نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

در آگوست سال 2017 کمپانی سونی یکی از محصولات خود را با عنوان گوشی سونی Xperia XZ1 Compact معرفی کرد. ساختار بدنه‌ی این گوشی مرکب از شیشه و پلاستیک است و همین امر باعث وزن سبک 140 گرمی دستگاه شده است. این گوشی از استاندارد IP68 برخوردار است به همین سبب در برابر ضربه و آبخوردگی مقاوم است و در عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه در زیر آب دوام می‌آورد. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا ایکس زد1 کامپکت با استفاده از فناوری IPS LCD ساخته شده است که تصاویر و متون را با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد. اندازه‌ی این نمایشگر 4.6 اینچی است که به طور تقریبی 69 درصد از قاب جلویی گوشی را در برگرفته است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1280 پیکسل با نسبت تصویر 16:9 هستند. این قطعه به وسیله‌ی پوشش شیشه‌ای گوریلا گلس نسخه 5 محافظت می‌شود.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا ایکس زد1 کامپکت همانند زد1 از لنز 19 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره برده است که تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ثبت می رساند. استفاده از حالت‌های پانوراما و HDR نیز به عنوان ویژگی های این دوربین به شمار می‌رود همچنین فلش LED نیز به کاربران امکان عکاسی در محیط‌های تاریک را فراهم می‌کند. دوربین سلفی این گوشی مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که تنها ویدئوهایی با کیفت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط می‌کند. باتری گوشی سونی اکسپریا ایکس زد1 کامپکت نیز با ظرفیت شارژدهی 2700 میلی آمپری انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می کند.

تعمیر گوشی سونی Xperia XZ1 Compact

از جمله خدمات مرکز تعمیرات موبایل 118 تعمیر گوشی سونی Xperia XZ1 Compact می‌باشد که با دقت فرآوان و با قیمتی مناسب انجام می‌شود. در این مجموعه پکیجی کامل از قطعات گوشی سونی Xperia XZ1 Compact با کیفیتی اصل وجود دارد که جهت تعویض قطعات معیوب از این قطعات استفاده می‌شود. کاربران لازم است جهت تعویض قطعات سونی Xperia XZ1 Compact خود به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند تا از خرابی سایر قطعات دستگاه خود توسط افراد نابلد و غیرحرفه‌ای جلوگیری نمایند. در این مجموعه تعمیرکاران در ابتدا به بررسی عیب دستگاه می‌پردازند و با اعلام هزینه به مشتریان جهت تعمیر و یا تعویض قطعات اقدام خواهند کرد.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia XZ1 Compact

قطعات و ابزارآلات از جمله وسایلی هستند که تعمیرکاران موبایل برای تعمیر و تعویض قطعات داخلی گوشی‌های هوشمند از آن استفاده می‌کنند. تعمیرکاران بهتر است برای جلب رضایت مشتریان و همچنی گسترش کار خود از قطعات و ابزارآلات اورجینال استفاده نمیاند بنابراین جهت خرید قطعات اورجینال به شما مرکز تعمیرات موبایل 118 را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه با فروش قطعات اورجینال همراه با گارانتی معتبر و فاکتور خرید بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد1 کامپکت نیز در این مرکز به صورت حضوری و غیرحضوری برای کاربران فراهم می‌باشد. به دلیل نوسانان ارزی قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد1 کامپکت در سایت درج نشده است لذا جهت اطلاع لازم است با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.