نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی شیائومی در مراسم 10 سالگی خود گوشی ها و تلوزیون های قوی را معرفی کرده است. گوشی Redmi K30 Ultra هم از جمله محصولاتی است که در آگوست سال 2020 به بازار معرفی شده است. این گوشی قوی ترین عضو خانواده ی ردمی K30 به شمار می رود. پردازش کارهای مختلف این گوشی بر عهده ی تراشه ی 7 نانومتری دایمنسیتی 1000 پلاس مدیاتک است. این تراشه بر پایه ی فناوری 7 نانومتری اجرا می شود و باعث افزایش سرعت دستگاه می شود. بر روی پردازنده ی اصلی، پردازنده ی گرافیکی Mali-G77 MC9 قرار گرفته است. این گوشی در 4 نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 8 و 512، 8 و 256، 8 و 128، 6 و 128 به بازار عرضه شده است. سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری MIUI 12 بر روی دستگاه نصب شده است.

قسمت جلویی دستگاه میزبان نمایشگر لمسی خازنی AMOLED با قطر 6.67 اینچ می باشد. این نمایشگر می تواند 16 میلیون رنگ طبیعی را نشان دهد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi K30 Ultra حدود 107 سانتی متر مربع است و نزدیک به 87 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. در هر اینچ از این نمایشگر 395 پیکسل نمایش داده می شود و دارای وضوح تصویر 1080 در 2400 می باشد. نمایشگر تمام صفحه ی این گوشی بدون بریدگی است و دوربین سلفی شیائومی Redmi K30 Ultra به صورت مکانیزم پاپ آپ طراحی شده است. سنسور 20 مگاپیکسلی به همراه لنز واید برای این گوشی در نظر گرفته شده است. در صورتی که قصد عکس برداری سلفی داشته باشید این ماژول به سمت بالا می آید و پس از خارج از برنامه ماژول به جای خود باز می گردد.

بر روی قسمت پشتی دستگاه یک لایه گوریلا گلس 5 قرار گرفته است و از درب پشت گوشی در برابر ضربه خوردن و آسیب دیدگی مراقبت می کند و موجب زیبایی ظاهر آن شده است. روی درب گوشی ماژول دایره ای شکل طراحی شده و داخل آن 4 دوربین جای گرفته است. دوربین اصلی از سنسور 64 مگاپیکسلی و لنز واید 26 میلی متری بهره می برد. دوربین های دیگر با سنسور های 13 مگاپیکسلی اولتراواید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی کنار دوربین اصلی جای گرفته اند. انرژی مورد نیاز دستگاه را برای روشن شدن باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Redmi K30 Ultra با کمک فست شارژ 33 واتی، برای فول شارژ شدن به 58 دقیقه وقت نیاز دارد.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi K30 Ultra

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi K30 Ultra و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi K30 Ultra وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی کی 30 یولترا

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi K30 Ultra به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi K30 Ultra روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.