نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت موتورولا در اوایل سال 2018، از سه مدل گوشی موبایل میان‌رده جدید از خانواده گوشی‌های موتو جی رونمایی کرد. هر کدام از این سه مدل گوشی moto G6، گوشی Moto G6 Plus و گوشی موبایل moto G6 Play دارای نقاط قوت منحصر به خودشان هستند ولی شباهت‌های بسیاری نیز به یکدیگر دارند. در بین هر سه مدل‌، گوشی موتو جی 6 پلاس دارای بهترین قابلیت‌ها و امکانات است. صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، پنل 5.9 اینچی IPS با رزولوشن 1080p پلاس و نسبت تصویر مناسب 18:9 می‌تواند جالب توجه باشد. همچنین چیپست قدرتمندتر اسنپ‌دراگون 630 آن در ترکیب با رم‌های 4 یا 6 گیگابایتی، توانسته گوشی Moto G6 Plus را به بهترین انتخاب برای طرفداران  موتورولا تبدیل کند.

تعمیرات و قطعات گوشی موتورولا Moto G6 Plus

اگر  برای تعمیرات گوشی Moto G6 Plus نیاز به خرید قطعات و یا تعویض گلس و LCD گوشی موتورولا Moto G6 Plus در پی پیدا کردن مرکز تعمیر هستید، در مرکز فروش و تعمیرات 118، می توانید تمامی قطعات اورجینال گوشی موتورولا Moto G6 Plus را همراه با گارانتی و ارسال رایگان خریداری کنید. متخصصین ما در کمترین زمان، تعمیر گوشی موتو جی 6 پلاس شما را به عهده خواهند گرفت؛ همچنین 10روز مهلت تست برای تعویض گلس  و 1 تا 6 ماه گارانتی برای تعمیر قطعات داده می شود. تمامی تعمیرات و قطعات گوشی موتورولا Moto G6 plus با فاکتور و مهر معتبر ارایه می گردد.

مرکز تعمیرات 118 با یک دهه فعالیت در زمینه تعمیرات موبایل و کالای دیجیتال، تجربه ای ارزشمند در این حوزه دارد. مرکز تعمیرات 118 خدمات تخصصی نظیر تعویض تاچ و ال سی دی موتو جی 6 پلاس، تعویض سی پی یو، تعویض هارد موتورولا، عیب یابی رایگان، تعمیرات موبایل در محل، پخش قطعات موبایل اورجینال موترولا پخش آیسی اورجینال موبایل و …. در کوتاه ترین زمان ممکن و با تضمین کیفیت ارایه می کند.

در صورت عدم مشاهده قطعه مورد نظر می توانید با تماس به مرکز تعمیرات 118، از موجود و یا قابل تهیه بودن قطعه مورد نظر و یا از قیمت گلس موتورولا Moto G6 plus، قیمت باتری موتورولا Moto G6 مطلع شوید. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی‌ست، همچنین ما خود را ملزم به اجرای ظوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری می دانیم.