نمایش 1–8 از 11 نتیجه

نمایش 9 24 36

در سپتامبر سال 2015 کمپانی قدرتمند و معروف سونی یکی از محصولات خود را با ابعاد 154.4 x 75.8 x 7.8 میلی متر و وزن 180 گرم با عنوان گوشی سونی Xperia Z5 Premium معرفی کرد. بدنه‌ی این گوشی ساختاری مرکب از شیشه و فلز است که استفاده از جنس شیشه در قاب پشتی گوشی موجب ظاهر زیبای دستگاه شده است. این دستگاه به دلیل برخورداری از قابلیت استاندارد IP68 در برابر گرد و غبار و آبخوردگی مقاوم است. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا زد5 پریمیوم با اندازه‌ی 5.5 اینچ به طور تقریبی 70 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. سونی برای ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که تصاویر و متون را با میزان روشنایی و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 2160 در 3840 پیکسل و تراکم پیکسلی 806 پیکسل بر اینچ هستند. هارد پروگرم شده یا همان حافظه‌ی داخلی این گوشی از نوع eMMC 5.0 است که دارای ظرفیت 32 گیگابایت می‌باشد.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا زد5 پریمیوم دارای سنسور 23 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 می باشد. این دوربین به کاربران امکان ثبت تصاویر در حالت‌های پانوراما و HDR را به کاربران می‌دهد و به لطف کمک فلش LED می‌توانند در محیط‌های کم نور و تاریک عکاسی نمایند. این دوربین ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه٬ 1080 پیکسلی با نرخ 60 فریم بر ثانیه و 720 پیکسل با نرخ 120 فریم بر ثانیه ضبط می‌کند. دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 5.1 مگاپیکسلی است که تصاویر بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری گوشی سونی اکسپریا زد5 پریمیوم از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که دارای ظرفیت 3430 میلی آمپر است و به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع کاربران می‌توانند با استفاده از شارزر 18 واتی دستگاه خود را در مدت زمان کوتاهی شارژ نمایند.

تعمیر گوشی سونی Xperia Z5 Premium

تعمیر گوشی سونی اکسپریا زد5 پریمیوم یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران این مرکز به کاربران ارائه می‌دهند. تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی‌های هوشمند امری دشوار است لذا لازم است کاربران جهت تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب دستگاه خود به تعمیرکاران ماهر و مجرب مراجعه نمایند. در این مجموعه تعمیرکاران ماهر و با تجربه ای هستند که با در اختیار داشتن قطعات اورجینال دستگاه کاربران را با همان کیفیت اولیه تعمیر می‌کنند. تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا زد5 پریمیوم نیز در این مرکز انجام می‌شود و کاربران می‌توانند جهت این امر به این مرکز مراجعه نمایند. در صورت عدم دسترسی به این مرکز می‌توانید دستگاه خود را از طریق پست و یا پیک به این مرکز ارسال نمایید.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia Z5 Premium

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی سونی Xperia Z5 Premium را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی سونی Xperia Z5 Premium می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی سونی Xperia Z5 Premium مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.