نمایش 1–8 از 14 نتیجه

نمایش 9 24 36

در ماه می سال 2017 کمپانی تایوانی HTC یکی از محصولات جداب خود را با عنوان گوشی اچ تی سی U11 رونمایی کرد. ساختار شیشه‌ای این گوشی به دستگاه ظاهر بسیار زیبا و دلنشینی را بخشیده است. پنل جلو و پشت این گوشی شیشه‌ای اما دارای فریمی آلومینیومی است و دارای ابعاد 153.9 x 75.9 x 7.9 میلی متر و وزن 169 گرمی است. این گوشی به دلیل برخورداری از گواهینامه IP67 در برابر گرد و غبار و آب به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری مقاوم است. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی یو11 از نوع Super LCD5 ساخته شده است که تصاویر و متون در آن از وضوح و میزان روشنایی بالایی برخوردار هستند. ال سی دی این گوشی با اندازه‌ی 5.5 اینچی به طور تقریبی 71 درصد از قاب جلوی گوشی را در برگرفته است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل و تراکم پیکسلی 534 پیکسل بر اینچ هستند. اچ تی سی برای محافظت از صفحه نمایش این گوشی از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه 5 بهره برده است. این گوشی در دو نسخه‌ی 64 گیگابایتی با 4 گیگ رم و 128 گیگابایتی با 6 گیگ رم عرضه شده است و کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت آن را افزایش دهند.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی یو11 دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/1.7 است. این دوربین با قابلیت تشخیص فوکوس خودکار تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این دوربین از فلش دوگانه LED برخوردار است که به لطف آن کاربران می‌توانند در محیط‌های کم نور و تاریک عکاسی نمایند. کاربران می‌توانند با استفاده از این دوربین ویدئوهایی با کیفیت‌های 2160، 1080، HDR با ضبط صدای استریو تصویر برداری نمایند. دوربین سلفی این گوشی به یک لنز 16 مگاپیکسلی مجهز شده است که تصاویر خوبی را برای کاربران به ثبت می‌رساند. باتری گوشی اچ تی سی یو11 از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است و دارای میزان ظرفیت 3000 میلی آمپری است. این باتری از قابلیت شارژ سریع بهره برده است به همین علت کاربران می‌توانند در مدت زمان کوتاهی دستگاه خود را شارژ نمایند.

تعمیر گوشی اچ تی سی U11

تعمیر گوشی اچ تی سی یو 11 یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل 118 به مشتریان ارائه می‌دهند. این مجموعه با بهره گیری از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را در زمینه تعمیر و تعویض ارائه می‌کند. قطعات داخلی گوشی‌های هوشمند در اکثر مواقع به دلیل ضربه و آبخوردگی دچار آسیب شده و نیار به تعمیر دارند. کاربران می‌توانند جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی اچ تی سی یو11 خود به این مجموعه مراجعه کرده و از قطعات با کیفیت و همچنین گارانتی معتبر قطعات بهره‌مند گردند. کاربرانی که به این مجموعه دسترسی ندارند می‌توانند دستگاه خود را از طریق پست برای تعمیرکاران ارسال نموده و از طریق تماس تلفی تعمیر گوشی خود را پیگیری نمایند.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی U11

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشی اچ تی سی U11 به صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی درج نشده است لذا می توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی U11 با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.