نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا moto G5S ارتقا یافته گوشی moto G5 است. این موبایل، نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی دارد و دکمه هوم مجهز به حسگر اثر انگشت بوده و زیر نمایشگر در پنل جلو جای گرفته است. موتورولا moto G5S با سیستم عامل پیش فرض  اندروید 7.1 نوقا و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی که اندکی بیشتر از باتری 2800 میلی آمپر ساعتی نسل قبی خود می باشد در اواسط تابستان سال 2017 به بازار عرضه شد.

تعمیرات و قطعات گوشی موتورولا moto G5S

خرابی اسمارت فون ها یکی از مشکلاتی ست که تقریبا همه افراد یکبار آن را تجربه کرده اند. عدم آنتن دهی، شکستن گلس، خالی کردن شارژ و مواردی از این دست منجر می شود تا برای یافتن یک تعمیر کار ماهر دست به کار شویم. مرکز فروش و تعمیرات 118 با تعمیرکاران ماهر خود یکی از فعال ترین مراکز تعمیرات موبایل پایتخت می باشد. در این مرکز تعمیرات گوشی موتورولا به صورت تخصصی ارائه شده و شما می توانید برای عیب یابی گوشی موتورولا moto G5S به صورت رایگان در تمام ایام  هفته مراجعه کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید با تماس به ما، مستقیما از مشاوره تعمیرکاران این مرکز بهره مند شوید.روند کاری مرکز فروش و تعمیرات 118 به گونه ای ست که تعمیرکاران  ما شما را در جریان تمامی مراحل تعمیر قرار داده و قبل از هر گونه تعمیرات و یا تعویض قطعه با شما هماهنگی های لازم را انجام می دهند.

مرکز تعمیرات 118 با یک دهه فعالیت در زمینه تعمیرات موبایل و کالای دیجیتال، تجربه ای ارزشمند در این حوزه دارد. خدمات تخصصی نظیر تعویض تاچ و ال سی دی موتو جی 5 اس ، تعویض سی پی یو، تعویض هارد موتورولا، عیب یابی رایگان، تعمیرات موبایل در محل، پخش قطعات اورجینال گوشی موتورولا پخش آیسی اورجینال موبایل و …. در کوتاه ترین زمان ممکن و با تضمین کیفیت ارایه می کند.

اما برای خرید قطعات گوشی موتورولا moto G5S جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود زیرا مرکز فروش و تعمیرات 118 یکی از وارد کنندگان قطعات گوشی موتورولا، سامسونگ، اپل و… بوده و در صورت نیاز به تعویض باتری موبایل،تعویض گلس و ال سی دی می توانید هم از طریق اینترنتی و یا حضوری ثبت سفارش انجام داده و در کوتاه ترین زمان ممکن قطعه مورد نظر را دریافت کنید. در صورت عدم مشاهده قطعه مورد نظر می توانید با تماس به مرکز تعمیرات 118، از موجود و یا قابل تهیه بودن قطعه مورد نظر و یا از قیمت تاچ و ال سی دی موتورولا moto G5S، قیمت باتری موتورولا moto G5S مطلع شوید. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی‌ست، همچنین ما خود را ملزم به اجرای ظوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری می دانیم.