نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy M11 از گوشی های میان رده این شرکت می باشد که با وزن 179 گرم و در ابعاد 161.4 * 76.3 * 9 میلیمتر در سال 2020 وارد بازار شده است. بدنه و فریم این گوشی از پلاستیک ساخته شده است و می توانید از دو سیم کارت در این گوشی استفاده نمایید. برای نمایشگر این گوشی اندازه 6.4 اینچی در نظر گرفته شده است و بر روی آن از گوریلاگلس جهت محافظت استفاده شده است. ال سی دی گوشی گلکسی M11 با استفاده از فناوری PLS TFT ساخته شده است و مساحت آن 100.5 سانتی متر مربع است. این نمایشگر که دارای رزولوشن 720 * 1560 پیکسلی است با نسبت 19.5 به 9 تصاویر را نمایش می دهد و برای نمایش در هر اینچ آن 268 پیکسل روشن می شوند.

این گوشی با سیستم عامل اندروید 10.0 روانه بازار شده است و برای آن رابط کاربری One UI 2.0 در نظر گرفته اند. برای پردازنده مرکزی نیز از Octa-core 1.8 GHz Cortex-A53 استفاده شده است تا اطلاعات به راحتی پردازش شوند. دوربین پشت گوشی گلکسی M11 از سه دوربین با کیفیت و کارایی های متفاوتی تشکیل شده است. دوربین اول با رزولوشن 13 مگاپیکسل دارای لنز واید با فاصله کانونی 27 میلیمتر می باشد. دوربین دوم التراواید با فاصله کانونی 14 میلیمتری می باشد که کیفیت آن 5 مگاپیکسل می باشد. دوربین سوم که در اصل نوعی سنسور تشخیص عمق است دارای کیفیت 2 مگاپیکسل است. برای دوریین سلفی نیز از لنز واید با رزولوشن 8 مگاپیکسل استفاده شده است. این گوشی دارای باتری لیتیوم یونی 5000 میلی آمپری می باشد که مجهز به شارژر سریع 15 واتی است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی ام11

یکی از علل اصلی آسیب به گوشی ها خیس شدن آن ها و یا افتادن گوشی از ارتفاع بسیار است. اما برای اینکه گوشی شما پس از تعمیر مانند روز اول باشد باید از قطعات اورجینال جهت تعمیر آن استفاده شود. همچنین باید تعمیر آن را به تعمیرکارانی مجرب بسپارید. متخصصین ما در مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه به راحتی تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy M11 را انجام می دهند. تمام تعمیرکاران این مرکز دارای مهارت و سابقه چندین ساله در زمینه تعمیر گوشی می باشند. همچنین در این مرکز بهترین ابزارها را در اختیار دارند و با استفاده از قطعات اورجینال تعویض قطعات گوشی Samsung M11 را انجام می دهند. پس از تعمیر می توانید گوشی خود را که شامل یک ماه گارانتی شرکت می باشد را به همراه رسید سربرگدار دریافت نمایید.

خرید قطعات گوشی  Samsung Galaxy M11

اگر گوشی شما آسیب دیده و می خواهید بعد از تعمیر مجددا شاهد کیفیت اولیه گوشی باشید باید دقت داشته باشید که از قطعات اورجینال برای تعمیر آن استفاده شود. اما خرید قطعات اورجینال بسیار دشوار می باشد و کمی هزینه آن ها بالا می باشد. مرکز تعمیرات 118 به عنوان مرکزی معتبر و با سابقه در زمینه تعمیرات موبایل، به صورت مستقیم قطعات اورجینال گوشی را به فروش می رساند. می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy M11 را از این مرکز به سه صورت خرید حضوری، آنلاین و یا تماس تلفنی انجام دهید. اما پیش از ثبت خرید خود می توانید با تماس تلفنی و یا از طریق چت آنلاین از قیمت قطعات گوشی سامسونگ M11 اطلاع یافته سپس اقدام به خرید آن ها نمایید.