نمایش 1–8 از 11 نتیجه

نمایش 9 24 36

موتورولا  Z Play در آگوست 2016 وارد بازار شده  و دارای بدنه‌ای فلزی است. از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به بدنه‌ی مقاوم آن در برابر آب اشاره کرد. Moto Z Play گوشی میان‌ رده‌ی شرکت موتورولا است که شباهت زیادی به  moto Z دارد. تفاوت های در طراحی این دومدل به چشم می خورد ،کاور پشت Moto Z Play به جای بدنه‌ی دو رنگ از یک کاور تک رنگ و طرح ‌دار بهره می‌برد. فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 تلاش کرده است تا همیشه بهترین و اورجینال ترین قطعه موتوولا Z Play را برای شما تهیه کند در صورت نیاز به هر کدام از قطعه ها می توانید از فروشگاه قطعات موبایل سفارش دهید. تاچ وال سی دی   moto Z و باطری   moto Z از جمله ی این محصولات هستد.

تعمیرات و قطعات موتورولا  Moto Z

گوشی موتورولا  Z Play  با داشتن نمایشگر 5.5 اینچی گزینه ی مناسبی برای علاقه مندان به تماشای فیلم و یا انجام بازی و وب گردی است. این نمایشگر از نوع OLED بوده و در آن از فناوری Super AMOLED استفاده شده است. وضوح تصویر در این محصول 1080×1920 است. برای محافظت از این نمایشگر گلس شیشه ای  در نظر گرفته شده است که به کاربران اطمینان خاطر بیشتری در استفاده از گوشی موبایلشان می‌بخشد ولی باعث ضد ضربه شدن آن نمی شود و احتمال شگستگی صفحه نمایشگر وجود دارد. شما باید تعمیر گوشی موتورولا Z Play خود را به یک تعمیرگاه معتبر ببرید و تاچ وال سی موتورولا Z Play را  تعویض کنید.

وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی موتورولا Moto Z Play  بر عهده‌ی یک باتری 3510 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم‌ یون است که در نوع خود بسیار قدرتمند ظاهر شده است. باتری موتورولا Z2 Play هم داری ظرفیت 3000 میلی آمپرساعتی از نوع لیتیوم یون است. این مدل گوشی ها را نمی توان بدون ابزار آلات تعمیر موبایل باز کرد و قطعه ای را تعویض کرد و حتما باید توسط یک تعمیر کار با تجربه گوشی باز شود و تعویض باتری موتو Z Play  انجام شود.

اگر قطعه موتورولا Z Play  را در این قسمت پیدا نکردید با تعمیرات 118 تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار با شما تماس بگیرند. همچنین شما می توانید هرگونه تعمیرات گوشی Moto Z Play خود را به دست متخصصان خبره ما بسپارید، تعمیرات ما با مهلت 10 روز تست و 1 تا 6 ماه  بسته به نوع تعمیرات شامل گارانتی می شود. برای کلیه تعمیرات موتورولا و تعویض قطعات موتورولا Moto Z Play فاکتور سربرگ دار به همراه مهر معتبر ارائه می شود.