نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی این کمپانی نوپا شاید در تولید گوشی های بالا رده ضعیف عمل کرده باشد اما در تولید گوشی های میان رده تبحر خوبی دارد. شیائومی گوشی میان رده ی Redmi Note 4 را در ژانویه سال 2017 به بازار معرفی کرده است. بدنه ی دستگاه کاملا از فلز مرغوب ساخته شده است و اما کمی لیز است. نمایشگر گوشی با شیشه 2.5D پوشانده شده است و به همین دلیل دارای لبه های خمیده می باشد. نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 5.5 اینچ برای گوشی در نظر گرفته شده است که می تواند 16 میلیون رنگ طبیعی را نشان دهد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 4 حدود 83 سانتی متر مربع و نزدیک یه 73 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. رزولوشن تصویر نمایشگر برابر 1920 در 1080 می باشد.

اسپیکر مکالمه و دوربین سلفی از جمله قطعاتی هستند که در لبه ی بالایی ال سی دی دیده می شوند. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است که می تواند تصاویر سلفی با کیفیتی را ثبت کند. دوربین اصلی  Redmi Note 4 که در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته است از سنسور 13 مگاپیکسلی بهره می برد. این دوربین با چنین کیفیتی معمولا در گوشی های ارزان قیمت دیده نمی شود، مگر آن که شیائومی از آن ها استفاده کند. از نقاط قوت این دوربین می توان به ویژگی HDR اشاره کرد که با استفاده از آن می توانید در زمان‌های نامناسب نوردهی عکس‌هایی با نور کافی و خوب تهیه کنید. اسکنر اثر انگشت دیگر قطعه ای است که بر روی درب پشت دستگاه به چشم می خورد. این سنسور از دقت بالایی برخوردار است و پس از تعریف اثر انگشت، در هر جهتی انگشت را روی آن بگذارید حسگر آن را شناسایی می کند و قفل گوشی باز می‌شود.

انرژی مورد نیاز دستگاه برای روشن شدن را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Redmi Note 4 از فست شارژ پشتیبانی نمی کند و با استفاده از شارژر معمولی شارژ می شود. باتری قابل تعویض توسط کاربر نیست و هر گونه جابه جایی و تعویض باید به دست تعمیرکار انجام شود. پردازنده ی مرکزی دستگاه ساخت کوآلکوم است و اسنپدراگون 625 نام دارد. این پردازنده را 8 هسته با فرکانس 2 گیگاهرتزی تشکیل می دهد. این گوشی در سه نسخه با رم و حافظه ی داخلی 4 و 64 ، 3 و 64، 3 و 32 گیگابایت وارد بازار شده است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 4

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Redmi Note 4 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 4 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت 4

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi Note 4 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 4 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.