نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J3 2018 یکی از چند گوشی میان رده ای می باشد که در سال 2018 توسط شرکت سامسونگ معرفی شده است. این گوشی دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشد که با توجه به قیمت مناسب آن انتخاب شده اند که به بررسی برخی از آن ها به طور مختصر خواهیم پرداخت. نمایشگر استفاده شده در این گوشی از نوع IPS LCD  می باشد و اندازه آن 5.0 اینچ می باشد. برای این نمایشگر که 68.9 درصد از پنل رویی گوشی را تشکیل می دهد رزولوشن 720 * 1280 پیکسل در نظر گرفته اند و می توانید در آن به نسبت 16 به 9 تصاویر را ملاحظه نمایید. در هر اینچ 294 پیکسل وجود دارد و برای حفاظت از آن در برابر ضربه و خش از گوریلاگلس استفاده شده است.

برای این گوشی نرم افزارهای مناسبی نیز در نظر گرفته اند. سیستم عاملی که برای گوشی استفاده شده اندروید 8.0 می باشد که قابل ارتقاء است. پردازنده مرکزی Quad-core 1.4 GHz Cortex-A53 می باشد که به کمک تراشه اصلی Exynos 7570 Quad  می تواند دستورات را دریافت و اجرا نماید. همچنین برای انجام بازی و یا انجام عملیات گرافیکی نیز تراشه گرافیکی Mali-T720 در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی گوشی گلکسی جی3 2018 کیفیت مناسبی دارد و برای آن از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده همچنین دوربین سلفی نیز با کیفیت 5 مگاپیکسلی ارایه شده است. باتری از قطعات مهم دیگر هر گوشی می باشد و برای این گوشی باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت استفاده شده است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی3 2018

تعمیر ابزارهای الکتریکی نیاز به مهارت بالایی دارد و باید تعمیرکار در حین تعمیر دقت بالایی داشته باشد. علاوه بر این استفاده از ابزارهای تخصصی می تواند به تعمیر کار کمک بسیاری کند و دقت تعمیر را بالاتر می برد. تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات ۱۱۸ با سال ها سابقه و کادری مجرب به راحتی تعمیر گوشی همراه شما را انجام می دهد. در این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر گوشی ساموسنگ J3 2018 انجام می شود. از طرفی تعمیرکاران ما بهترین ابزارها را در اختیار دارند بنابر این با دقت و سرعت بالایی تعویض قطعات گوشی گلکسی J3 2018 را انجام می دهند. عزیزانی که امکان مراجعه حضوری را ندارند می توانند توسط پیک گوشی خود را برای ما ارسال نمایند تا پس از بررسی و براورد هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J3 2018 پس از تایید شما تعمیر آن انجام شود.

خرید قطعات گوشی Samsung J3 2018

برای خرید هر قطعه نیاز به مهارت بالایی می‌باشد و باید دقت داشته باشید که کیفیت اصلی را خریداری کنید. شباهت بسیاری که قطعات فیک به قطعات اورجینال دارند تشخیص آنها را از یکدیگر بسیار دشوار کرده است ولی با خرید از مرکزی معتبر می‌توانید تا حد بالایی از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی می باشد و با جایگزین کردن ان با قطعات آسیب دیده کیفیت اولیه گوشی باز گردانده می‌شود. می توانید خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy  J3 2018 را از فروشگاه مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال می باشد و با قیمتی استثنایی به فروش می رسد. سعی ما جلب رضایت شما می باشد و با ارائه بهترین خدمات در این امر موفق بوده ایم. قیمت قطعات گوشی سامسونگ J3 2018 در این مرکز بسیار مناسب است که می توانید با تماس تلفی از آن اطلاع یابید.