نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

در سال 2018 کمپانی سونی محصول میان رده خود را با عنوان گوشی سونی Xperia XA2 به جهانیان معرفی کرده است. فریم این گوشی از نوع آلومینیومی و قاب پشت آن از جنس پلاستیکی ساخته شده است به همین سبب باعث وزن سبک 171 گرمی دستگاه شده است. این دستگاه از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند بنابراین کاربران می‌توانند از دو سیم کارت استفاده نمایند. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا XA2 با اندازه‌ی 5.2 اینچی به طور تقریبی 75 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. سونی برای محافظت از این قطعه از محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس 4 بهره برده است. حافظه‌ی داخلی پیش فرض در نطر گرفته شده برای این گوشی دارای ظرفیت 32 گیگابایتی است.

دوربین پشت گوشی اکسپریا XA2 دارای سنسور 23 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 می‌باشد که قادر است تصاویری با حالت‌های پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم کند. فلش LED نیز به کاربران کمک می‌کند تا در محیط‌های تاریک و کم نور عکاسی نمایند. کاربران با استفاده از این دوربین می‌توانند ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه با صدای استریو ضبط نمایند. دوربین سلفی گوشی اکسپریا XA2 نیز به یک لنز 8 مگاپیکسلی مجهز شده است که تصاویر خوبی را به ثبت می رساند. باتری این دستگاه از ظرفیت 3300 میلی آمپری بهره برده است که به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی سونی Xperia XA2

یکی از فرآیندهای کاری تعمیرکاران تعمیرات موبایل این مرکز تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی‌های هوشمند می‌باشد. در این مجموعه تمامی قطعات معیوب با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال و اصل تعویض می‌شوند لذا کاربران می‌توانند با اطمینان کامل و با خیالی آسوده به این مرکز مراجعه نمایند. تعمیر گوشی سونی Xperia XA2 نیز در این مجموعه توسط تعمیرکاران خبره و حرفه‌ای صورت می‌گیرد چنانچه کاربران تمایل به تعمیر دستگاه خود دارند می‌توانند به این مجموعه مراجعه نمایند. در صورت عدم دسترسی به این مجموعه می‌توانند دستگاه خود را از طریق پست برای ما ارسال نمایند تا در اسرع وقت با آن‌ها تماس گرفته و اعلام هزینه شود. پس از اعلام هزینه جهت تعویض قطعات گوشی سونی Xperia XA2 با رضایت مشتریان اقدامات لازم جهت تعمیر دستگاه انجام خواهد شد.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia XA2

تعمیرکاران و افرادی که در زمینه تعمیر انواع گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کنند لازم است از قطعات و ابزارآلات اورجینال استفاده نمایند. خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا XA2 یکی از انواع خدماتی است که مرکز تعمیرات موبایل 118 به کاربران خود ارائه می‌دهند. این مرکز با چندین سال در زمینه تعمیر و فروش قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهد. لازم است تعمیرکاران جهت خرید قطعات مورد نیاز خود از طریق سایت مرکز اقدام نمایند و محصولات خود را سفارش دهند. به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده کافی است جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا XA2 با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.