نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی اپل، آیپد ایر را در اکتبر 2013 به بازار معرفی کرده است. طراحی این تبلت نسبت به نسل های گذشته تغییر کرده، حاشیه های آن سبک تر و باریک تر شده اند. به لطف این باریک شدن حاشیه ی دور نمایشگر، ابعاد دستگاه نیز کوچکتر شده است. در قسمت جلویی این دستگاه نمایشگری از نوع IPS LCD قرار گرفته که می تواند رنگ ها را بسیار طبیعی تر جلوه دهد. مساحت تاچ و ال سی دی آیپد ایر iPad Air حدود 291.4 سانتی متر مربع است و 71.6 درصد پنل جلویی تبلت را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر قدرتمند می توان به رزولوشن تصویر 2048 و تراکم پیکسلی 264 اشاره کرد. دوربین سلفی 1.2 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر به چشم می خورد.

انرژی مورد نیاز نمایشگر 9.7 اینچی این تبلت را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 8600 میلی آمپر تامین می کند. باتری آیپد ایر iPad Air قابل تعویض توسط کاربر نیست و هرگونه جابه جایی و تعمیر باید به دست تعمیرکار و با استفاده از ابزار آلات مخصوص انجام شود. این تبلت دارای بدنه ی آلومنیومی طوسی رنگ است که در آن لوگوی اپل به چشم می خورد. دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی در بالای درب پشت قرار گرفته  و می تواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند. از دیگر مشخصات این تبلت می توان به سیستم عامل iOS 7 اشاره کرد که قابل ارتقا تا iPadOS 12.4.6 است.

تعمیر آیپد ایر iPad Air

تعمیر محصولات کمپانی اپل کار دشواری است و هر تعمیرکاری نمی تواند تعمیر این گوشی ها و تبلت ها به عهده بگیرد. در مرکز تعمیرات 118 تکنسین متخصص تعمیرات موبایل مشغول به فعالیت هستند که می توانند تعمیر محصولات اپل از جمله تعمیر آیپد ایر iPad Air  را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انجام دهند. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند که به همراه دستگاه به شما تحویل می دهیم. در صورتی که شرایط مراجعه ی حضوری به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید دستگاه خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعویض قطعات آیپد ایر iPad Air، تست های نهایی انجام می شود و دستگاه برای شما ارسال می شود. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.

خرید قطعات آیپد ایر iPad Air

استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار تعمیرکاران تاثیر مستقیمی دارد به همین دلیل آن ها همیشه از قطعاتی با عمر طولانی و با کیفیت استفاده می کنند. ما در این مجموعه دارنده ی مجموعه ی کاملی از قطعات اورجینال و با کیفیت هستیم که شما می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری کنید. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات آیپد ایر iPad Air را به صورت اینترنتی دارند می توانند با کلیک روی گزینه ” افزودن به سبد خرید” مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. در صورتی که قیمت قطعات آیپد ایر iPad Air روی سایت وارد نشده است می توانید با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.