نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شركت موتورولا با توجه به پيشينه و سابقه‌اي كه در زمينه توليد گوشي‌ تلفن دارد، در حال حاضر سعي مي‌كند با توليد محصولات به روز و در كيفيت بالا، جايگاه خود را در اين حوزه به دست آورد. گوشی Moto G100 اين شركت هم يكي از تلفن‌هايي است كه با قابليت‌هاي نرم افزاري زياد و با استفاده از قطعات سخت افزاري مناسب و مقاوم توليد شده است. با وجود اين باز هم ممكن است اين گوشي شما در اثر عوامل مختلف دچار آسيب و خرابي شود. از مهم‌ترين دلايل آسيب ديدگي گوشي شما از نظر نرم افزاري مي‌توان به نفوذ بدافزارهايي اشاره كرد كه ممكن است از طريق اينترنت و يا اتصال به دستگاه‌هاي ديگر به موبايل شما وارد شده باشند. اصابت ضربه، سقوط از ارتفاع و نفوذ آب هم از رايج‌ترين دلايلي هستند كه ممكن است به قطعات دستگاه موبايل شما آسيب برسانند. به هر حال، اگر گوشي‌تان از نظر نرم افزاري و يا سخت افزاري دچار مشكل شده است، بايد به مراكزي معتبر جهت تعميرات آن مراجعه كنيد. ما در مركز تعميرات 118 با برخورداري از لوازم مناسب و به روز براي اين كار، تعمیر گوشی موتورولا Moto G100 شما را با بهترين كيفيت انجام مي‌دهيم. كافي است موبايل‌تان را به صورت حضوري و يا با استفاده از پست به دست ما برسانيد.

آسيب ديدگي‌هاي رايج گوشی موتورولا Moto G100

مشكلات و آسيب‌هايي كه ممكن است گوشی موتورولا Moto G100 شما با آن مواجه شود، به طور كلي در دو دسته ايرادات نرم افزاري و آسيب‌هاي سخت افزاري قرار مي‌گيرند. مشكلات نرم افزاري اين گوشي در اكثر موارد شامل ويروسي شدن گوشي،‌ هنگ كردن آن و ايرادات سيستم عامل آن هستند. اين نوع آسيب‌ها به طور معمول نسبت به مشكلات سخت افزاري راحت‌تر قابل رفع شدن هستند. در صورت مراجعه به افراد و يا موسسه‌هايي كه داراي مهارت كافي براي برطرف كردن اين‌ نوع مشكلات باشند، ايرادات گوشي موتورولا شما با صرف هزينه‌اي ناچيز و در زماني كوتاه رفع خواهند شد. اما آسيب ديدگي‌هاي سخت افزاري نيازمند پرداخت هزينه‌هاي بالاتر و البته زمان بيش‌تر براي تعميرات هستند؛ چرا كه در اين گونه آسيب‌ها در اكثر موارد نياز به تعويض قطعات وجود دارد و اين كار هم به مهارت بالا و هم تجهيزات مناسب نياز دارند. به همين خاطر، در ادامه چند مورد از مهم‌ترين آسيب‌هاي سخت افزاري گوشي Moto G100 شما كه شامل شكستگي و سوختن تاچ و ال سي دي، آسيب ديدن باتري، خرابي هارد و قطعات اين چنيني‌مي‌شوند را بيان مي‌كنيم تا در صورت مواجهه، بتوانيد بهترين عكس‌العمل ممكن را داشته باشيد.

خرابي تاچ و ال سي دي گوشی موتورولا Moto G100

تعويض ال سی دی گوشی موتورولا Moto G100

در صفحه نمايش اين گوشي از فناوري IPS LCD استفاده شده كه قابليت پشتيباني از فرمت تصويري HDR10 را دارد. نرخ نوسازي صفحه در اين گوشي 90 هرتز و دراي روشنايي 560 نيت مي‌باشد. سايز صفحه نمايش آن برابر با 6.7 اينچ و مساحت كلي سطح آن هم برابر با 104.9 سانتي متر مربع است. رزولوشن و وضوح تصوير ال سی دی موتورولا Moto G100 هم برابر با 1080 در 2520 پيكسل بوده و داراي تراكم پيكسلي 409 پيكسل در اينچ است. نسبت صفحه نمايش به كل سطح بدنه 84.1 درصد و نسبت ابعاد تصوير آن 21:9 است. با اين كه اين گوشي شما به طور كلي داراي يك تاچ و ال سي دي مناسب است، اما عواملي چون برخورد با سطوح سخت و نوك‌تيز و يا آب ديدگي مي‌توانند آن را با مشكل مواجه كنند. در اين مواقع علامت‌هايي بر روي صفحه نمايش گوشي شما ظاهر مي‌شوند كه با مشاهده آن‌ها متوجه خرابي تاچ و ال سي دي مي‌شويد. كار نكردن لمس گوشي، ايجاد ناحيه‌هاي تاريك در صفحه و سوسو زدن تصوير از مهم‌ترين اين علائم هستند كه در صورت مواجهه با آن‌ها بايد جهت تعويض تاچ و ال سي دي گوشي‌تان اقدام كنيد.

ضعيف شدن باتري گوشی موتورولا Moto G100

طول عمر باتری موبایل موتورولا جی 100

اگر چه در اين گوشي از يك باتري قوي و مناسب 5000 ميلي آمپري استفاده شده است كه از نوع ليتيوم پليمري است، اما اين موضوع ضامن مادام‌العمر بودن باتري موبايل شما نيست. چرا كه اكثر باتري‌ها داراي يك عمر مفيد هستند و پس از آن ديگر مانند قبل كارايي مناسبي نخواهد داشت. عمر مفيد باتري موتورولا Moto G100 شما هم در حدود دو تا سه سال است و بعد از اين مدت رفته رفته كارايي آن كاهش يافته و نياز به تعويض باتري پيش مي‌آيد. البته به اين دليل كه باتري گوشي شما قابل جدا شدن نيست، خودتان نمي‌توانيد كار تعويض آن را انجام دهيد. براي اين كار بايد به مراكز معتبر كه داراي سابقه در اين كار هستند، مراجعه كنيد تا تعويض باتري شما را به خوبي و بدون آسيب رساندن به ساير قعات، انجام دهند. زماني كه باتري گوشي موتورولا شما آسيب ديده و خراب مي‌شود، به طور معمول علائم زير را خواهد داشت :

  1. باد كردن و متورم شدن باتري
  2. داغ شدن در هنگام كار با گوشي
  3. خاموش شدن موبايل شما در هنگام جدا كردن آن از شارژ
  4. تخليه سريع شارژ گوشي‌تان

با توجه به اين كه برخي از اين علائم مانند داغ شدن و باد كردن باتري مي‌توانند خطرآفرين باشند، در هنگام مواجهه بايد هر چه زودتر كار تعويض باتري را انجام دهيد.

تعويض هارد گوشی موتورولا Moto G100

تعویض هارد موتورولا جی 100

هارد وظيفه ذخيره اطلاعات و داده‌هاي شما را برعهده دارد و علاوه بر آن، سيستم عامل مجوزهاي لازم براي بوت كردن گوشي را از هارد دريافت مي‌كند. به همين دليل در صورت آسيب رسيدن به هارد و يا خراب شدن آن، علاوه بر اين كه ممكن است همه اطلاعات شما پاك شده و از بين بروند، عملكرد گوشي شما هم دچار اختلال مي‌شود. تغيير آيكون برنامه‌هاي موجود بر روي گوشي، پاك شدن خود به خودي اطلاعات و هنگ كردن گوشي، از متداول‌ترين علائمي هستند كه خرابي هارد گوشی موتورولا Moto G100 شما را نشان مي‌دهند. با مشاهده آن‌ها در گوشي‌تان بايد هر چه سريع‌تر جهت تعمير آن اقدام نماييد تا در صورت امكان از حذف شدن اطلاعات‌تان جلوگيري شود.

تعويض قطعات گوشی موتورولا Moto G100

در صورتي كه گوشي Moto G100 شما دچار آسيب و خرابي از لحاظ نرم افزار و يا قطعات سخت افزاري شده است، مجموعه ما به بهترين شكل ممكن اين مشكلات را براي شما رفع خواهد كرد. ما با در اختيار داشتن نيروهاي متخصص در هر دو زمينه كار تعمير و تعويض قطعات موتورولا Moto G100 شما را در كيفیتي عالي انجام مي‌دهيم. براي اين كار كافي است گوشي‌تان را براي ما بفرستيد تا در كم‌ترين زمان ممكن كار تعميرات آن را براي شما انجام دهيم.

خريد قطعات گوشی موتورولا Moto G100

اگر قصد خريد هر يك از قطعات گوشي Moto G100 خود را داريد و در عين حال كيفيت محصولات هم براي شما اهميت دارد، مجموعه ما همان جايي است كه به دنبال آن مي‌گرديد. ما در مركز تعميرات 118 انواع قطعات گوشي موتورولا شما را به صورت كاملا اورجينال و اصل عرضه مي‌كنيم تا شما عزيزان با خاطري آسوده نسبت به تهيه و استفاده از آن‌ها اقدام نماييد. براي دريافت اين قطعات مي‌توانيد به صورت حضوري اقدام كرده و يا از طريق تماس تلفني و مراجعه به سايت ما، سفارش خريد خود را ثبت كنيد.