نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

در فوریه سال 2018 کمپانی سونی یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند خود را در سری ایکس زد2 با عنوان گوشی سونی Xperia XZ2 Compact معرفی کرد. این گوشی بسیار زیبا برخلاف گوشی پریمیوم تنها از ساختار شیشه و پلاستیک بهره برده است و از جذابیت پریمیوم برخوردار نیست. با به کارگیری آلومینیوم در فریم این گوشی و پلاستیک در قاب پشت گوشی منجر به وزن سبک 168 گرمی در ابعاد 135 x 65 x 12.1 میلی متر شده است. بهره بردن از استاندارد IP68 باعث مقاوم شدن دستگاه در برابر ضربه و گرد و غبار می‌شود. در ساخت ال سی دی گوشی سونی اکسپریا ایکس زد2 کامپکت از فناوری IPS LCD استفاده شده است که تصاویر و متون را با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت 1080 در 2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 483 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. سونی برای محافظت از این قطعه در برابر اجسام تیز و چلوگیری از خط و خش بر روی آن از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه 5 بهره برده است.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا ایکس زد2 کامپکت به یک لنز 19 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 مجهز شده است که قابلیت ثبت تصاویر در حالت‌های پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم می‌کند همچنین به لطف فلش LED می‌توانند در محیط‌های کم نور و تاریک عکاسی نمایند. این دوربین در کیفیت‌های 2160 پیکسلی٬ 1080 پیکسلی با نرخ 30٬60 و 960 فریم بر ثانیه ویدئوهای کاربران را ضبط می‌کند. دوربین سلفی این گوشی دارای یک سنسور 5 مگاپیکسلی است که تنها با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه ویدئو ضبط می‌کند. انرژی الکتریکی این گوشی توسط یک باتری لیتیوم یونی غیرقابل تعویض با ظرفیت 2870 میلبی آمپر تامین می‌شود.

تعمیر گوشی سونی Xperia XZ2 Compact

قطعات گوشی Xperia XZ2 Compact بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می کنند و موجب از کار افتادن گوشی می شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی Xperia XZ2 Compact وجود دارد و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها ی روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia XZ2 Compact

تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد2 کامپکت را دارند می توانند به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام نمایند. تعمیرکاران می‌توانند با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت جهت جلب رضایت مشتریان و همچنین گسترش کسب و کار خود بهره گیرند. مرکز تعمیرات موبایل 118 با سر لوحه قرار دادن رضایت مشتریان مفتخر است تا با چندین سال سابقه و تجربه در زمینه فروش قطعات و ابزارآلات بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. در این مرکز همزمان با خرید قطعات و ابزارآلات گارانتی معتبر همراه با فاکتور خرید دریافت خواهید کرد. به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده قیمت قطعات و محصولات در سایت درج نشده است و لازم است جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد2 کامپکت با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.