نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

یکی از تبلت‌های جدیدی که هواوی در مارس 2019 معرفی کرد تبلت هواوی MediaPad M5 Lite 8 نام دارد. این تبلت با ورن 310 گرم در ابعادی به اندازه‌ی 204.2 x 122.2 x 8.2 میلی‌متر طراحی شده است. این تبلت از یک سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کند. تاچ و ال سی دی تبلت هواوی مدیاپد ام 5 لایت از اندازه‌ی 8 اینچی بهره برده است که به طور تقریبی 74 درصد از قاب جلوی دستگاه را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر از نوع IPS LCD است و تصاویر را با کیفیت 1920 در 1200 پیکسل و تراکم پیکسلی 283 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. سیستم عامل این تبلت از نوع اندروید پای 9.0 بهره برده است و اطلاعات قرار گرفته در دستگاه توسط تراشه‌ی کراین 710 و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای به همراه 3 گیگابایت رم پردازش می‌شود. این دستگاه در دو نسخه‌ی 32 گیگابایتی به همراه 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت به همراه 4 گیگابایت رم عرضه شده است که با استفاده از کارت حافظه میزان ظرفیت حافظه داخلی را می‌توان افزایش داد.

دوربین اصلی تبلت هواوی مدیاپد ام 5 لایت 8 به یک لنز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 با فوکوس خودکار مجهز شده است. این دوربین تصاویر خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط می‌کند. دوربین جلو این تبلت نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی برخوردار می‌باشد. اسپیکر استریو، بلوتوث 4.2 و رابط کاربری USB  به همراه جک 3.5 میلی متری از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌باشد. باتری تبلت هواوی مدیاپد ام 5 لایت 8 با ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می2سازد.

تعمیر تبلت هواوی MediaPad M5 Lite 8

قطعات تبلت هواوی میت 5 لایت 8 مانند سایر قطعات الکتریکی دستگاه‌های هوشمند نسبت به ضربه و آب حساس بوده و در اثر برخورد با این دو عامل قطعات آن ممکن است دچار آسیب شوند. در صورت خرابی هریک از قطعات دستگاه هوشمند خود لازم است به مراکز تعمیرات موبایل 118 مراجعه نمایید. در این مجموعه تیمی از متخصصین باتجربه و ماهر جهت تعمیر تبلت هواوی مدیاپد ام 5 لایت 8 و سایر گجت‌های هوشمند آماده هستند لذا می‌توانید به این مرکز مراجعه نمایید. تعمیر و تعویض در این مرکز با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال انجام می‌شود و همراه با تعمیر دستگاه به کاربران گارانتی معتبر ارائه می‌شود. کاربران جهت تعویض قطعات تبلت هواوی مدیاپد ام5 لایت 8 لازم است به صورت حضوری مراجعه نمایند و در صورت عدم دسترسی به این مرکز دستگاه خود را از طریق پست ارسال نمایند.

خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M5 Lite 8

برای خرید قطعات تبلت باید دقت بسیاری داشته باشید، زیرا این قطعات به دو صورت فیک و اورجینال در بازار وجود دارد که هر دو شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و تشخیص آن ها بسیار دشوار می باشد. اما با خرید از مرکزی معتبر می توانید از کیفیت قطعات اطمینان داشته باشید. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی بوده و کیفیت اولیه گوشی را باز می‌گردانند. می‌توانید خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M5 Lite 8 را از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال می‌باشند و با حذف واسطه ها قیمت تمام قطعات بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. می توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان این مرکز بهره برده و از قیمت قطعات تبلت هواوی MediaPad M5 Lite 8 نیز اطلاع یابید.