نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

در ماه مارس سال 2018 هواوی یکی دیگر از محصولات جدید و جذاب خود را با عنوان گوشی هواوی P20 معرفی کرد. این گوشی با بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز با ابعاد 149.1×70.8×7.7 میلی متر و  وزن 165 گرم طراحی و تولید شده است. این دستگاه مجهز به نمایشگری با اندازه‌ی 5.8 اینچی شده است که به طور تقریبی 80 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. نسبت تصویر در ال سی دی گوشی هواوی پی 20، 18.7:9 است که تصاویر را با رزولوشن Full HD و تراکم پیکسلی 429 پیکسل بر هر اینچ نمایش می‌دهد. پنل این نمایشگر از نوع LTPS IPS LCD ساخته شده است که تاثیر بسیاری در وضوح و میزان روشنایی متون و تصاویر دارد. حافظه‌ی داخلی پیش فرض این دستگاه در دو نسخه‌ی 64 و 128 گیگابایت عرضه شده است که متاسفانه امکان افزایش این حافظه نیز برای کاربران امکان پذیر نمی‌باشد.

دوربین پشت گوشی هواوی پی 20 نیز یکی از قطعات بسیار مهم و کاربردی این دستگاه به شمار می‌رود که به دو سنسور مجهز شده است. این دوربین از سنسور 12 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.8 و سنسور 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 تشکیل شده است که قادر است تصاویر خوبی را همراه با جزئیات را برای کاربران به ارمغان اورد. دوربین سلفی این دستگاه نیز با لنز 24 مگاپیکسلی تصاویر بسیار خوب و با کیفیتی را نیز ثبت می‌کند. انرژی الکتریکی این دستگاه برعهده‌ی باتری گوشی هواوی پی 20 با میزان ظرفیت شارژدهی 4200 میلی امپر می‌باشد.

تعمیر گوشی هواوی  P20

تعمیر گوشی‌های هوشمند از جمله مهارت‌هایی است که تنها افراد با تجربه می‌توانند به خوبی از پس این امر برآیند. امروزه به دلیل گسترش مراکز تعمیرات موبایل برخی از تعمیرکاران به دلایل مختلفی ممکن است جهت تعویض قطعات گوشی هواوی پی 20 و سایر قطعات گوشی‌های هوشمند از قطعات بی کیفیت و نامرغوب استفاده نمایند لذا به کاربران عزیز پیشنهاد می‌کنیم به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. در مرکز تعمیرات موبایل 118 تعمیر انواع گوشی‌های هوشمند همانند تعمیر گوشی هواوی پی 20 با استفاده از قطعات اورجینال و اصل انجام می‌شود. این مرکز دارای چندین سال سابقه در زمینه تعمیر و تعویض قطعات گوشی موبایل است که می‌توانید با اطمینان خاطر دستگاه خود را به تعمیرکاران ماهر این مجموعه بسپارید.

خرید قطعات گوشی هواوی  P20

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشی هواوی  P20 به صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی درج نشده است لذا می توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی  P20 با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.