نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

آیا گوشی سامسونگ گلکسی a32 شما آسیب دیده است؟ آیا به دنبال قطعات اصلی گوشی سامسونگ galaxy a32 می‌باشید؟ خرابی هر یک از قطعات تلفن همراه امری طبیعی است. پس جای نگرانی نمی‌باشد. ما اینجا تا رفع کامل مشکل تلفن همراه شما کنارتان هستیم. مشکلاتی که تلفن همراه با آن مواجه هست به دو دسته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبدیل می‌شود. مشکلات نرم‌افزاری به مراتب راحت‌تر از مشکلات سخت‌افزاری قابل حل می‌باشد. گاهی با کمی سرچ و پرس‌وجو می‌توان مشکل را برطرف کرد. گاهی با ریست یا ریست فکتوری کردن مشکل برطرف می‌شود. اما مشکلات سخت‌افزاری که مربوط به قطعات تلفن همراه می‌باشد به راحتی قابل حل نمی‌باشد و نیازمند مهارت و دانش فنی می‌باشد. اگر هر یک از قطعات گوشی سامسونگ گلکسی a32 شما دچار آسیب شده است برای تعمیر قطعات گوشی سامسونگ galaxy a32 حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

تعمیر قطعات گوشی سامسونگ galaxy a32

دلایل رایج خرابی قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A32

دلایل رایجی که باعث خرابی قطعات تلفن همراه می‌شود و کاربران بیشتر از آن شکایت دارند خوردن ضربه محکم به تلفن همراه و آب خوردگی می‌باشد. که بسیاری از قطعات را ممکن است دچار آسیب کند. از رایج‌ترین خرابی‌های تلفن همراه می‌توان به شکستن تاچ و ال سی دی، سوختن باتری، سوختن هارد گوشی، شکستن گلس گوشی و بسیاری از قطعات دیگر اشاره کرد. که در ادامه اصلی‌ترین این خرابی‌ها را به همراه نکات مراقبتی و علائم خرابی هر یک از قطعات را با هم بررسی می‌کنیم.

شکستن تاچ و ال سی دی سامسونگ Galaxy A32

تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ galaxy a32 از نوع super AMOLED می‌باشد. اندازه ال سی دی این گوشی 6.4 اینچ یا به عبارتی 98.9 سانتی‌متر مربع می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی در حدود 84.6 درصد و تراکم پیکسلی ۴۴۱ پیکسل در اینچ می‌باشد. این صفحه نمایش دارای وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل می‌باشد. از آنجایی که ال سی دی یک قطعه گران در تلفن همراه می‌باشد بهتر است از آن محافظت کنید. به هر حال اگر تاچ گوشی سامسونگ گلکسی a32 شما خراب شده است برای رفع این مشکل حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. همیشه می‌گوییم پیشگیری بهتر از درمان است. پس بهتر است با رعایت برخی نکات از تاچ و ال سی دی گوشی خود مراقبت کنید تا دچار آسیب نشود. برخی از این نکات به قرار زیر می‌باشد.

  • استفاده از محافظ حرارتی
  • استفاده از قاب مناسب گوشی
  • توجه به محل قرارگیری گوشی
  • مراقبت از گوشی در برابر آب خوردگی

و بسیاری نکات دیگر که با رعایت آن‌ها از آسیب دیدن ال سی دی گوشی خود جلوگیری کنید.

سوختن باتری گوشی سامسونگ galaxy a32

تعمیر قطعات گوشی سامسونگ galaxy a32
باتری گوشی ساسمونگ galaxy a32 از نوع لیتیوم یونی می‌باشد. ظرفیت این باتری برابر با ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت می‌باشد. باتری این گوشی همانند دیگر گوشی‌های امروزی غیرقابل جابه‌جایی توسط کاربر می‌باشد‌. این گوشی مجهز به شارژ سریع ۱۵ واتی می‌باشد‌. از آنجایی که باتری گوشی یک قطعه مصرفی می‌باشد خرابی آن یک امر اجتناب‌ناپذیر است. پس دیر یا زود ممکن است باتری گوشی شما خراب شود. مهم این است که برای رفع این مشکل مسیر درستی را انتخاب کنید. گاهی هم ممکن است گوشی شما دچار آب خوردگی شود که باعث سوختن باتری می‌شود. می‌توان با رعایت نکات مراقبتی عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید. اما به هر حال پس از پایان سیکل مصرف باتری باید اقدام به تعویض آن کنید. اگر باتری گوشی سامسونگ گلکسی a32 شما خراب شده است جهت رفع این مشکل حتما از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید. برخی از علائم خرابی باتری را با هم بررسی می‌کنیم:

  1. سرعت مصرف شارژ باتری نسبت به قبل بیشتر می‌شود.
  2. باتری گوشی شما بیش از حد طبیعی داغ می‌شود. گرما دشمن باتری موبایل می‌باشد.
  3. حجم باتری افزایش پیدا می‌کند. باتری متورم می‌شود.

در صورت بروز هر کدام از علائم بالا باید اقدام به تعویض باتری گوشی خود کنید‌.

شکستن گلس گوشی سامسونگ galaxy a32

تعمیر قطعات گوشی سامسونگ galaxy a32
گلس گوشی یک قطعه مقرون به صرفه می‌باشد که در بسیاری از موارد کاربر را از تعویض کامل تاچ و ال سی دی گوشی که هزینه گزافی هم دارد خلاص می‌کند. شرکت کورنینگ با معرفی شیشه‌های ضد خراشی به نام گوریلا گلس، کاملاً مورد استقبال مخاطبان از جمله سامسونگ و اپل قرار گرفته است. در بیشتر گوشی‌های گران‌قیمت و حتی گوشی‌های میان رده بازار شاهد استفاده از لایه‌ی ضد خراش این کمپانی هستیم. تا کنون پنچ نسخه از گوریلاگلس‌ها وارد بازار شده است که هر نسخه نسبت به نسخه قبلی خود دارای مقاوتِ بیشتری می‌باشد. گلس گوشی از صفحه نمایش در برابر خط و خش و ضربه محافظت می‌کند. پس وجود آن برای محافظت از صفحه نمایش ضروری‌ است. اگر گلس گوشی سامسونگ galaxy a32 شما شکسته است باید بگوییم شانس آورده‌اید و با صرف هزینه خیلی کم‌تر از تاچ و ال سی دی مشکل گوشی شما قابل رفع است. برای تعویض آن حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی سامسونگ سامسونگ Galaxy A32

تعمیر قطعات گوشی سامسونگ galaxy a32
منظور از هارد گوشی سامسونگ galaxy a32 همان حافظه داخلی می‌باشد که اطلاعات ما در آن ذخیره می‌شود. به عبارتی می‌توان گفت هارد گوشی مخزن اطلاعات مهم ما مانند عکس‌ها و فیلم‌های خاطرانگیز است. در صورتی که هارد گوشی آسیب جدی ببیند ممکن از اطلاعات گوشی به طور کامل از بین برود. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم از اطلاعاتتان یک نسخه کپی در هاردی دیگر داشته باشید. بهتر است از هارد گوشی خود مراقبت کنید. انجام بازی‌های طولانی مدت آن هم بازی‌هایی که حجم و گرافیک بالایی دارند می‌تواند به هارد گوشی صدمه وارد کند. آب خوردگی نیز از دیگر دلایل خرابی هارد گوشی می‌باشد. اگر گوشی شما دچار آب خوردگی شده است و بعد از یک هفته استفاده به یکباره خاموش شده است به احتمال زیاد هارد گوشی سوخته است. به هر حال اگر هارد گوشی شما دچار آسیب شده است حتما به مراکز معتبر برای رفع آن مراجعه کنید.

قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A32

گاهی اوقات با خرابی قطعات تلفن همراه به گونه‌ای عملکرد گوشی مختل می‌شود که کابران فکر می‌کنند باید به فکر تعویض گوشی خود باشند. اما جای نگرانی نیست با تعویض قطعه مورد نظر می‌توانید از گوشی خود مانند قبل استفاده کنید. اگر گوشی سامسونگ شما دچار آسیب شده است می‌توانید به دو صورت حضوری و غیرحضوری گوشی خود را به مجموعه ما بسپارید. تکنیسین‌های ما بعد از عیب‌یابی و برآورد هزینه اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی سامسونگ galaxy a32 می‌کنند. پس از رفع مشکل گوشی به همراه گارانتی اصالت قطعات به شما تحویل داده می‌شود. مژده به دوستانی که ساکن تهران هستند‌. پیک مجموعه ما برای شما عزیزان رایگان می‌باشد.

خرید قطعات گوشی Galaxy A32

از آنجایی که هر روز قطعات فیک و بی کیفیت وارد بازار می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خرید قطعات تلفن همراه باید به آن توجه کرد اصل و اورجینال بودن قطعه می‌باشد. بهتر از قبل از خرید قطعه از معتبر بودن مرکز خرید خود اطمینان حاصل کنید. مجموعه ما قطعات اصل و اورجینال را با قیمتی مناسب به همراه ضمانت‌نامه در اختیار شما قرار می‌دهد. امکان خرید قطعات گوشی سامسونگ galaxy a32 به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی وجود دارد. به دلیل نوسانی بودن بازار ارز ممکن است قیمت قطعه مورد نظر در سایت درج نشده باشد. برای اطلاع از قیمت قطعات گوشی سامسونگ galaxy a32 با همکاران ما تماس حاصل نمایید. هدف اصلی ما کیفیت به همراه رضایت مشتری می باشد. با اطمینان خرید کنید.