نمایش 1–8 از 11 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی شیائومی در تلاش است تا در بازاری که برند هایی مانند سامسونگ و هوآوی مشغول به کار هستند و دارنده ی جایگاه ویژه ای هستند، خودی نشان دهد. شیائومی گوشی Mi A2 Lite را در جولای سال 2018 به بازار معرفی کرده است. نمایشگری که روی قاب جلویی گوشی قرار گرفته است تا لبه های گوشی کشیده شده و حالت خمیدگی به لبه های آن داده است. از شیشه 2.5D در نمایشگر این گوشی استفاده شده و زمانی که از جلو به گوشی نگاه می کنیم همه چیز یک دست مشکی به نظر می رسند. تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi A2 Lite دارای قطر 5.84 اینچی و تراکم پیکسلی 432 می باشد. مساحت ال سی دی این گوشی حدود 85.1 سانتی متر مربع است و 79.5 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. در بالای این ال سی دی بریدگی طراحی شده که داخل آن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به همراه اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت جای گرفته است.

قاب پشتی این گوشی دارای طراحی دوگانه، کلاسیک و به روز در کنار هم است. این قاب یکدست از فلز ساخته شده و خط های آنتن با طراحی های قدیمی در بالا و پایین قاب به چشم می خورد. دوربین دو گانه به همراه فلش در بالای قسمت پشتی به همراه کمی بیرون زدگی دیده می شوند. اما این بیرون زدگی در آن حدی نیست که وقتی گوشی را روی میز قرار دهید مشکلی پیش بیاید. لنز اصلی با سنسور 12 مگاپیکسلی و لنز دیگری دارای سنسور 5 مگاپیکسلی که برای عمق دادن به تصاویر از آن استفاده می شود. دوربین اصلی شیائومی Mi A2 Lite  به فناوری PDAF مجهز شده که به کاربر این امکان را می دهد فوکوس سریعی را انجام دهد و به همین مناسبت در نور شب و به‌خصوص زمانی که باید از سوژه‌ای با سرعت زیاد عکس بگیرید عکس تار نشود. انرژی مورد نیاز این گوشی شیائومی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Mi A2 Lite با کمک فست شارژ 10 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند.

تعمیر گوشی شیائومی Mi A2 Lite

تعمیر دستگاه های دیجیتالی مانند گوشی و تبلت در مرکز تعمیرات به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال و به روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند. تعمیرکاران ما می توانند هر گونه ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه شما را برطرف کنند. تعویض قطعات گوشی شیائومی Mi A2 Lite در این مجموعه به دست تکنسین متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال تعمیرات موبایل انجام می شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شیائومی Mi A2 Lite را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می ای 2 لایت

تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات شیائومی Mi A2 Lite را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi A2 Lite روی سایت وارد نشده است می توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آنوجود داشته باشد. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.