نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی از ابتدای تولد به تولید گوشی های ارزان قیمت با کیفیت مناسب پرداخته است. گوشی پایین رده ی Redmi Note 4X در فوریه سال 2017 به بازار معرفی شده است. در پنل جلویی دستگاه نمایشگر 5.5 اینچی با پنل لمسی خازنی IPS LCD قرار گرفته است. این نمایشگر با شیشه 2.5 بعدی پوشانده شده است و روی آن شیشه ی محافظ مخصوصی قرار گرفته است. از نمایشگر این گوشی در زیر نور آفتای به راحتی نمی توانید استفاده کنید و جزو ایرادات نمایشگر به شمار می رود. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 4X حدود 83 سانتی متر مربع و نزدیک به 72 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به رزولوشن 1080 در 1920، نسبت تصویر 16 به 9 و … اشاره کرد.

برای تامین انرژی مورد نیاز این نمایشگر از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت بهره گرفته شده است. باتری های لیتیوم پلیمری در اشکال مختلف قابل ساخت و بسیار هم سبک هستند. به همین دلیل بسیار مورد توجه کاربران و طراحان گوشی قرار گرفته اند. باتری شیائومی Redmi Note 4X از فست شارژ پشتیبانی نمی کند و به صورت معمولی شارژ می شود. دوربین سلفی به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه در لبه ی بالای ال سی دی قرار گرفته اند. دوربین سلفی Redmi Note 4X از سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می برد و می تواند در شرایط نوری مناسب تصاویر با کیفیتی را ثبت کند. امکان فیلم برداری با این دوربین وجود دارد و شما می توانید 30 فریم در ثانیه فیلم را با کیفیت 1080P ضبط کنید.

قسمت پشتی گوشی شیائومی میزبان دوربین اصلی به همراه سنسور مجاورت است که در مرکز دستگاه قرار گرفته اند. شیائومی برای دوربین اصلی گوشی Redmi Note 4X از سنسور 13 مگاپیکسلی ساخت کشور سونی استفاده کرده است که توانایی ضبط فیلم های آهسته با رزولوشن HD و ریت 120 فریم در ثانیه را دارد. از نقاط قوت این دوربین می توان به قابلیت HDR اشاره کرد. سیستم عامل اندروید 6 با رابط کاربری MIUI 10 بر روی دستگاه نصب شده است و قابل ارتقا هستند. تراشه اسنپدراگون 625 با سرعت 14 نانومتری برای پردازش اطلاعات گوشی مورد استفاده قرار گرفته است. این پردازنده را 8 هسته ای Cortex-A53 تشکیل می دهد. گوشی شیائومی ردمی نوت 4 ایکس در 3 نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 4 و 64، 3 و 32، 3 و 16 گیگابایت به بازار معرفی شده است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 4X

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Redmi Note 4X و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 4X وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت 4 ایکس

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi Note 4X به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 4X روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.