نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت ال جی اولین تبلت خود را با نام Optimus Pad LTE در سال 2020 به بازار معرفی کرده است. الجی برای تامین انرژی مورد نیاز تبلت ها از نوع باتری لیتیوم پلیمری و لیتیوم یونی استفاده می کند که حجم های متفاوتی دارند. ساختار باتری که در تبلت ها و گوشی ها به کار می رود، یکسان است و تنها ظرفیت آن ها است که متفاوت است. این ساختار و نحوه ی فعالیت در عمر باتری تبلت بسیار تاثیر گذار است. در باتری تبلت ال جی نیز مانند دیگر باتری ها از یک آند و یک کاتد تشکیل شده است. باتری لیتیوم یونی از کاتد اکسید فلزی ساخته شده که این کاتد خودش از عناصر نیکل، کبالت، منگنز و ترکیب آهن و آند متخلخل گرافیتی تشکیل شده اند. این نوع باتری ها طول عمر بیشتری دارند و معمولا نیز قابل تعویض هستند. دیگر نوع باتری هایی که در تبلت های ال جی مورد استفاده قرار می گیرد، باتری های لیتیوم پلیمری هستند. این نوع باتری ها وزن سبکی دارند و همچنین در اشکال مختلفی ساخته می شوند به همبن دلیل در بسیاری از دستگاها از این نوع باتری ها استفاده می شود.

عمر باتری تبلت ال چقدر است؟عامل اصلی کم شدن عمر باتری تبلت LG، کم شدن چگالی انرژی است. چگالی انرژی یک باتری لیتیومی معمولا بین 150 وات در هر کیلوگرم است. این عمر مفید به صورت تدریجی و به مرور زمان که کاربر از دستگاه استفاده می کند، کم می شود. با هر بار تکرار سیکل شارژ از عمر مفید باتری تبلت کم می شود. این مقدار تا زمانی ادامه پیدا می کند که عملکرد اصلی گوشی با اختلال روبه رو می شود. استفاده از شارژ های غیر استاندارد و تقلبی موجب آسیب رساندن به باتری تبلت ال جی می شود. این شارژرها ها تاثیر منفی زیادی روی باتری تبلت می گذارند و در مواقعی ممکن است موجب خاموش شدن دستگاه شوند. به یاد باشید باتری دستگاه را فقط در مدت زمان مشخص شده از سوی شرکت در شارژ قرار دهید زیرا این کار از عمر باتری دستگاه کم می کند. امکان تعویض باتری تبلت LG وجود دارد و پس از تعویض شما می توانید مانند سابق از دستگاه خود استفاده کنید.

تعمیر باتری تبلت ال جی

تعمیر باتری تبلت LG به دست کاربر قابل انجاL نیست زیرا درب پشت دستگاه با چسب به فریم اصلی چسبیده شده و امکان باز شدن به دست کاربر وجود ندارد. تعویض باتری تبلت ال جی را به مرکزی معتبر بسپارید که مطمئن هستید از ابزار آلات مناسب استفاده می کنند و همچنین این تعمیر به دست فردی متخصص انجام می شود. مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر باتری تبلت ال جی  و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی باتری تبلت ها قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید باتری تبلت ال جی

امکان خرید باتری تبلت ال جی  به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت باتری تبلت ال جی روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.