نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

در سال 2017 یکی از محصولات ارزان‌ قیمت هواوی توسط این شرکت قدرتمند با نام گوشی هواوی P8 Lite معرفی شد. طراحی بدنه‌ی این دستگاه بسیار زیباست و از ترکیب شیشه و فلز در ساخته پنل جلویی و پنل پشت و فریم این دستگاه بهره برده است. این گوشی تنها دارای 147 گرم وزن دارد و با نمایشگر 5.2 اینچی رابط کاربردی مناسبی را برای کاربران فراهم کرده است. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی پی 8 لایت به طور تقریبی 69 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است و از نسبت تصویر 16:9 برخوردار می‌باشد. تصاویر و متون در این نمایشگر با وضوح 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. این نمایشگر از نوع IPS-NEO LCD ساخته شده است که تصاویر را با وضوح و میزان رو.شنایی بالایی نمایش  می‌دهد. این دستگاه در دو نسخه‌ی 16 و 64 گیگابایت همراه با 3 و 4 گیگابایت رم عرضه شده است که کاربران می‌توانند آن را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی هواوی پی 8 لایت نیز به یک سنسور 12 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/2.0 مجهز شده است و قادر است ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی را با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران ضبط نماید. این دوربین از ویژگی‌هایی همچون فلش LED، ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR برخوردار می‌باشد. دوربین سلفی این دستگاه با یک سنسور 8 مگاپیکسلی تصاویر خوبی را برای کاربران جهت قرار دادن در شبکه‌های اجتماعی مناسب می‌باشد. باتری گوشی هواوی پی 8 لایت از ظرفیت 3000 میلی آمپر بهره برده است که انرژی یک روز کامل دستگاه را تامین می‌کند.

تعمیر گوشی هواوی P8 Lite

یکی از خدماتی که در مراکز تعمیرات موبایل صورت می‌گیرد تعمیر گوشی هواوی پی 8 لایت است. قطعات این دستگاه ممکن است در اثرضربه و یا ابخوردگی دچار آسیب شود و کاربران با مواجه با عدم کارایی درست گوشی خود به این مراکز مراجعه می‌کنند. تعویض قطعات گوشی هواوی پی 8 لایت در برخی از مراکز نامعتبر ممکن است با قطعات نامرغوب و بی کیفیت تعویض گردد و یا به دلیل عدم تجربه کافی تعمیرکاران به سایر قطعات دستگاه آسیب وارد شود. به کاربران توصیه می‌کنیم جهت تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه خود به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. مرکز تعمیرات موبایل 118 یکی از مراکزی است که شما می‌توانید با اطمینان کامل به آن مراجعه کرده و دستگاه خود را به تعمیرکاران ماهر و با تجربه این مجموعه بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان و با قیمتی مناسب دستگاه شما را تعمیر نمایند.

خرید قطعات گوشی هواوی P8 Lite

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی هواوی P8 Lite را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی هواوی P8 Lite می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی هواوی P8 Lite مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند