نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

آیا گوشی ال جی w31 شما خراب شده است؟ آیا نمی‌دانید این اختلالاتی ‌که گوشی شما دارد از کدام قطعه می‌باشد؟
خراب شدن گوشی موبایل یک امر طبیعی‌ست که اکثر کاربران تلفن همراه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. پس اگر گوشی ال جی دبلیو ۳۱ شما خراب شده است جای نگرانی نیست. خرابی‌های تلفن همراه گاهی به نرم‌افزار گوشی برمی‌گردد و گاهی هم به سخت‌افزار آن. اگر مشکلات نرم‌افزاری برای تلفن همراه شما پیش آمد گاهی اوقات می‌توانید با کمی سرچ کردن و جستجو در سایت‌های مختلف مشکل را حل کنید. برخی از مشکلات نرم‌افزاری با کمی تغییر در تنظیمات، ریست کردن، ریست فکتوری کردن و … قابل حل می‌باشد. اما برخی از مشکلات نرم‌افزاری توسط کاربر قابل حل نمی‌باشد. حتما از افراد متخصص در زمینه نرم‌افزارهای موبایل کمک بگیرید. گاهی اوقات هم مشکلات تلفن همراه به سخت‌افزار و قطعات آن برمی‌گردد. حل مشکلات سخت‌افزاری نیاز به دانش فنی و مهارت خاصی است و هرکسی قادر به تعمیر و تعویض قطعات گوشی ال جی w31 نیست. برای رفع مشکل گوشی خود حتما به مراکز معتبر مراجعه فرمایید.

تعمیر ال جی w31

مشکلات رایج گوشی ال جی w31

قطعات گوشی ال جی w31 ممکن از به دلایل مختلفی دچار آسیب شود. رایج‌ترین دلایلی که باعث خرابی تلفن همراه می‌شود و برای اکثر کاربران پیش آمده است ضربه خوردن گوشی و یا آب خوردگی ‌می‌باشد. در زمان ضربه خوردن گوشی تاچ و ال سی دی آن به شدت معرض آسیب می‌باشد. باتری گوشی نیز عمر مشخصی دارد و پس از پایان سیکل مصرفش عمرش به پایان می‌رسد. از دیگر مشکلات رایج تلفن همراه می‌توان به سوختن هارد گوشی، مشکل سوکت شارژ، آسیب دیدن دوربین و… اشاره کرد. برخی از متداول‌ترین مشکلاتی که بیشتر مراجعه کنندگان ما برایشان پیش آمده را با هم بررسی می‌کنیم.

مشکل باتری ال جی دبلیو 31

باتری گوشی ال جی w31 دارای ظرفیت 4000 میلی آمپرساعت می‌باشد. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد که این نوع باتری‌ها در اشکال مختلف و با وزنی سبک تولید می‌شود. گوشی ال جی w31 همانند دیگر گوشی‌های جدید غیرقابل جابه جایی می‌باشد و خود کاربر قادر به تعویض آن نمی‌باشد. باتری‌ها عمر مشخصی دارند و پس از یک دوره مصرف عمرشان به پایان می‌رسد. پس اگر باتری گوشی ال جی w31 شما خراب شده است جای نگرانی نیست. این اتفاق ممکن است برای همه کاربران موبایل پیش بیاید. بهتر است با رعایت نکات ایمنی در رابطه با محافظت از باتری گوشی عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید. مثلا استفاده از شارژر‌های متناسب با گوشی خود. برخی شارژر‌ها ولتاژشان با گوشی شما فرق می‌کند و استفاده از این شارژرها باعث آسیب به باتری گوشی می‌شود. سعی کنید شارژ گوشی خود را بین ۴۰ تا ۸۰ نگه‌دارید. حالا اگر با علائمی مواجه شده‌اید و نمی‌دانید مشکل از باتری است یا نه ما برخی از علائم رایج را برای شما آورده‌ایم:

  1. گوشی موبایل خیلی زود شارژش به پایان می‌رسد.
  2. فقط زمانی گوشی روشن می‌ماند که در شارژ باشد.
  3. دمای گوشی بیش از حد طبیعی بالا می‌رود.
    و…

این علائم خبر از خرابی باتری شما را می‌دهد در صورتی که با هر کدام مواجه شدید حتما برای تعویض باتری گوشی دبلیو 31 خود به مراکز معتبر مراجعه کنید.

تعمیر گوشی ال جی دبلیو 31

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی ال جی w31

اندازه ال سی دی گوشی ال جی w31 برابر با 6.52 اینچ می‌باشد. این نمایشگر از نوع IPS LCD ها می‌باشد که ویژگی‌های خاص خود را دارد.نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی تقریبا برابر با 80.9 درصد می‌باشد. دارای رزولوشن 1600 در 720 پیکسل و تراکم پیکسلی 269 پیکسل در اینچ می‌باشد. صفحه نمایش این گوشی بزرگ، با کیفیت و وضوح مناسب می‌باشد. ال سی دی گوشی از بیرون‌ترین قطعات تلفن همراه می‌باشد که به تبع احتمال آسیب دیدن آن بالا می‌رود. بهتر است با رعایت برخی موارد مانند استفاده از محافظ‌های صفحه نمایش متناسب با گوشی خود،مراقب از گوشی در برابر آب خوردگی و مراقبت دربرابر ضربه از آسیب دیدن تاچ و ال سی دی گوشی ال جی دبلیو ۳۱ جلوگیری کنید.
اما به هرحال حادثه خبر نمی‌کند. شکستن و یا سوختن تاچ و ال سی دی یک اتفاق رایج در بین کاربران تلفن همراه می‌باشد. برخی علائم که نشان از خرابی تاچ و ال سی دی گوشی ال جی w31 می‌باشد:

  1. یکی از اتفاقاتی که ممکن است برای نمایشگر تلفن همراه به وجود آید سوسو زدن و پرش صفحه می‌باشد. که این مشکل به خرابی ال سی دی گوشی برمی‌گردد.
  2. گاهی ممکن است گوشی شما روشن باشد اما قسمتی از صفحه نمایش چیزی را نمایش ندهد و خاموش باشد. در این حالت مطمئنا ال سی دی گوشی شما خراب شده است و نیاز به تعویض آن دارید.
    اگر ال سی دی گوشی w31 شما هم آسیب دیده است برای رفع مشکل آن به مراکز معتبر و متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

مشکل هارد ال جی w31

منظور از هارد گوشی همان حافظه مولتی مدیای داخلی یا eMMC می‌باشد. کمپانی ال جی هارد گوشی w31 خود را در دو سری با هارد ۶۴ گیگابایت ۴ گیگابایت رم و همچنین ۱۲۸ گیگابایت ۴ گیگابایت رم روانه بازار کرد. این گوشی دارای قابلیت emmc 5.1 می‌باشد. از آنجایی که هارد گوشی محل ذخیره سازی اطلاعات ما می‌باشد حتما باید از آن مراقبت کرد. از دست دادن اطلاعاتی که بخشی از خاطرات ما هستند واقعا غم‌انگیز است. اگه شما هم از آن دسته افرادی هستید که در گوشی خود بسیار عکس‌ و فیلم‌ خاطره انگیز دارید که گاهی به آن‌ها سرمی‌زنید و تجدید خاطره می‌کنید حتما از اطلاعات خود فایلی کپی در هاردی دیگر داشته باشید. هارد گوشی ال جی w31 ممکن است به دلایل مختلفی خراب شود گاهی قابل تعمیر است و گاهی هم باید آن را تعویض کرد و با اطلاعات داخل آن خداحافظی کرد.
برخی از دلایل خرابی هارد گوشی

  1. بازی‌هایی با گرافیک و حجم بالا و همچنین بازی کردن طولانی مدت.
  2. استفاده از شارژر غیراستاندارد که علاوه بر خرابی باتری سلامت هارد شما را نیز به خطر می‌اندازد.
    اگر هارد گوشی ال جی دبلیو ۳۱ شما آسیب دیده است برای تعمیر یا تعویض هارد گوشی ال جی w31 حتما به مراکزی مراجعه کنید که از کارشان اطمینان دارید. هارد گوشی یک قطعه زیر و حساس است و تعمیر و تعویض آن نیاز به مهارت خاص خود را دارد.

قطعات ال جی w31

زمانی که یکی از قطعات گوشی موبایل‌مان خراب می‌شود نگران این موضوع هستیم که خدایی نکرده قابل حل نباشد. اما جای نگرانی نیست. برای رفع مشکل گوشی‌خود از افراد حرفه‌ای در این حوزه کمک بگیرید تا خیالتان از برطرف شدن مشکل راحت شود. استفاده از قطعات اصل و اورجینال موضوع مهم دیگری است که حتما باید به آن توجه کنیم. مجموعه ما در تعمیرات ۱۱۸ نگرانی شما را برطرف کرده است و نیاز شما را برآورده کرده است. این مجموعه دارای افراد با تجربه بالا هست که مشکل گوشی ال جی w31 شما را حل می‌کند. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری با پیک یا پست به ما برسانید. در کم‌ترین زمان ممکن تعمیر گوشی ال جی دبلیو ۳۱ و همچنین تعویض قطعات گوشی ال جی w31 انجام می‌شود.

خرید قطعات گوشی ال جی w31

اگر قصد خرید قطعات گوشی ال جی w31 را دارید این مژده را به شما می‌دهیم که مجموعه ما از فروشندگان قطعات اصل و اورجینال در ایران می‌باشد که بدون واسطه با قیمتی مناسب قطعات را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می توانید به صورت حضوری، اینترنتی از طریق سایت ما و یا تلفنی با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت کنید. در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی ال جی w31 در سایت درج نشده باشد جهت اطلاع از قیمت به روز آن با واحد فروش مجموعه ما ارتباط برقرار کنید همه روزه پاسخگوی شما عزیزان می‌باشند. خریدی ایمن را با ما تجربه کنید.