نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی nova 5 با بدنه‌ای مرکب از شیشه و فلز در سال 2019 توسط کمپانی هواوی رونمایی شد. استفاده از شیشه که امروزه در گوشی‌های جدید بسیار مرسوم است باعث براق شدن و همچنین جذاب شدن گوشی برای کاربران شده است. این دستگاه دارای وزنی 171 گرمی است که پنل جلو و پشت آن با شیشه و فریم آن از آلومینیوم پوشانده شده است. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی نوا 5 با اندازه‌ی 6.39 اینچی تقریبا 85 درصد از قاب جلویی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با میزان رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل و تراکم پیکسلی 403 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. حافظه‌ی داخلی پیش فرض در این دستگاه با 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است که امکان افزایش این حافظه با استفاده از کارت حافظه برای کاربران فراهم شده است.

دوربین پشت گوشی هواوی nova 5 یکی از قطعاتی است که برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. دوربین 4 گانه این دستگاه به سنسور 48 مگاپیکسلی٬ سنسور 16 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است که می‌تواند تصاویر حرفه ای را برای کاربران به ارمغان آورد. ضبط ویدئو نیز در این دوربین با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه انجام می‌شود. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این گوشی نیز تصاویر با کیفیتی را به کاربران ارائه می‌دهد و ضبط ویدئو در آن نیز همانند دوربین پشت می‌باشد. باتری گوشی هواوی nova 5 نیز دارای میزان ظرفیت 3500 میلی‌آمپری است که به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی هواوی nova 5

تعمیر گوشی هواوی نوا 5 یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل این مرکز به مشتریان ارائه می‌دهند. امروزه به دلیل استفاده زیاد کاربران از دستگاه‌های هوشمند امری طبیعی است که اسمارت فون‌ها پس از مدتی به دلایل مختلفی همچون ضربه و یا آبخوردگی دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. به کاربران توصیه می‌کنیم جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی هواوی نوا 5 خود به تعمیرکاران خبره و ماهر مراجعه نمایید. در این مرکز خوشبختانه تعمیرکاران با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. کاربران می‌توانند با مراجعه به این مرکز جهت تعمیر دستگاه خود اقدام نمایند و یا در صورت عدم دسترسی به این مرکز از طریق پست و یا پیک دستگاه خود را برای این مجموعه ارسال فرمایید.

خرید قطعات گوشی هواوی nova 5

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده‌ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی هواوی نوا 5 را در این مجموعه گرد آوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی هواوی nova 5 می‌توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی هواوی nova 5 مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.