نمایش 1–8 از 22 نتیجه

نمایش 9 24 36

سپتامبر یکی از جذاب ترین ماه های سال برای افرادی که علاقه مند به دنیای فناوری هستند به شمار می رود. زیرا اپل هر ساله در این ماه از گوشی های جدید خود پرده برداری می کند. این شرکت گوشی قدرتمند iPhone 5 را در سپتامبر سال 2012 به بازار معرفی کرده است. طراحی آن نسبت به گوشی های نسل قبل باریک تر و ظریف تر شده است و این را زمانی حس می کنید که گوشی را در دست خود می گیرید. در نمایشگر از پنل قدرتمند IPS LCD بهره گرفته شده است و می تواند تصاویر را طبیعی تر نشان دهد. قطر ال سی دی گوشی آیفون Iphone 5 حدود 4 اینچ و تراکم پیکسلی 326 در نظر گرفته شده است. از این نمایشگر یک لایه ی شیشه ای Corning Gorilla Glass در برابر خط و خش مراقبت می کند.

انرژی مورد نیاز سخت افزار این گوش را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 1440 میلی آمپر تامین می کند. باتری آیفون iPhone 5 غیر قابل تعویض توسط کاربر است و هرگونه جابه جایی باید به دست افراد متخصص انجام گیرد. دوربین گوشی آیفون 5 بدون شک یکی از بهترین ها در بین گوشی های موجود در بازار به شمار می رود. سرعت عکس برداری و فیلم برداری بسیار بالاست و عکس ها به صورت زنده، شفاف و طبیعی به نظر می رسند. این دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز به لنز با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 است. به لطف نمایشگر بزرگ‌تر، دکمه روی صفحه شاتر دوربین نیز بزرگ‌ تر شده تا لمس آن برای کاربر ساده‌ تر شود. اسپیکر، سوکت شارژ و جک هدفون روی لبه ی پایین ی گوشی قرار گرفته اند.

تعمیر گوشی آیفون Iphone 5

مجموعه تعمیرات 118، مرکزی فوق پیشرفته با بروزترین تجهیزات برای تعمیر تمامی گوشی های آیفون به شمار می رود. ما در این مرکز مجموعه گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی آیفون Iphone 5 را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. تعمیرات اپل و تعویض قطعات گوشی آیفون Iphone 5، توسط کادر مجرب و ماهر در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای مناسب صورت می پذیرد. کلیه تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند. گوشی آسیب دیده ی شما در ابتدا مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد سپس هزینه ی تعمیر گوشی آیفون Iphone 5 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی مشتری تعویض انجام می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست تعمیرکاران ما برسانید.

خرید قطعات گوشی آیفون 5

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی iPhone 5 را دارند می توانند به صورت حضوری و یا غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. افرادی که در شهر هایی غیر از تهران هستند می توانند سفارشات خود را ثبت کنند، همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. جهت خرید به صورت اینترنتی در ابتدا قطعه ی مورد نظر را بیابید سپس با کلیک روی گزینه “افزودن به سبد خرید” مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی iPhone 5  روی سایت موجود نیست می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید. در صورت هرگونه ابهام و سوال جهت خرید و ارسال قطعات با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید.