نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

برند هواوی یکی از برترین برندها در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند است. گوشی هواوی Nova 8 SE یکی از با کیفیت ترین گوشی‌های تولید ساخت این برند است. اما همانطور که می‌دانید کیفیت بالا هیچ موقع تضمینی بر عدم آسیب پذیری گوشی نبوده است. آیا گوشی شما آسیب دیده است و می‌خواهید هر چه زودتر از شر این مشکل خلاص شوید؟ آسیب دیدگی گوشی Huawei Nova 8 SE می‌تواند در زمینه‌های مختلفی رخ بدهد. چیزی که الان اهمیت دارد برطرف کردن آسیب دیدگی‌های گوشی هواوی Nova 8 SE به وجود آمده است. نگران آسیب به وجود آمده نباشید. بالاخره مشکلی است که به وجود آمده و باید برای برطرف کردن آن اقدام کنید. تعمیرات گوشی هواوی Huawei Nova 8 SE در مجموعه تعمیرات 118 با بهترین کیفیت ممکن و در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. تنها کاری که شما باید انجام دهید تماس با همکاران ما و اعلام مشکل است. پس از آن همکاران ما با شما ارتباط گرفته و گام به گام شما را تا برطرف کردن مشکل‌تان راهنمایی می‌کنند. تعمیرات گوشی هواوی Huawei Nova 8 SE را به ما بسپارید.

Repair-Huawei-nova-8-SE

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی هواوی نوا 8 SE

در این بخش می‌خواهیم به رایج ترین آسیب دیدگی‌هایی که ممکن است برای گوشی هواوی Huawei Nova 8 SE به وجود بیاید اشاره کنیم. این گوشی در معرض آسیب‌های گوناگونی است. رایج ترین آسیب دیدگی‌های گوشی Huawei Nova 8 SE به قرار زیر است:

  1. خرابی و شکستگی تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Nova 8 SE
  2. مشکلات باتری گوشی Nova 8 SE
  3. تعمیر گوشی Huawei Nova 8 SE آبخورده
  4. تعمیر هارد آسیب دیده این گوشی
  5. مشکل خاموشی هواوی Huawei Nova 8 SE
  6. عدم شارژ شدن گوشی هواوی نوا 8 SE
  7. و …

در ادامه به طور مفصل به بعضی از این آسیب دیدگی‌ها می‌پردازیم. چنانچه مشکل شما در لیست بالا جای نداشت اصلا نگران نشوید. می‌توانید مشکل خود را با همکاران ما در میان بگذراید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

خرابی و شکستگی تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Huawei Nova 8 SE

تاچ و ال سی دی جزو قطعات بسیار حساس و شکننده هر گجت هوشمندی است. احتمال خرابی تاچ و ال سی دی هواوی Nova 8 SE بسیار بیشتر از سایر قطعات این گوشی است. زیرا سهم زیادی از قسمت جلوی گوشی را به خود اختصاص داده و بیشترین کاربرد را نیز برای ما دارد. بنابراین از خرابی تاچ و ال سی دی گوشی Huawei Nova 8 SE نترسید و برطرف کردن این موضوع را به ما بسپارید. تنها راه پیش روی برای برطرف کردن عیب تاچ و ال سی دی گوشی شما تعویض آن است. تعویض تاچ و ال سی دی Nova 8 SE در مجموعه ما با حداقل هزینه و کیفیت بالا انجام می‌شود. نگران نباشید. شما را با علائم اصلی خرابی تاچ و ال سی دی هواوی نوا 8 SE آشنا می‌کنیم:

  • سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش: در صورتی‌که قسمتی از صفحه نمایش گوشی شما سیاه شده است و در عین حال شما نمی‌توانید از آن قسمت استفاده کنید قطعا تاج و ال سی دی گوشی‌تان آسیب دیده است و به تعویض آن نیاز است. سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش گوشی نتیجه سوختن پیکسل‌های آن ناحیه از صفحه نمایش است. پس از تعویض تاچ و ال سی دی مشکل شما کاملا برطرف می‌شود.
  • عدم کار کردن لمس صفحه نمایش: یکی دیگر از علائمی که خبر از خرابی 100 درصدی تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Huawei Nova 8 SE می‌دهد عدم کارکرد آن است. اگر با این مشکل روبرو هستید سریعا برای تعویض تاچ و ال سی دی گوشی‌تان اقدام کنید.
  • شکستن صفحه نمایش
  • ترک خوردگی نمایشگر گوشی

Repair-Huawei-nova-8-SE

خرابی باتری گوشی هواوی Nova 8 SE

باتری یک قطعه کاملا مکانیکی است و دارای طول عمر مفید و مشخصی است. طول عمر مفیدی که برای باتری گوشی هواوی Nova 8 SE مطرح شده است در حدود دو سال است. پس از اینکه دو سال از باتری گوشی‌تان استفاده کردید وقت آن است که به تعویض آن اقدام کنید. در واقع پس از گذشت دو سال باتری شما همانند گذشته سرویس دهی نخواهد داشت و قطعا شما با مشکلاتی روبرو می‌شوید. برای برطرف کردن این آسیب تنها راه پیش روی شما تعویض باتری پوشی هواوی Huawei Nova 8 است. پس از تعویض باتری هیچ‌گونه مشکلی نخواهید داشت و خیال‌تان از این بابت راحت باشد. بنابراین بدون هیچ‌گونه نگرانی تعویض باتری نوا 8 SE را به مجموعه ما بسپارید. برخی از دلایل اصلی خرابی باتری گوشی Huawei Nova 8 SE به قرار زیر است:

  • استفاده از گوشی در زمانی‌که گوشی در شارژ است: یکی از عوامل به شدت تاثیر گذار در خرابی باتری گوشی هواوی نوا 8 SE این است که در حال شارژ شدن به طور هم‌زمان از آن استفاده کنید. به هیچ وجه از گوشی‌تان در هنگام شارژ شدن استفاده نکنید.
  • استفاده از شارژرهای تقلبی و فیک: از دیگر عوامل خرابی باتری گوشی هواوی Nova 8 SE می‌توان به استفاده از شارژرهای تقلبی و کاملا فیک اشاره کرد. سعی کنید همیشه از شارژر اصل و اورجینال خود گوشی برای شارژ کردن آن استفاده کنید.
  • نکه داشتن طولانی مدت گوشی در شارژ: گوشی خود را برای مدت چندین ساعت پشت هم در حالت شارژ نگه ندارید. این‌گونه نباشد که شب هنگام خواب گوشی را به شارژ بزنید و صبح زمانی‌که بیدار می‌شوید آنرا از برق جد کنید. انجام چنین کاری باعث صدمه به سلامت باتری گوشی هواوی Huawei Nova 8 SE می‌شود.

تعمیر گوشی نوا 8 اس ای آبخورده

آیا گوشی‌تان در درون سطل آب افتاده است؟ آیا بر روی آن آب یا سایر مایعات ریخته شده است؟ آب دشمن اصلی گوشی است. گجت‌های هوشمند از مدارها و اتصالات الکترونیکی بسیار زیادی تشکیل شده‌اند. هنگامی‌که آب وارد گوشی هوشمند می‌شود تاثیرات بسیار زیادی از خود بر جای می‌گذارد. آبخوردگی گوشی هواوی Nova 8 SE می‌تواند بعضی از این مدارها را بسوزاند و بعضی دیگر را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. تعمیرات گوشی Huawei Nova 8 SE آبخورده بسیار تخصصی و پیچیده است. هر مجموعه ای توان تعمیر گوشی هواوی نوا 8 SE آبخورده را ندارد. اولین گام در هنگام آبخوردگی گوشی هواوی Huawei Nova 8 SE خشک کردن آن با یک دستمال نرم است. با این‌کار رطوبت و خیسی بیرونی گوشی تا حد زیادی گرفته می‌شود. مواظب باشید که در این حین گوشی‌تان را بیش از حد تکان ندهید. تکان دادن غیرضرور و بیش از حد گوشی می‌تواند آب را به سایر قسمت‌های آن هدایت کند و باعث خسارات بیشتر به گوشی شود. پس از طی تمام این مراحل گوشی آبخورده Nova 8 SE را به مجموعه ارسال کنید تا عملیات عیب یابی و تعمیر آن آغاز شود. فزاموش نکنید که هر چه زودتر برای تعمیر گوشی هواوی Huawei Nova 8 SE آبخورده اقدام کنید جواب بهتری می‌گیرید.

Repair-Huawei-nova-8-SE

قطعات گوشی هواوی Nova 8 SE

هدف اصلی مجموعه تعمیرات 118 جلب رضایت حداکثری شما عزیزان است. رضایت شما از هر چیز دیگری با اهمیت تر است. به همین دلیل تمامی قطعات گوشی هواوی Nova 8 SE را در مجموعه برای برطرف کردن نیازتان مهیا کرده ایم. این قطعات کاملا اصل و اورجینال بوده و شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه دغدغه ای از بابت کیفیت به تهیه آنها بپردازید. تمامی تعمیرات گوشی هواوی نوا Huawei Nova 8 SE با استفاده از همین قطعات صورت می‌پذیرد. بنابراین هم اکنون اقدام به ارسال گوشی آسیب دیده خود به مجوعه کنید. راه‌های ارسال گوشی به قرار زیر است:

  • حضور در مجموعه
  • امکان استفاده از پست یا تیپاکس برای مشتریان شهرستانی
  • امکان استفاده از پیک رایگان مجموعه برای پایتخت نشینان

خرید قطعات گوشی Huawei Nova 8 SE

هم اکنون می‌توانید تمام نیازهای قطعاتی خود را برطرف کنید. اگر به دنبال قطعه خاصی از قطعات گوشی Huawei Nova 8 SE هستید می‌توانید هم اکنون نسبت به ثبت سفارش خرید خود اقدام کنید. خرید قطعات گوشی هواوی Huawei Nova 8 SE از راه‌های سایت، تماس تلفنی و حضور در مجموعه امکان پذیر است. تمامی این کارها برای جلب رضایت حداکثری شما عزیزان فراهم شده است. قیمت قطعات گوشی هواوی نوا 8 SE در سایت درج شده است. در صورت برخورد با مشکلی در این زمینه می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.