گوشی اندروید 5.1 قابل ارتقاء تا اندروید 6.0.1 و تراشه اصلی Qualcomm MSM8916 Snapdragon 410  می باشد که با کمک پردازنده Quad-core 1.2 GHz Cortex-A53 می تواند به راحتی اطلاعات را پردازش و اجرا نماید. برای گرافیک آن هم از Adreno 306 استفاده کرده اند. با توجه به سیستم عامل و نرم افزار این گوشی باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2600 میلی امپر بر ساعت انتخاب مناسبی می باشد. این گوشی را با ظرفیت 8 و یا 16 گیگ ارائه شده است که هر دو نسخه دارای رم 1.5 گیگی هستند.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی500

گوشی های همراه وسیله ای الکترونیکی می باشند که به هر دلیل ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعمیر داشته باشند. به طور کلی هر قطعه ار وسیله الکترونیکی عمر محدودی دارد که با توجه به شیوه استفاده کاربر عمر آن ها متغییر بوده و در صورت استفاده مناسب می توانید از حد اکثر عمر آن بهره مند گردید. اما با اسیب به این قطعه ها نیاز است که به مرکزی معتبر مراجعه تا مشکل عیب یابی شده و برطرف شود. در مرکز تعمیرات 118 با استفاده از بهترین ابزار و قطعات اورجینال تعمیر گوشی ساموسنگ J5 2015 انجام می شود. این مرکز دارای مجوزهای لازمه بوده و بهترین ابزارها را برای تعمیرکاران خود فراهم کرده ایم تا با دقت بالایی تعویض قطعات اورجینال گوشی گلکسی J500 انجام شود.

خرید قطعات گوشی Samsung J5 2015

خرید قطعات الکترونیکی نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد و باید دقت بسیاری در این زمینه داشته باشید. قطعات فیکی که در بازار وجود دارند شباهت بسیاری به قطعات اورجینال دارند ولی کیفیت آن ها بسیار پایین می باشد و بعد از نهایتا ۳ ماه آسیب خواهند دید که مجددا ناچار به هزینه خواهید بود. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه به صورت مستقیم قطعات اورجینال را وارد و به فروش می رساند. می توانید به راحتی قطعات گوشی Galaxy J500 را از فروشگاه این مرکز انجام دهید. پس از خرید از این مرزکز فاکتور خرید معتبر با مهم و امضا و سربرگ معتبر اعطا خواهد شد. برای آگاهی از قیمت قطعات گوشی سامسونگ J5 می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید.