نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی‌های هوشمند به دلایل گوناگونی دچار آسیب می‌شوند. این آسیب‌ها گاها غیر قابل جلوگیری می‌باشند. شاید بتوان با استفاده از لوازم‌های جانبی نظیر گارد یا قاب از برخی از این صدمات جلوگیری کرد. ولی آسیب‌هایی که در کمین گوشی‌های هوشمند است به همین موارد ختم نمی‌شود و فراتر از این‌هاست. مشکلات فراوانی می‌تواند در خصوص گوشی موتورولا Razr 5G پیش آید. همه ما از کیفیت بالا محصولات برند موتورولا اطلاع داریم. ولی همانطور که گفته شد در یک لحظه و با یک غفلت گوشی دچار مشکل می‌شود. این مشکل به صورت‌های مختلفی بروز می‌کند. ممکن است ال سی دی گوشی ضربه ببیند و بشکند. شاید مشکل انتن دهی پیدا کند. و مشکلات دیگری که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. مشکلات رایجی در خصوص گوشی وجود دارد. که به دنبال آن نیاز به تعمیر گوشی Razr 5G و تعمیرگاه حس می‌شود به قرار زیر است.

آسیب دیدگی های رایج گوشی موتورولا Razr 5G

فراموش نکنید که برند موتورلا جزو دسته برندهای کم فروش در بازار گوشی‌های هوشمند ایران است. پس چون فروش کمی دارد، تعمیرکاران بسیار کمی دانش و تخصص واقعی در حوزه تعمیر گوشی‌های موتورولا را دارا هستند. ممکن است شما گوشی خود را برای حل مشکل به یک تعمیرکار بسپارید. ولی نه تنها مشکل شما حل نشود بلکه یک مشکل به مشکل قبلی افزوده شود. زیرا آن تعمیرکار آشنایی فنی کافی را در خصوص تعمیر گوشی موتورولا Razr 5G نداشته است. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که تعمیرکاران مرکز ما از افراد باتجربه و ماهر شکل گرفته‌اند تا شما دچار هیچگونه مشکلی نشوید. آسیب دیدگی‌های رایجی در خصوص گوشی موتورولا Razr 5G به وجود می‌آید که در ادامه به معرفی و بررسی تک تک آنها می‌پردازیم.

تعمیر گوشی موتورولا Razr 5G

خرابی ال سی دی موتورولا Razr 5G

ال سی دی بکار رفته در این گوشی از نوع Foldable P-OLED است. این ال سی دی ممکن است تحت شرابط گوناگونی آسیب ببیند. گاهی ممکن است ال سی دی گوشی بشکند. گاهی اوقات ال سی دی دچار آبخوردگی می‌شود . در بعضی از موارد نیز ممکن است نوسانات برقی مشکل آفرین باشد. فرقی نمی‌کند که گوشی شما تحت چه شرایطی دچار آسیب شود، هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید. آسیب دیدگی‌های ال سی دی بطور کامل قابل برطرف شدن می‌باشد و جای نگرانی نیست.

تعمیر موتورولا Razr 5G  آبخورده

متاسفانه گوشی موتورولا Razr 5G ضد آب نیست و در صورت خیس شدن دچار مشکل می‌شود. خبر بسیار خوب برای شما این است که اگر گوشی شما در آب افتاده و به شدت آسیب دیده است این مشکل در مرکز تعمیرات 118 قابل بررسی و عیب‌یابی است. بنابراین با وجود اینکه گوشی‌تان در آب افتاده است ولی نگران نباشید. تعمیرکاران ما با استفاده از تجهیزات جدیدی که در اختیار دارند اقدام به بررسی و رفع آن می‌کنند. در صورت بروز چنین مشکلی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرابی باتری موتورولا Razr 5G

یکی دیگر از مشکلات رایجی که اکثر گوشی‌های هوشمند با آن روبرو هستند، مسئله باتری است. باتری گوشی‌های هوشمند دارای طول عمر مشخصی است. طول عمری که در حدود دو سال است. یعنی پس از گذشت حدود دو سال از خرید باتری نباید انتظار کارکرد همیشگی را از باتری داشت. بنابراین اگر باتری شما دچار آسیب یا ضعف شده است نگران نباشید. برای تعویض باتری آسیب دیده خود با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. در سربع‌ترین زمان ممکن باتری گوشی شما تعویض می‌شود و به شما تحویل داده می‌شود.

مشکل خاموشی موتورولا Razr 5G

ایراد دیگری که به گوشی موتورولا Razr 5G وارد می‌شود بحث خاموشی آن است. یعنی شما گوشی خود را در دست می‌گیرید ولی گوشی روشن نمی‌شود. حالت کاملا غیرطبیعی که جای بررسی دارد. این مورد باید توسط تعمیرکاران ما مورد بررسی قرار گیرد. پس از بررسی دقیق مشخص می‌شود که علت اصلی این اتفاق چه بوده است. بنابراین اگر گوشی شما دچار چنین حالتی شده است هم اکنون با همکاران ما این موضوع را در میان بگذارید.

مشکل آنتن گوشی Razr 5G

مشکل آنتن دهی ممکن است در هر گوشی هوشمندی رخ دهد. این مورد نیز در مرکز ما قابل بررسی و پوشش است. اگر گوشی شما انتن نمی‌دهد و دچار این مشکل شده است، هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را به شما می‌کنند.

مشکل شارژ گوشی موتورولا Razr 5G

شارژ نشدن گوشی دلایل مختلفی دارد. این مشکل می‌تواند از خرابی باتری یا کانکتور شارژ باشد. به هر حال باید بررسی‌های لازم انجام شود تا نتیجه قطعی حاصل شود. استفاده از شارژهای اصلی و فابریک گوشی بسیار مهم است. هیچ‌وقت این مورد را فراموش نکنید. از شارژهای متفرقه استفاده نکنید. در صورت بروز آسیب در شارژ گوشی موتورولا Razr 5G با کارشناسان ما در تماس باشید.

تعویض هارد موتورولا  Razr 5G

خرابی هارد گوشی دلایل گوناگونی دارد. در ادامه به نشانه‌های بسیار مهم خرابی هارد گوشی می‌پردازیم. این موارد عبارتند از:

  1. عدم پاک شدن اطلاعات و تنظیمات گوشی پس از تنظیمات کارخانه
  2. ری‌استارت شدن یا هنگ کردن گوشی همراه
  3. مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن گوشی
  4. مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام روشن شدن گوشی
  5. ویبره‌های پشت سر هم هنگام روشن شدن گوشی و ماندن روی آرم و بالا نیامدن گوشی
  6. گوشی روشن می‌باشد ولی امکان ریختن اطلاعات و یا برداشتن اطلاعات از گوشی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

اگر شما با هر یک از علائم بالا روبرو شده‌اید بدون فوت وقت با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید. همکاران ما منتظر تماس شما عزیزان هستند.

مشکل صدا در موتورولا  Razr 5G

مشکلات صدا از دیگر مشکلاتی است که ممکن است با ان روبرو شوید. بروز مشکل در عملکرد اسپیکر تبلت و گوشی‌‌های اندرویدی یک امر شایع است که در بعضی موارد با بستر سخت افزاری گوشی ارتباط تنگاتنگی دارد، اما خوشبختانه در اغلب موارد مشکل ایجاد شده مربوط به یک سهل انگاری یا باگ نرم‌افزاری می‌باشد. بنابراین می‌توانید گوشی خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به حل مشکل آن اقدام کنند. پس از بررسی مشخص می‌شود که مشکل دقیقا از کجا بوده است.

قطعات گوشی موتورولا  Razr 5G

بحثی دیگری که پیش می‌آید کیفیت قطعات ماست. کلیه قطعات موجود در مرکز ما دارای ضمانت نامه اصالت کالا هستند. تمام قطعات مورد استفاده در مرکز ما اصل و اورجینال بوده و خیال شما را از این بابت راحت کرده ایم. شما می‌توانید از سه طریق به قطعات ما دسترسی داشته باشید. این سه مورد عبارتند از :

  1. حضور فیزیکی و مستقیم در مرکز
  2. استفاده از پیک رایگانی که ما برای ساکنین تهران در نظر گرفته‌ایم
  3. استفاده از پست و تیپاکس که برای دوستان خارج از تهران مهیاست

خرید قطعات گوشی موتورولا  Razr 5G

یکی دیگر از خدماتی که ما برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته‌ایم امکان خرید قطعات گوشی موتورولا Razr 5G است. قطعات این گوشی همگی دارای ضمانت نامه‌ای مبنی بر اصالت هستند. شما می‌توانید به راحتی و با ثبت سفارش در سایت، قطعه‌ی مورد نظرتان را تحویل بگیرید. اگر احیانا قیمت قطعه‌ یا محصولی در سایت درج نشده است، حتما با کارشناسان ما در این باره تماس بگیرید. همکاران ما راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند کرد.