نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J1 Ace در سال 2015 وارد بازار شده است. سامسونگ برای ساخت این گوشی از پلاستیک استفاده کرده است و وزن گوشی برابر با 131 گرم می باشد. ابعاد این گوشی 130.1 * 67.6 * 9.5  میلیمتر است و در دست راحت بوده و مشکلی برای کاربر به وجود نمی آورد. در نگاه اول دکمه هوم در قسمت پایینی گوشی، دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه در بالای گوشی و دوربین اصلی و اسپیکر در پشت گوشی به چشم میخورد. برای این گوشی نمایشگری از نوع Super AMOLED با اندازه 4.3 اینچ در نظر گرفته اند. این نمایشگر رزولوشن 480  *800  پیکسلی دارد و در هر اینچ 217 پیکسل وجود دار که با این حساب تصاویر کیفیت مطلوبی دارد. نمایشگر با مساحت 52.6 سانتی متر مربعی 59.8 درصد از پنل جلویی را تشکیل می دهد.

این گوشی با سیستم عامل اندروید 4.4.4 روانه بازار شد ولی می توانید آن را تا اندروید 5.1.1 ارتقاء دهید. پردازنده مرکزی Quad-core 1.5 GHz Cortex-A7 به همراه تراشه اصلی Spreadtrum SC9830 پردازش اطلاعات را برعهده دارند و برای کارهای گرافیکی نیز پردازنده Mali-400MP2 در نظر گرفته شده است. دوربین پشت گوشی سامسونگ جی1 ایس دارای کیفیت 5 مگاپیکسل و دوربین سلفی نیز کیفیت 2 مگاپیکسل را دارند. باتری گوشی گلکسی J1 Ace  که از دیگر قطعات مهم این گوشی است از نوع لیتیوم یونی می باشد و برای آن ظرفیت 1900 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است. این باتری برای مکالمه تا 10 ساعت به صورت 3G و یا پخش موزیک تا 68 ساعت مناسب است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی1 ایس

قطعات الکترونیکی عمر محدودی دارند و اگر از آن ها به درستی استفاده نشود عمر آن ها کوتاه تر نیز می باشد. با اتمام عمر قطعات ناچار به تعویض آن ها می باشید ولی دقت داشته باشید که مرکزی معتبر را برای این امر انتخاب کنید. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب به راحتی تعویض قطعات Samsung J1 Ace را انجام می دهد. در این مرکز بهترین ابزار ها که دارای استانداردهای جهانی می باشد را برای تعمیرکاران خود فراهم کرده ایم. تعمیرکاران نیز با دقت و مهارت بالای خود به راحتی تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy J1 Ace را انجام می دهند. تمام قطعات استفاده شده در این مرکز اورجینال می باشد و بعد از تعمیر گوشی شامل یک ماه گارانتی می باشند.

خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy J1 Ace

در مجمعه تعمیرات 118 علاوه بر تعمیر گوشی فروش قطعات با کیفیت اورجینال نیز انجام می شود. پس می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy J1 Ace را از این مرکز انجام دهید. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را رعایت کرده و با داشتن گواهینامه های ایزو ISO9004، ISO10004 و ISO10002، مجوز خدمات از سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و سابقه ی طولانی در زمینه ی سعی در جلب رضایت شنا عزیزان دارد. می توانید با تماس تلفنی از قیمت قطعات گوشی سامسونگ J1 Ace اطلاع یافته سپس اقدام به خرید آن نمایید. همچنین در این مرکز خدمات دیگری همچون فروش ابزارآلات تعمیر گوشی نیز صورت می پذیرد و می توانید با مرااجعه به سابت و مقایسه بهترین خرید را داشته باشید. علاوه بر این با تماس تلفنی می توانید از مشاوره رایگان همکارانمان بهره مند شوید.