نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Y7 2018 عرضه شده در مارس سال 2018 یکی از محصولات میان رده این کمپانی به شمار می‌رود. ظاهر این گوشی با توجه به قیمت مقرون به صرفه آن زیبا و با کیفیت طراحی شده است. وزن این گوشی 155 گرم است و کاربران امکان استفاده از دو سیم کارت به طور همزمان را دارند. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی وای 7 2018 با بهره گیری از فناوری IPS LCD تصاویر را هرچه با کیفت‌تر و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. این نمایشگر با اندازه‌ی 5.99 اینچی به طور تقریبی 76 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت و رزولوشن 720 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 269 پیکسل بر اینچ نمایش داده می شوند.

دوربین گوشی هواوی وای 7 2018 مجهز به سنسور 13 مگاپیکسلی با میزان دیافراگم f/2.2 می باشد و قادر است تصاویر خوب و با کیفیتی را برای کاربران به ارمغان آورد همچنین کاربران می توانند از طریق این دوربین ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط نمایند. از قابلیت‌های دیگر این دوربین می توان به ثبت تصاویر در حالت پانوراما٬ HDR و برخورداری از فلش LED اشاره کرد. دوربین جلو این دستگاه با سنسور 8 مگاپیکسلی نیز به ثبت تصاویر سلفی می پردازد. باتری گوشی هواوی وای 7 2018 از نوع لیتیوم یونی غیر قابل تعویض است و دارای میزان ظرفیت شارژدهی 3 هزار میلی‌آمپر بر ساعت می‌باشد.

تعمیر گوشی هواوی Y7 2018   

گوشی های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی هواوی Y7 2018 را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه‌ی تعمیر هواوی Y7 2018 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی Y7 2018 موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y7 2018   

خرید قطعات گوشی هواوی وای 7 2018 را به صورت اورجینال به تعمیرکاران و افرادی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارند پیشنهاد می‌کنیم. مرکز تعمیرات موبایل 118 مفتخر است تا با ارائه‌ی بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات و ابزارآلات به مشتریان و تعمیرکاران تعمیرات موبایل در زمینه‌ی فروش قطعات پیشرو باشد. قطعات گوشی یکی از اصلی‌ترین مواردی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل جهت کسب و کار خود بدان نیاز دارند لذا می‌توانند این قطعات را به صورت اورجینال و با قیمتی مناسب به صورت حضوری و یا آنلاین از این مرکز خریداری نمایند. قبل از خرید محصولات و قطعات مورد نیاز لازم است با تماس با کارشناسان واحد فروش این مرکز جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی وای 7 2018 اطلاع کسب نمایید.