نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

در فوریه سال 2018 کمپانی سونی یکی از محصولات خود را با عنوان گوشی سونی Xperia XZ2 معرفی کرد. زبان طراحی این گوشی با استفاده از شیشه و فلز ساخته شده است که استفاده از شیشه در قاب پشت همراه با فریمی فلزی این گوشی را به گوشی‌های گران قیمت و لوکس تبدیل کرده است. ایم گوشی دارای ابعاد 153 x 72 x 11.1 میلی متر و وزن 198 گرمی است. این گوشی همانند سری گوشی‌های زد1 از استاندارد IP65/IP68 برخوردار است بنابراین کاربران دیگر نگران خرابی دستگا خود از طریق آبخوردگی نخواهند بود و می‌توانند دستگاه خود را تا عمق 1.5 متری تا مدت زمان نیم ساعت قرار دهند. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا ایکس زد2 با اندازه‌ی 5.7 اینچ به طور تقریبی 76درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. این دستگاه در دو نسخه‌ی 64 گیگابایتی با 4 گیگ رم و 64 گیگابایتی با 6 گیگ رم عرضه شده است که امکان افزایش آن برای کاربران فراهم شده است.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا ایکس زد2 از یک سنسور 19 مگاپیکسلی با لنز واید بهره برده است که موجب ثبت تصاویری با کیفیت همراه با حزئیات بیشتری می شود. این دوربین قادر است در حالت‌های پانوراما و HDR تصاویر را برای کاربران به ثبت رساند. کاربران با استفاده از این دوربین می‌توانند با کیفیت‌های 2160 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه٬ 1080 پیکسلی با نرخ‌های 30٬60 و 960 فریم بر ثانیه ویدئوهای خود را ضبط نمایند. باتری گوشی سونی اکسپریا ایکس زد2 نیز از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض برخوردار می‌باشد که با ظرفیت 3180 میلی آمپر انرژی دستگاه را تامین می‌سازد. این باتری از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند و همچنین کاربران می‌توانند از شارژ وایرلس برای شارژ این قطعه نیز بهره مند گردند.

تعمیر گوشی سونی Xperia XZ2

گوشی های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی سونی Xperia XZ2 را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه‌ی تعمیر سونی Xperia XZ2 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی سونی Xperia XZ2 موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia XZ2

مرکز تعمیرات موبایل 118 یکی از مراکزهای معتبر و مجازی است که کاربران و تعمیرکاران تعمیرات موبایل می توانند جهت خرید قطعات و یا تعمیر آن‌ها به آن مراجعه نمایند. خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد2 نیز در این مرکز به دو صورت حضوری و یا آنلاین از طریق سایت برای تعمیرکاران موبایل امکان پذیر می‌باشد. در صورت تمایل می‌توانید سفارش خود را در سایت ثبت کرده تا در نهایت قطعات شما توسط تیم فروش این مرکز برایتان ارسال گردد. همراه با خرید قطعات و ابزارآلات از این مجموعه فاکتور خرید برایتان صادر شده و همچنین قطعات همراه با گارانتی معتبر تحویل داده می‌شوند. قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد2 را می‌توانید با تماس به واحد فروش این مرکز جویا شوید.