نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

خرابی تبلت از رایج‌ترین مشکلاتی است که این روزها افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اگر از آن دسته افرادی هستید که از تبلت خود زیاد استفاده می‌کنید خراب شدن هر کدام از قطعات آن طبیعی‌ست. برخی قطعات که به دلایل مختلف خراب می‌شوند و برخی نیز عمر مشخصی دارند و بالاخره یک روز از کار می‌افتند. پس خرابی قطعات تبلت هواوی pad x6 از جمله اتفاقاتی است که یک روز با آن مواجه می‌شویم. مهم این است که چگونه نسبت به رفع آن اقدام کنیم. خرابی‌های تبلت به دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبدیل می‌شوند. مشکلات ناشی از نرم‌افزار و برنامه‌های تبلت به نسبت راحت‌تر قابل رفع می‌باشد. شاید شما هم با برخی مشکلات نرم‌افزاری مواجه شده باشید که با کمی سرچ در اینترنت توانسته‌اید مشکل تبلت خود را رفع کنید. گاهی برخی مشکلات نرم‌افزاری با ری‌استارت و ریست فکتوری قابل رفع است. اما برخی از مشکلات نرم‌افزاری نیاز به دانش خاص خود را دارد و به این راحتی‌ها رفع نمی‌شود در این صورت باید از متخصصان این حوزه کمک بگیرید. از دیگر مشکلات تلفن همراه می‌توان به مشکلات سخت‌افزاری اشاره کرد. رایج‌ترین مشکلات سخت‌افزاری که بیشتر مراجعه کنندگان ما از آن‌ها شکایت را با هم بررسی می‌کنیم.

repair honor pad x6

خرابی باتری تبلت هواوی pad x6

باتری تبلت هواوی pad x6 دارای ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت می‌باشد. کاربران تبلت معمولا خواهان باتری‌های با ظرفیت بالا می‌باشند. باتری این تبلت از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. باتری تبلت هواوی توسط کمپانی تولید کننده در تبلت تعبیه شده است. و خود کاربر قادر به بیرون آوردن آن نمی‌باشد. همان طور که می‌دانید باتری‌ها از جمله قطعات مصرفی هستند که بعد از مدتی کار با آن عمرشان به پایان می‌رسد. پس تعویض باتری تبلت‌ها و موبایل‌ها یک نیاز حتمی برای کاربران است. و دیر یا زود با آن مواجه می‌شوند. بهتر است با رعایت نکات طلایی برای افزایش عمر باتری تبلت خود تلاش کنید. اما به هر حال خرابی باتری تبلت یک امر اجتناب ناپذیر است. اگر باتری تبلت هواوی پد ایکس ۶ شما هم خراب شده است. جای نگرانی نیست. با تعویض آن از این مشکل خلاص می‌شوید. ما اینجا شما را با برخی از نشانه‌های خرابی باتری تبلت آشنا می‌کنیم.

  1. خاموش شدن به یکباره تبلت: این مشکل می‌تواند علت‌های مختلفی داشته باشد که یکی از آن‌ها خرابی باتری است. یعنی باتری دیگر نمی‌تواند انرژی لازم برای روشن ماندن تبلت را فراهم کند و تبلت خاموش می‌شود.
  2. خالی شدن شارژ تبلت خیلی زودتر نسبت به قبل: مشکلاتی که مربوط به شارژ تبلت می‌باشد یکی از اصلی‌ترین دلایلش به باتری برمی‌گردد.
  3.  فقط هنگامی می‌توان با تبلت کار کرد که در شارژ باشد: گاهی اوقات تا تبلت را از شارژ در می‌آوریم خاموش می‌شود. یعنی تبلت شارژ نمی‌شود اما وقتی در شارژ است عملکرد خوبی دارد. در صورت مواجه شدن با این مشکل حتما باید باتری تبلت هواوی pad x6 خود را تعویض کنید.

خرابی تاچ و ال سی دی تبلت هواوی pad x6

تاچ و ال سی دی تبلت هواوی pad x6 به اندازه 9.7 اینچ می‌باشد. این صفحه نمایش لمسی خازنی و از نوع IPS LCDها می‌باشند و دارای ۱۶ میلیون رنگ هستند. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این تبلت تقریبا 71.4 درصد می‌باشد. وضوح تصویر در این تبلت هواوی برابر با 1280 در 800 پیکسل می‌باشد. همچنین تراکم پیکسلی آن تقریبا برابر با 156 پیکسل اینچ می‌باشد. جالب است بدانید شکستن تاچ و ال سی دی از رایج‌ترین مواردی است که کاربران تبلت با آن مواجه هستند. پس جای نگرانی نیست. ما در اینجا تا رفع کامل مشکل تبلت شما کنارتان هستیم. اگر ال سی دی تبلت شما ضربه خورده و شکسته است و یا در حین استفاده از آن به یکباره آب یا چایی از دستتان روی آن ریخته و باعث سوختن ال سی دی شده باید تاچ و ال سی دی آن را تعویض کنید. برای تعویض ال سی دی تبلت هواوی pad x6 حتما به مراکز متخصص مراجعه کنید. اما بهتر از با رعایت برخی نکات از ال سی دی تبلت خود مراقبت کنید. برخی از این نکات به قرار زیر است:

  1.  توجه به محل قرار دادن تبلت: دقت داشته باشید که تبلت خود را در جاهایی که احتمال افتادن آن و یا ضربه خوردن آن زیاد است قرار ندهید.
  2.  از محافظ‌های حرارتی برای ال سی دی تبلت خود استفاده کنید.
  3. برای تبلت خود کاور یا قاب مناسب تهیه کنید.
    و بسیاری نکات دیگر که با توجه به آن‌ها احتمال آسیب دیدن ال سی دی تبلت خود را کاهش دهید.

خرابی هارد تبلت هواوی pad x6

منظور از هارد تبلت همان حافظه داخلی می‌باشد. کمپانی هواوی تبلت pad x6 خود را باحافظه داخلی32 گیگابایت، 3 گیگابایت رم به بازار عرضه کرده است. هارد تبلت یک تراشه ریز است که روی مادربرد تبلت تعبیه شده است. اگر شما هم EMMC به گوش‌تان خورده است منظور از آن همان هارد گوشی است که دارای دو بخش است. یک بخش که مربوط به ذخیره اطلاعات با هر فرمتی مانند عکس، فیلم، فایل می‌باشد و بخشی دیگر مربوط به کنترلر آن است. ویژگی‌های خاصی که در بخش کنترلر EMMC وجود دارد اجازه بوت کردن سیستم عامل را می‌دهد. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود هارد تبلت هواوی پد ایکس ۶ دچار آسیب شود. بهتر است قبل از اینکه هارد تبلت شما دچار آسیب شود از آن محافظت کنید. زیرا هارد تبلت مخزن اطلاعاتی‌ شخصی ماست. که از دست دادن آن برای هر فردی غم انگیز است. پس بهتر است موارد زیر را رعایت کنید:

  •  تبلت هواوی خود را در زمانی که درحال  شارژ است خاموش یا ری استارت نکنید.
  • اگر تبلت ضربه بخورد و یا در آب بیفتد امکان سوختن هارد آن زیاد است پس بیشتر مراقب باشید. گاهی اوقات پس از آب خوردگی یک هفته کار می‌کند و بعد به یکباره خاموش می‌شود. که در این صورت هارد تبلت سوخته است.

قطعات تبلت هواوی pad x6

تعمیر تبلت هواوی pad x6 نیازمند دانش تخصصی و مهارت فنی می‌باشد. تعمیرکاران ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸  می‌توانند تعمیر تبلت شما و همچنین تعویض قطعات تبلت هواوی pad x6 شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. تعمیر تبلت در مجموعه ما با استفاده از ابزار آلات پیشرفته و بروز انجام می‌شود. پس از تعویض قطعات تبلت هواوی،  دستگاه شما به همراه ضمانت نامه معتبر به شما تحویل داده می‌شود تا در صورت بروز اگر هر گونه مشکل احتمالی، شما بتوانید به آن رسیدگی کنید. زمان گارانتی تعمیرات در مجموعه ما به نوع تعمیرات بستگی دارد. بین یک هفته تا 6 ماه متغیر است. در صورتی که قطعه مورد نظر در دسترس باشد، تعویض قطعه در کم‌تر از ۲ ساعت انجام می‌شود. شما می‌توانید تبلت خود را به صورت حضوری به مجنوعه ما بیاورید. اگر فرصت و یا امکان حضوری آمدن به مرکز تعمیرات را ندارید، می‌توانید تبلت خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر تبلت نیز می‌توانید دستگاه خود را به صورت حضوری تحویل بگیرید  یا با پست و پیک برای شما ارسال می‌شود. مژده به ساکنین تهران که می‌توانند از پیک رایگان ما استفاده کنند.

خرید قطعات تبلت pad x6

در هنگام خرید قطعات تبلت هواوی pad x6 توجه به اصل و اورجینال بودن قطعه بسیار مهم است. اگر نگران پیدا کردن قطعات اصل می‌باشید ما این نگرانی شما را برطرف کرده‌ایم. شما می‌توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهید. اگر قصد خرید اینترنتی را دارید بعد از پیدا کردن قطعه مورد نظر در سایت ما می‌توانید با زدن گزینه” افزودن به سبد خرید” سفارش خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال قطعات تبلت هواوی pad x6 اقدام می‌کنند. مجموعه ما به سراسر ایران ارسال دارد. برای خرید حضوری نیز می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید. به خاطر نوسانات موجود در بازار ارز  قیمت قطعات تبلت هوادی در حال تغییر است. درصورتی که قیمت قطعات تبلت هواوی pad x6 در سایت درج نشده باشد می‌توانید با کارشناسان فروش ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. با ما خریدی مطمئن را تجربه کنید.