نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy A31  با وزن 185 گرم و ابعاد 159.3  * 73.1 * 8.6میلیمتر در سال 2020 وارد بازار شده است. این گوشی ویژگی های بارزی دارد و می توانید در آن از دو سیم کارت استفاده نمایید. این گوشی با نمایشگر 6.4 اینچی که در ان از فناوری Super AMOLED استفاده شده است تصاویر را با کیفیت بالایی نمایش می دهد. رزولوشن ان برابر با 1080 * 2400 پیکسل است و در هر اینچ 411 پیکسل وجود دارد. این نمایشگر 98.9 سانتی متر مربع مساحت داشته و 84.9 درصد از صفحه گوشی را در بر میگیرد. به طور پیش فرض شرکت سامسونگ برای این گوشی اندروید 10.0 را در نظر گرفته است ولی می توانید به راحتی آن را ارتقاء دهید.

برای تراشه مرکزی نیز از Octa-core استفاده شده است که سرعت بالایی در پردازش اطلاعات دارد. اما دوربین پشت گوشی سامسونگ گلکسی آ31 دارای 4 دوربین با کیفیت های فوق العاده ای می باشد که می توانی عکس هایی بی نظیر با ان ثبت نمایید. دوربین اول با کیفیت 48 مگاپیکسل دارای لنز واید می باشد. برای دوربین های بعدی نیز به ترتیب از رزولوشن 8 و 5 و 5 مگاپیکسلی بهره برده است. دوربین سلفی نیز با کیفیت 20 مگاپیکسلی ارائه شده که در آن نیز از دوربین واید استفاده شده است. بر خلاف بسیاری از گوشی هایی که در یکی دو سال اخیر  روانه بازار شده اند در این گوشی جک هدفون استفاده شده است و اما این فناوری ها نیاز به باتری قدرتمندی دارد و سامسونگ برای این گوشی باتری 5000 میلی امپر ساعتی که از نوع لیتیوم پلیمری می باشد، در نظر گرفته است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی آ31

 تعمیر گوشی های هوشمند نیاز به مهارت بالایی دارد و باید دقت داشته باشید که تعمیر آن را به فردی مجرب و ماهر بسپارید. تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات 118 با استفاده از بهترین تجهیزات به راحتی تعمیر گوشی ساموسنگ A31 را انجام می دهند. این مرکز با سال ها سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی اسمارت فون ها و لپ تاپ اماده خدمت رسانی به شما می باشد و می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به ما بسپارید. در این مرکز ابتدا با پیشرفته ترین تجهیزات گوشی شما بررسی شده و هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی A31 آن تعیین می شود که پس از تایید شما تعمیر انجام خواهد شد. در این مرکز از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعات گوشی گلکسی A31  استفاده می شود و برای آسودگی خیال شما امکان تست از یک تا هفت روز برای تمام دستگاه های خود قرار داده ایم.

خرید قطعات گوشی Samsung A31

برای خرید هر قطعه نیاز به مهارت بالایی می باشد و باید دقت داشته باشید که کیفیت اصلی را خریداری کنید. شباهت بسیاری که قطعات فیک به قطعات اورجینال دارند تشخیص آن ها را از یکدیگر بسیار دشوار کرده است ولی با خرید از مرکزی معتبر می توانید تا حد بالایی از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی می باشد و با جایگزین کردن ان با قطعات آسیب دیده کیفیت اولیه گوشی باز گردانده می شود. می توانید خرید قطعات گوشی A31 را از فروشگاه مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال می باشد و با قیمتی استثنایی به فروش می رسد. سعی ما جلب رضایت شما می باشد و با ارائه بهترین خدمات در این امر موفق بوده ایم. قیمت قطعات گوشی سامسونگ A31 در این مرکز بسیار مناسب است که می توانید با تماس تلفی از آن اطلاع یابید.