نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

کیفیت را نمی‌توان از برند سامسونگ جدا کرد. برند سامسونگ همیشه سعی کرده است با بهترین کیفیت ممکن محصولات خود را تولید کند. یکی از تولیدات بسیار جدید این برند گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G است. این گوشی از کییت بسیار بالایی برخوردار است ولی ممکن است شما با رعایت نکردن بعضی موارد این کیفیت را از بین ببرید و به گوشی آسیب بزنید. آسیب دیدگی‌های این گوشی بسیار متنوع است و در ادامه حتما به آنها اشاره خواهیم کرد. بعضی از این آسیب‌ها توسط خودتان برطرف می‌شود ولی بععضی دیگر باید به دست تعمیرکار انجام شود. ما در تعمیرات 118 از بهترین و ماهرترین تعمیرکاران کشور برای تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G استفاده می‌کنیم. بنابراین بدون هیچگونه نگرانی رفع آسیب وارد شده به گوشی‌تان را به ما بسپارید.

آسیب دیدگی های رایج گوشی سامسونگ  Galaxy S20 FE 5G

همانطور که گفتیم این گوشی در معرض خطرات مختلفی است. لیست زیر مشکلاتی است که شما ممکن است با آن روبرو شوید.

  1. آسیب دیدگی‌هایی که مربوط به تاچ و ال سی دی می‌شود.
  2. آسیب دیدگی‌هایی که متوجه باتری گوشی است.
  3. مشکلات آنتن دهی
  4. مشکلات شارژ گوشی
  5. مشکل سوختگی و خرابی هارد
  6. مشکلات صدا
  7. و …

تمامی این مشکلات در تعمیرات 118 قابل برطرف شدن است. در ادامه مشکلات بالا به علاوه‌ی چندین مشکل دیگر را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G

خرابی ال سی دی گوشی گلکسی S20 FE 5G

یکی از مشکلات بسیار رایج در خصوص گوشی‌های هوشمند بحث تاچ و ال سی دی است. اگر سری به مراکز تعمیر گوشی‌ها بزنید متوجه می‌شوید که آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی چقدر گسترده است. تاچ و ال سی دی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G بسیار حساس است و با کوچکترین عاملی آسیب می‌بیند. بنابراین محافظت از این قطعه باید در اولویت باشد. ولی بعضی اوقات با یک لحظه غفلت تاچ و ال سی دی آسیب می‌بیند. عمده دلایل آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی به قرار زیر است:

  • ضربه و فشار: عامل اصلی دلیل خرابی تاچ و ال سی دی است
  • نفوذ مایعات به داخل گوشی: هرگز گوشی خود را در معرض آب و سایر مایعات قرار ندهید

در هر صورت اگر تاچ و ال سی دی گوشی شما دچار آسیب شده است تعویض آنرا به ما بسپارید. تعویض تاچ و ال سی دی در مرکز ما در سریع‌ترین زمان ممکن و در کمتر از دو روز انجام می‌شود. هم اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در مرکز تماس بگیرید.

تعمیر گوشی S20 FE 5G آبخورده

این گوشی از قابلیت IP68 بهره می‌برد. دستگاه‌هایی که از استاندارد بین المللی IP68 پشتیبانی می‌کنند، به اندازه کافی مناسب برای مقاومت در برابر گرد و غبار، خاک و شن و ماسه شناخته می‌شوند و تا حداکثر عمق 1.5 متر زیر آب تا 30 دقیقه در برابر غوطه وری مقاوم هستند. ولی این به معنی عدم آسیب پذیری این گوشی در برابر آب نیست. ممکن است آب از درپوش شارژ یا جای دیگر وارد گوشی شود و در کارکرد آن اخلال ایجاد کند. پس همیشه به یاد داشته باشید که ضد آب بودن یک گوشی بدان معنا نیست که شما با خیال راحت آنرا زیر دوش یا در استخر ببرید.

خرابی باتری گوشی گلکسی S20 E 5G

یکی از مشکلات دیگری که بسیار رایج است مشکل در باتری گوشی گلکسی S20 E 5G است. باتری گوشی یک قطعه مصرفی است. بنابراین طبیعی است که پس از گذشت مدت زمان خاصی دیگر آن کارکرد و عملکرد اولیه‌اش را نداشته باشد. با بکارگیری نکات زیر از طول عمر مفید باتری گوشی‌تان به طور کامل استفاده کنید.

  1. همیشه از شارژر اصلی گوشی استفاده کنید
  2. بیش از حد گوشی‌تان را شارژ نکنید: بدین منظور سعی کنید از قانون 20-80 استفاده کنید. در حدود 20 درصد گوشی را به شارژ بزنید و در حدود 80 درصد آنرا از برق جدا کنید.
  3. وقتی گوشی شارژ می‌شود به هیچ وجه از آن استفاده نکنید.

با این حال پس از گذشت دو سال که از باتری استفاده کنید باتری عملکرد اصلی اش را از دست می‌دهد و باید تعویض شود. تعویض باتری در مرکز ما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

مشکل خاموشی گلکسی S20 FE 5G

یکی از نادرترین اتفاقاتی که ممکن است برای شما بیفتد مشکل خاموشی گوشی است. خاموشی گوشی بدین معنی است که تلاش‌های شما برای روشن کردن گوشی بی نتیجه است. هر کاری می‌کنید گوشی روشن نمی‌شود. در این‌گونه موارد گوشی باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرد تا علت اصلی خرابی مشخص شود. هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشکل خود را با آنها مطرح کنید.

مشکل آنتن دهی

یکی دیگر از مشکلاتی که برای یعضی از افراد رخ می‌دهد مشکل در آنتن دهی گوشی است. این مشکل بسیار پیچیده است و باید حتما توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرد. احتمالا مشکل اصلی از مدار آنتن باشد ولی عامل‌های دیگری نیز باعث این خرابی می‌شود. می‌توانید هم‌اکنون گوشی خود را برای ما ارسال کنید.

مشکل شارژ گوشی سامسونگ S20 FE 5G

این مشکل ممکن است در اثر استفاده از شارژرهای متفرقه و غیراصل رخ دهد. همیشه توصیه می‌کنیم که از شارژرهای اصل و فابریک خود گوشی برای شارژ گوشی استفاده کنید. نحوه شارز نیز مهم است. این مشکل دلایل گوناگونی دارد. حل مشکل شارژ گوشی در مرکز ما انجام می‌شود. می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرد تا شما را در این زمینه بیشتر راهنمایی کنند.

تعویض هارد سامسونگ S20 FE

خرابی هارد مشکل دیگری است که شاید با آن روبرو شده باشید. موارد زیر از علائم خرابی هارد گوشی به حساب می‌آید.

  • پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه
  • خاموشی کامل گوشی پس از فلش رام یا تنظیمات کارخانه
  • مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن گوشی
  • مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن گوشی

در صورت مشاهده‌ی هر کدام از موارد فوق سریعا با کارشناسان ما در مرکز تماس حاصل نمایید.

مشکلات صدا در گوشی

یکی دیگر از ایراداتی که یک گوشی هوشمند ممکن است با آن روبرو شود مشکل در صداست.  این مشکل می‌تواند به صورت‌های گوناگون ظاهر شود. قطع کامل صدای گوشی، اخلال در کارکرد اسپیکر، میکروفن و … . این مورد نیز در مرکز ما قابل برطرف شدن است. اصلا نگران نشوید. هم‌اکنون گوشی خود را برای ما ارسال کنید تا مشکل شما را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کنیم.

قطعات گوشی  سامسونگ  Galaxy S20 FE 5G

یکی از ویژگی‌های مرکز ما استفاده از قطعا کاملا اصل و اورجینال است. هدف ما جلب رضایت حداکثری شما عزیزان است. در نتیجه از هیچ کوششی برای رضایت شما دریغ نمی‌کنیم. تمامی قطعات موجود در مرکز ما دارای ضمانت نامه‌ی اصالت هستند. این ضمانت نامه در هنگام تحویل قطعه به شما تقدیم می‌شود. از راه‌های زیر گوشی خود را برای ما ارسال کنید:

  1. مراجعه حضوری به مرکز
  2. استفاده از پیک رایگان مرکز که برای ساکنین تهران در نظر گرفته‌ایم
  3. استفاده از پست و تیپاکس برای عزیزان شهرستانی

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G

شما می‌توانید هم اکنون در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به خرید قطعات گوشی  سامسونگ  Galaxy S20 FE 5G کنید. کلیه‌ی قطعات موجود در سایت قیمت دارند ولی اگر احیانا به موردی برخورد کردید حتما با همکاران ما در تماس باشید.